Taloyhtiö pakottaa KAHDEKSAN päivän ajan kesälomalla nousemaan enne klo 8
Tekevät ilmastoinnin puhdistusta ja ajanjaksoksi on ilmoitettu KAHDEKSAN päivää 8-16. Toki arkena tuo olisi ok, mutta EI OLE KESKIKESÄLLÄ.
Kommentit (71)
Vedät vaan kuokkaan niin oppivat olemaan. Väkivalta on aliarvostettu ongelmanratkaisukeino.
Ilmoita että sin luo loppupäivästä
Taloyhtiö ei pakota, vaan yrittäjä jonka tarjukseen yhtiö on tarttunut. Muut ois ottanu isompaa liksaa.
Ei kai ne joka päivä kaikkien luona käy. Vai miksi pitää kaikki kahdeksan päivää päivystää?
Luulisi, että heidän käytyään on vapaata.
laita oveen että täällä nukutaan älä häiritse
Et sitten ollut mukana päättämässä. Toiset tekee työt ja sinä keskityt valittamaan.
Mun naapuri pakottaa mut heräämään joka aamu tasan klo 7. Ilmeisesti pää höyryten odottaa hiljaisuuden päättymistä ja heti on aloitettava armoton tömistely, pauke ja marmorikuulien pudottelu (siltä se ainakin kuulostaa) laminaatille juuri mun sängyn yläpuolella. Toivoisin, että ihmiset joskus ajattelisivat.
Muista laittaa kello soimaan aina klo 6.30, joka aamu, että ehdit suihkussa käydä, aamiaisen syödä ja siivota ja järjestellä asuntosi ennen kuin tulevat aina klo 8 asuntoosi!
Sano, että haluat tietää päivän ja kellonajat kun sinulla on sukulaisen häiriintynyt lapsi hoidossa ja sille tulee raivari yllätyksistä. Paikkoja menee rikki. Iso poika ikäisekseen.
Tai jotain tämän tapaista
Meillä oli asiakas jonka kotiin sai mennä tekemään remonttia vasta puolenpäivän jälkeen.
Työaika alkaa meillä kello seitsemän...
Laskutettiin sitten aamusta alkaen. Valitti kovasti remontin kestävän.
12.6. - 20.6. klo 8 - 17 lompsitaan kotiin palovaroittimiin liittyvän homman vuoksi.
Ei mitään tarkempaa ennakkoilmoitusta.
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli asiakas jonka kotiin sai mennä tekemään remonttia vasta puolenpäivän jälkeen.
Meillä Mamma joka teki kotona etätöitä. Ei saanut pitää meteliä. Ei saanut tulla pölyä eikä hajuja. Hankala piikata laattoja seinästä äänettömästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä Mamma joka teki kotona etätöitä. Ei saanut pitää meteliä. Ei saanut tulla pölyä eikä hajuja. Hankala piikata laattoja seinästä äänettömästi.
Niin. Olen itse DI. Kaverilta kuulin.
Jos asut ylä- tai alakerroksessa tai rivitalossa päädyssä, voit varautua, että ensimmäisenä päivänä tullaan. Jos asut jossain muualla, tuskin tarvitsee ensimmäisenä päivänä varautua mihinkään. Voit yhyttää työmiehen rapusta/pihalta ja kysyä tarkempaa arviota aikataulusta. Meillä kävivät kaksi kertaa ilmastoinnin putsauksen aikana, kerran putsaamassa ja toisen kerran loppuaikana säätämässä ja testaamassa, että kaikki on balanssissa. Missään nimessä ei tarvitse kahdeksaa päivää päivystää ja odottaa. Nukkuakin voi ihan niin pitkään kuin tarvitsee. Ei sinua tarvita hommassa välttämättä edes ovea avaamaan.
Nukkuisin alasti ja antaisin raksamiesten herättää.