Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopetin aamupalan syömisen ja olen pudottanut jo 14.6kg

Vierailija
13.06.2024 |

Ei kannata syödä aamupalaa

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No poishan se kaloreista on, jos jonkun jättää väliin. Onnitelut!

Vierailija
2/13 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Missä ajassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuo ei toimi. Mitä vähemmän syö, niin aineenvaihdunta ei ainakaan kiihdy. Hyvä jos sulla toimii noin helposti.

Vierailija
4/13 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas syön runsaimman aterian aamulla ja painoa on lähtenyt jo 30kg.

Vierailija
5/13 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Jätin aamupalan pois ja paino on tippunut reilu 5kg vajaassa parissa kuukaudessa (en ollut ylipainoinen alunalkaenkaan). Nyt syön välillä aamupalan, ettei tipu liikaa.

Vierailija
6/13 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuo ei toimi. Mitä vähemmän syö, niin aineenvaihdunta ei ainakaan kiihdy. Hyvä jos sulla toimii noin helposti.

Ratkaisevaa on se että syö ruokansa lyhyessa aikaikkunassa. Jos mutustaa ympäri vuorokauden niin keho menee säästöliekille. Vasta kun insuliinitasot laskevat niin alkaa myös rasvan kulutus.

Vierailija
7/13 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala on kaikkein lihottavin ruokahetki. Itse syön ensimmäisen kerran vasta kahden kolmen aikaan päivällä.

Hoikkana on pysytty jo yli 50 vuotta.

Vierailija
8/13 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin syömään aamupalan, niin laihduin 6 kg.

Vierailija
9/13 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamupala on kaikkein lihottavin ruokahetki. Itse syön ensimmäisen kerran vasta kahden kolmen aikaan päivällä.

"Syö aamulla kuin kuningas, päivällä kuin prinssi ja illalla kuin kerjäläinen" - juutalainen filosofi ja lääkäri Maimonides (1135-1204).

Pitää paikkansa edelleen.

Vierailija
10/13 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se pienellä mietinnällä pitäisi tajuata, että aamupala on se vähiten lihottava ruokailuhetki. Se aamulla nautittu ateria menee suoraan päivän kulutukseen.

Vierailija
11/13 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyrkkeilijän dieetti on sellainen että vedät illalla 18-21 treenien ja työpäivän jälkeen ihan miten paljon vain ja mitä vain, mutta aamut ja päivä ollaan nälässä ja kerätään ketoosia. Nälkä tuo energiaa ja kunnianhimoa. Illalla syödään 3000-5000 kcal kerralla.

Vierailija
12/13 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun aamupala on n 126kcal.

Jos kilon laihduttamiseen tarvitaan -7000/vko niin 14,6kg laihduttamiseen menee 116 viikkoa. 

Todellisuudessa enemmänkin koska 126kcal on häviävän pieni, yksi väärä suupala ja sen päivän -126kcal meni hukkaan!

Vierailija
13/13 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyrkkeilijän dieetti on sellainen että vedät illalla 18-21 treenien ja työpäivän jälkeen ihan miten paljon vain ja mitä vain, mutta aamut ja päivä ollaan nälässä ja kerätään ketoosia. Nälkä tuo energiaa ja kunnianhimoa. Illalla syödään 3000-5000 kcal kerralla.

Tossa on parasta se että uni tulee jysärinä. Ei jaksa valvoa ja saa pitkät unet.

Aamulla on vielä kroppa ravittu ja ei tarvitse syödä mitään. Illan sapuskat riittää seuraavaan päivään hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme