Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi mies osoittautui hirviöksi

Vierailija
05.06.2025 |

Olen loukussa. Ei ainuttakaan läheistä, kenelle kehtaisin tunnustaa että jälleen kerran onnistuin pettämään itseäni ja sitoutumaan mieheen, joka kohtelee mua todella törkeästi. 

Häpeän itseäni niin syvästi, että kuolemakin tuntuu ihan oikeasti houkuttelevammalta kuin erota liitosta ja myöntää oma sinisilmäisyys. 

Jos joku ei tiennyt, niin häpeään voi siis oikeasti kuolla. Mä en näe mitään muuta mahdollisuutta.

Kriisipuhelimeen olen soitellut muutaman kerran, mutta en yksinkertaisesti jaksa selittää tilannettani. Olen aivan totaalisen loppu ja lamaantunut. 

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan rohkeasti lusikat jakoon. Ansaitset parempaa. Et ole mikään uhri, et voinut tietää että tässä käy näin. Ei tarvitse edes hävetä.

Mielestäni kaikkien, jotka haikailevat uuden, kiehtovan (sala)suhteen aloittamista, pitäisi lukea ap:n viesti. Haluatteko ihan todella päätyä vastaavaan tilanteeseen? Moni kuvittelee, että ruoho on vihreämpää aidan takana, mutta omassa kaveripiirissä ainakin pääsääntöisesti näissä on menty ihan metsään.

Vierailija
82/89 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP, luiskahtiko hirviön kanssa sekstaillessa peräsuoli paikaltaan?

Olispa sun isällä luiskahtanut spermat äitis peräsuoleen kun sua tekivät

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun taso on niin huono (työkyvyttömyyseläkkeellä), etten voi saada normaalia miestä. Sulla taitaa ap olla sama tilanne. Ei täältä pääse ylempään sosiaaliluokkaan. Se on sitten arpapeliä, millä tavalla huonon saa.

Siellä ylemmässä sosiaaliluokissa on ihan samanlaisia sekopäitä joukossa. Ei se katso ns. sosiaaliluokkaa. Älkää oliko noin pinnallisia. 

Täällä joku sekopää kirjoittaa anusjuttuja. Ap voisi työntää häpeän anukseensa ja keskittyä nyt ihan vaan itseensä. Mitä ap haluat oikeasti elämästäsi? Sinä itse olet tärkeintä. Olisiko kenties hyvä olla sinkkuna ihan ilman miehiä tovi ja selvitellä omaa päätä?

Minua kiinnostaisi tietää, ketkä sinua varoittelivat. Miksi et uskonut heitä? Olitko niin rakkauden huumassa vai mikä oli?

b

Vierailija
84/89 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta. Vieläkin - vaikka jo useampi vuosi suhteen päättymisestä,  onneksi on ohi - vieläkin siis huomaan jotenkin elättäväni *hyviä* muistoja täysin henkistä, psyykkistä väkivaltaa viljelleeseen mieheen.  Joskus jopa saan itseni kiinni valheellisesti muistista ja toivon hänen ottavan yhteyttä! Hullua! Mieli on vieläkin rikki. *Täytyy ottaa selkeesti järki käteen ja luetella itselleen kaikki ne oudot ja kierot tavat millä se hirvitys sitoutti muka hyvän miehen roolin suhteeseen ja kertoo varmaan vieläkin muille olevansa hyvä mies. Hirveetä on, että asiantuntijatkin uskoo tämmösiä narskuisia näyttelijöitä. 

Tukea saa myös NUT, ota yhteyttä paikkakuntasi ryhmään. 

Heitä liero ulos. 

Vierailija
85/89 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsismin uhrien tuki ry  / NUT

https://www.narsisminuhrientuki.fi/

Tukena matkalla

kohti selviytymistä

Narsismin uhrien tuki ry on valtakunnallinen kansalais- ja vapaaehtoisjärjestö. Yhdistyksen tarkoituksena on tukea narsistisen henkilön vaikutuspiirissä olevia lähisuhdeväkivaltaa kokeneita ihmisiä. Yhdistyksen tavoitteisiin kuuluu myös tutkia haitallista narsismia ja sen vaikutuksia sekä tiedottaa narsismista.

Vierailija
86/89 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaiva se selkäranka ja lähde läiskimään. 

Ei ole noin yksinkertaista.

Pahimmassa tapauksessa naisen noin tehdessä mies suuttuu niin että lähtee perään ja esim tappaa

Sitten vasta tappasee, kun jo erottuaan nainen lähtee vielä juttelemaan tai hakemaan niitä unohtuneita tavaroita. - Kun pitäisi kadota, vaihtaa nimi, salata osoite ym. tiedot. Mutta ei. Keskustelemaan asiat selviksi ja eroamaan ystävinä...

Vierailija
87/89 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli AP sai peräsuolenlaskeuman kun mies-hirviö runttasi hirviömelansa kuivana sisään??

Vierailija
88/89 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen tekee virheitä, mutta suurin osa niistä on korjattavissa. Otat eron, muutat omillesi ja valitset seuraavan kerran paremmin. Kyllä se siitä.

Kyllä. Ens kerralla kandee valita kissanpentu tai jopa kaksi.

Vierailija
89/89 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko mies komea ja varakas niin olit heti rakastunut. Niin siinä käy naisille aina että ulkonäkö tärkeintä ja nainen uskoo että komea mies on unelmamies aina.