Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi mies osoittautui hirviöksi

Vierailija
05.06.2025 |

Olen loukussa. Ei ainuttakaan läheistä, kenelle kehtaisin tunnustaa että jälleen kerran onnistuin pettämään itseäni ja sitoutumaan mieheen, joka kohtelee mua todella törkeästi. 

Häpeän itseäni niin syvästi, että kuolemakin tuntuu ihan oikeasti houkuttelevammalta kuin erota liitosta ja myöntää oma sinisilmäisyys. 

Jos joku ei tiennyt, niin häpeään voi siis oikeasti kuolla. Mä en näe mitään muuta mahdollisuutta.

Kriisipuhelimeen olen soitellut muutaman kerran, mutta en yksinkertaisesti jaksa selittää tilannettani. Olen aivan totaalisen loppu ja lamaantunut. 

Kommentit (89)

Vierailija
41/89 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki yrittivät puhua mulle järkeä, mutta en vaan halunnut uskoa. Älytön määrä asioita, joista olisi pitänyt tyhmemmänkin uskoa ja ymmärtää, että tämä oli suurin virhe jonka tulen ikinä tekemään. Nyt sitten on tapahtunut jo niin hirveitä asioita, että en ikipäivänä kehtaa tunnustaa kenellekään miten huonosti olen antanut itseäni kohdella. Ja hei, ei tee mieli elää enää. Hienosti vedetty, ei voi muuta sanoa. 

Ap

jos haluat apua niin elä hauku sinisilmäisiä ja valitse ensi kerralla sinisilmäinen puolisi eikä ruskea silmäistä.

Ongelma on AP:n revähtänyt ruskea silmä. Se siis joka katsoo taaksepäin.

Kyllä on jotain pahasti vialla jos se taaksepäin katsova silmä on sininen!

Sun huumori ei toimi, puhun vakavasti.

Ei ollut huumoria laisinkaan. Lääkäriin heti jos takasilmä sinertää!

Vierailija
42/89 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaiva se selkäranka ja lähde läiskimään. 

Ei ole noin yksinkertaista.

Pahimmassa tapauksessa naisen noin tehdessä mies suuttuu niin että lähtee perään ja esim tappaa

Se mies tekee niin myös, jos nainen jää. Sen takia arvokamat korkeintaan mukaan ja turvakotiin, jos mies on väkivaltainen. Aina voi aloittaa uudelleen. Toki se  lähtö kannattaa tehdä niin ettei mies ole paikalla eikä hirviölle tarvitse kertoa lähtevänsä.

Onko elämä elämisen arvoista, jos joka päivä saa pelätä väkivaltaa? Minun järjelläni kannattaa ottaa se riski, että pääsee karkuun ja saa paremman loppuelämän, olipa se pitempi tai lyhempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/89 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahimmassa tapauksessa naisen noin tehdessä mies suuttuu niin että lähtee perään ja esim tappaa

Tiedän varsin hyvin ettei ole. Samat mahdollisuudet on ihan sillä että jää. 

Vierailija
44/89 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki yrittivät puhua mulle järkeä, mutta en vaan halunnut uskoa. Älytön määrä asioita, joista olisi pitänyt tyhmemmänkin uskoa ja ymmärtää, että tämä oli suurin virhe jonka tulen ikinä tekemään. Nyt sitten on tapahtunut jo niin hirveitä asioita, että en ikipäivänä kehtaa tunnustaa kenellekään miten huonosti olen antanut itseäni kohdella. Ja hei, ei tee mieli elää enää. Hienosti vedetty, ei voi muuta sanoa. 

Ap

jos haluat apua niin elä hauku sinisilmäisiä ja valitse ensi kerralla sinisilmäinen puolisi eikä ruskea silmäistä.

Jos sulla on niin paha kehitysvamma että et ymmärtänyt mistä minä puhuisin niin olen pahoillani puolestasi.

Vierailija
45/89 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt AP haet apua että pääset eroon miehestä. Viis siitä mitä kuvittelet muiden sinusta ajattelevan. Ei tarvitse hävetä. Apua saa kun sitä hakee! Läheiset auttavat sinua, mutta sinun pitää pyytää heiltä apua. Voit kertoa heille että olet läksysi oppinut ja toista kertaa ei tälläistä tilannetta pääse tapahtumaan. Kyllä he ymmärtävät. Ne jotka eivät, voit jättää omaan arvoonsaeikä heihin tarvitse olla tulevaisuudessa yhteydessä. 

Vierailija
46/89 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos sulla on niin paha kehitysvamma että et ymmärtänyt mistä minä puhuisin niin olen pahoillani puolest

No perseeseen panemisestahan sinä puhuit. Halusitko vielä tarkentaa?

Vierailija
47/89 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei sinun tarvitse tunnustaa kenellekään yhtään mitään.  Lähdet vaan ja pidät lähtiessä huolen siitä, että ei tavoita sinua heti. Sehän on selvää, että lääkärissä et ole käynyt, et tehnyt rikosilmoitusta etkä hakenut lähestymiskieltoa. Eikö sinusta ole parempi se, että lääkäri ja poliisi selvittävät näitä asioita jo nyt eikä vasta sinun ruumiisi ääressä?

On paljon helpompia ja mukavampia tapoja tehdä itsemurha kuin jäädä kumppanin  tapettavaksi.

Vierailija
48/89 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi kyynel ääliö.

Ei tätä palstaa erota enää ylilaudasta, eikä ylilautaa tästä.

Vierailija
49/89 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se mies tekee niin myös, jos nainen jää. Sen takia arvokamat korkeintaan mukaan ja turvakotiin, jos mies on väkivaltainen. Aina voi aloittaa uudelleen. Toki se  lähtö kannattaa tehdä niin ettei mies ole paikalla eikä hirviölle tarvitse kertoa lähtevänsä.

Onko elämä elämisen arvoista, jos joka päivä saa pelätä väkivaltaa? Minun järjelläni kannattaa ottaa se riski, että pääsee karkuun ja saa paremman loppuelämän, olipa se pitempi tai lyhempi.

Päivän vinkki: lyhyemmän loppuelämän saa kun ostaa kaupasta köyttä ja ripustautuu siihen. Ei tarvitse edes pakoon pötkiä.

Vierailija
50/89 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

o perseeseen panemisestahan sinä puhuit. Halusitko vielä tarkentaa?

Tuommosella uhoamisella päädyt vielä miekkaan.

Vierailija
51/89 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi kyynel ääliö.

Ei tätä palstaa erota enää ylilaudasta, eikä ylilautaa tästä.

Jos ei erota niin kannattaa hommata vahvemmat lasit.

Vierailija
52/89 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hakeudu ensin vaikka turvakotiin ja mieti siellä mihin seuraavaksi.

Turvatalo ei mikään halpa pelastus ole.

Vierailija
53/89 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

o perseeseen

Tuommosella uhoamisella päädyt vielä miekkaan.

Älä laita miekkaa aunukseesi!

Vierailija
54/89 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppiläksyjä tuollaiset ovat ja ei todellakaan tarvitse jäädä suhteeseen, jossa on väkivaltaa. Soita tuonne nyt heti!

https://nollalinja.fi

Vierailija
55/89 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oppiläksyjä tuollaiset ovat ja ei todellakaan tarvitse jäädä suhteeseen, jossa on väkivaltaa. Soita tuonne nyt heti!

https://nollalinja.fi

Kannattaa mieluummin käydä näyttämässä sitä revähtänyttä persettä ihan lekurilla.

Vierailija
56/89 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomuinen häntä, torahampaat ja sarvet? Ihan normaalia.

Jos näitä ei huomannut ennen kuin antoi hirviön panna perseeseen niin ihan oma syy.

Mukavampi se on ajatella alapäällään kun järjellään. 

Vierailija
57/89 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä se on kun mennään sen hirviömelan perässä ja sitten ei paikat kestä.

Vierailija
58/89 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa, joka on sitoutunut vääriin ihmisiin tai joutunut väärinkohtelun kohteeksi. Se ei tee sinusta heikkoa tai tyhmää. Se tekee sinusta ihmisen, joka halusi uskoa hyvään. Se ei ole hävettävää. Se on pohjimmiltaan kaunis ominaisuus. Nyt kokoat itsesi ja haet apua.

Vierailija
59/89 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole ainoa, joka on sitoutunut vääriin ihmisiin tai joutunut väärinkohtelun kohteeksi. Se ei tee sinusta heikkoa tai tyhmää. Se tekee sinusta ihmisen, joka halusi uskoa hyvään. Se ei ole hävettävää. Se on pohjimmiltaan kaunis ominaisuus. Nyt kokoat itsesi ja haet apua.

AP halusi hirviömelaa ja paikat eivät kestäneet. Onko se väärinkohtelua? En nyt sanoisi.

Vierailija
60/89 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ainoa syyllinen tässä on se kaltoinkohtelija, et sinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä