Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taloyhtiö pakottaa KAHDEKSAN päivän ajan kesälomalla nousemaan enne klo 8

Vierailija
06.06.2025 |

Tekevät ilmastoinnin puhdistusta ja ajanjaksoksi on ilmoitettu KAHDEKSAN päivää 8-16. Toki arkena tuo olisi ok, mutta EI OLE KESKIKESÄLLÄ. 

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmastointihemmot osaavat tehdä työnsä ilman sinua. Ei tarvitse nousta.

Vierailija
22/71 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka aikuinen makaa sängyssä vielä kahdeksalta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun naapuri pakottaa mut heräämään joka aamu tasan klo 7. Ilmeisesti pää höyryten odottaa hiljaisuuden päättymistä ja heti on aloitettava armoton tömistely, pauke ja marmorikuulien pudottelu (siltä se ainakin kuulostaa) laminaatille juuri mun sängyn yläpuolella. Toivoisin, että ihmiset joskus ajattelisivat.

Kun hiljasuusaika päättyy niin sitte ei tartte enää olla hiljaa. Aatteleppa ite! Mulle ainakin on aamusin tosi tuskaa odotella että kello tulee 7 että pääsee puuhastemaan, yleensä herään klo 4.

Vierailija
24/71 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeako se on nukkua niin pitkään kun haluaa ja jos ovikello soi,niin laittaa kenties vaatteet päälle ja lähtee kahvin keittoon. On niillä kai avain.

Vierailija
25/71 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on aivan normaalia kerrostaloasumista.Täällä Ilmoitettiin paristokäyttöisten palovaroittimien asennuksesta viikon ajan 8-16. Olin noina aikoina paikalla eikä palovaroittimia tullut. Talossa on 2 kiinteää sähköllä toimivaa palovaroitinta / huoneisto. Myöhemmin ilmoitettettiin että kyseiset varoittimet tulee ensivuoden puolella virheen vuoksi

Vierailija
26/71 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noihin voi aina soittaa ja sopia tarkemman ajan.

Vierailija
27/71 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään pakko nousta, kyllä ne hoitavat hommansa ilman, että sinä olet siellä. Jos et asu ylimmässä kerroksessa, niin eivät ne yllättäen tule, ainakin muistelisin, että aloittavat ylimmästä (jos ei alimmasta). Eikä siinä kauaa mene, kun tunkevat sen rassinsa ilmanvaihtoputkesta sisään ja liittävät sen porakoneen runkoon ja hurauttavat yhden kerrosvälin. Suurin ongelma voi olla se, että satut juuri olemaan suihkussa, kun sattuvat tulemaan. Toivottavasti saat kylpyhuoneen oven lukkoon.

Vierailija
28/71 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin työmiesten ottaa minut.

Vierailija
29/71 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos asut ylä- tai alakerroksessa tai rivitalossa päädyssä, voit varautua, että ensimmäisenä päivänä tullaan. Jos asut jossain muualla, tuskin tarvitsee ensimmäisenä päivänä varautua mihinkään. Voit yhyttää työmiehen rapusta/pihalta ja kysyä tarkempaa arviota aikataulusta. Meillä kävivät kaksi kertaa ilmastoinnin putsauksen aikana, kerran putsaamassa ja toisen kerran loppuaikana säätämässä ja testaamassa, että kaikki on balanssissa. Missään nimessä ei tarvitse kahdeksaa päivää päivystää ja odottaa. Nukkuakin voi ihan niin pitkään kuin tarvitsee. Ei sinua tarvita hommassa välttämättä edes ovea avaamaan.

Jep, kysyvät ei tieltä eksy. Ihan kysymällä työmiehiltä selviää. Meillä kävivät ekana päivänä ja loppuajan sai olla välittämättä. 

Vierailija
30/71 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vedät vaan kuokkaan niin oppivat olemaan. Väkivalta on aliarvostettu ongelmanratkaisukeino.

Jussi H-A siellä?

Vierailija
31/71 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko joillakin yllätyksenä, että taloyhtiöissä tehdään kesäisin paljon erilaisia korjaus-, ja ylläpitotöitä? Jos kovasti stressaa, voi matkustaa siksi ajaksi vaikka naapurikylään ja vuokrata airb&basunnon. Viikolla niitä saa halvalla, jopa kesällä.

Vierailija
32/71 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sinua ressukkaa, kun olet jäänyt nähtävästi kokonaan ilman sitä kuuluisaa talonpoikaisjärkeä.

- Kuka sinut pakottaa asumaan taloyhtiössä?

-Käyttävätkö he sinua hormirassina jokaisena ilmoitettuna päivänä?

-Luuletko, että he rassaavat juuri sinun hormejasi joka päivä aamulla kahdeksalta?

-Miksi et voi sopia työn suorittajien kanssa ajankohtaa, milloin juuri Sinun hormisi putsataan?

-Tajuatko, että vaikka olisit osakkeenomistaja taloyhtiössä, niin et omista siinä mitään kiinteää osakekirjan lisäksi.

-Ilmoitetussa 8 päivässä on varmaan joku varapäiväkin?

-Joko taloyhtiössä on asuntoihin asennettu palovaroittimet?

Tarttis varmaan ajatellakin ihan vähäsen?

Vierailija
33/71 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis meinaatko jotenkin, että on oikein tarkoituksella laitettu aikaisin, jotta joku ei öaiskottelisi?  Jotain elämänhallinta koulutusta tai kiusaa taloyhtiötä? Täh? 

Vierailija
34/71 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun naapuri pakottaa mut heräämään joka aamu tasan klo 7. Ilmeisesti pää höyryten odottaa hiljaisuuden päättymistä ja heti on aloitettava armoton tömistely, pauke ja marmorikuulien pudottelu (siltä se ainakin kuulostaa) laminaatille juuri mun sängyn yläpuolella. Toivoisin, että ihmiset joskus ajattelisivat.

Kun hiljasuusaika päättyy niin sitte ei tartte enää olla hiljaa. Aatteleppa ite! Mulle ainakin on aamusin tosi tuskaa odotella että kello tulee 7 että pääsee puuhastemaan, yleensä herään klo 4.

Itse varmaan tykkäät, jos teen remonttia ja hakkaan kattiloita vielä 21.59?

Vierailija
35/71 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti vuorotyöntekijöitä se on kiva yövuorojen välissä nukkua,kun ei tiedä milloin tulevat tekemään töitä ja kivasti saattaa uni katketa🤗Hengissä olen siitä huolimatta pysynyt.

Vierailija
36/71 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti vuorotyöntekijöitä se on kiva yövuorojen välissä nukkua,kun ei tiedä milloin tulevat tekemään töitä ja kivasti saattaa uni katketa🤗Hengissä olen siitä huolimatta pysynyt.

Mä jättäisin vaan lapun näkyville, että nukun olkaa hiljaa!!!!! Ja makkarin oven eteen voi vetää vaikka lipaston,jos pelkää et joku tulis kurkkii.

Vierailija
37/71 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot heille että sulla on lemmikki kotona ja pyydät tietyn ajan jolloin tulevat. Olet sitten silloin kotona tai poissa. Tämä toimii useimmissa tapauksissa koska huoltomiehet eivät halua kohdata esim. koiraa joka pitää heitä murtovarkaina.

Vierailija
38/71 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat asua samassa taloyhtiössä. Meillä on nimittääin iv putsaus menossa. Ja olet yksi niistä joka valittaa joka asiasta. Mikään ei milloinkaan ole hyvin

Vierailija
39/71 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse varmaan tykkäät, jos teen remonttia ja hakkaan kattiloita vielä 21.59?

Sopii vallan mainiosti kunhan et tee sitä enää klo 22. Miksi hakkaat kattiloita?

Vierailija
40/71 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt ole keskikesä. Nyt on alkukesä ja keskikesä on heinäkuussa. (Ja juu midsommar ei ole midsommar.)