Uusi mies osoittautui hirviöksi
Olen loukussa. Ei ainuttakaan läheistä, kenelle kehtaisin tunnustaa että jälleen kerran onnistuin pettämään itseäni ja sitoutumaan mieheen, joka kohtelee mua todella törkeästi.
Häpeän itseäni niin syvästi, että kuolemakin tuntuu ihan oikeasti houkuttelevammalta kuin erota liitosta ja myöntää oma sinisilmäisyys.
Jos joku ei tiennyt, niin häpeään voi siis oikeasti kuolla. Mä en näe mitään muuta mahdollisuutta.
Kriisipuhelimeen olen soitellut muutaman kerran, mutta en yksinkertaisesti jaksa selittää tilannettani. Olen aivan totaalisen loppu ja lamaantunut.
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Yllätys?
Miehet... 🥱
Jep, varmaan yllätyksenä survaisi sisään kun AP oli vasta persposkia levittämässä.
Vierailija kirjoitti:
Kaiva se selkäranka ja lähde läiskimään.
Sillä selkärangalla sitä miestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaiva se selkäranka ja lähde läiskimään.
Sillä selkärangalla sitä miestä?
Aika hirviömäistä meininkiä :I Kumpi tässä oli se hirviö?
aito lähipiiri ei tuomitse vaikka saattaisi vähän ihmetellekin, heille sun turvallisuus on aina ykkösasia. esim. youtubesta löytyy nykyään aika hyviä videoita narsismista ja huonosta suhteesta irtaantumisesta, kannattaa katsoa niitä jos ne antaa vähän lohtua. Siihen ne hirviöt monesti pyrkii että kohde alkaa häpeämään itseään ja jopa pohtimaan sitä kuolemaa vaihtoehtona, voivat sitten sanoa että näettehän että se on hullu,
Jos sulla on ystäviä, jotka on yrittäneet sulle "puhua järkeä", niin ota heihin yhteyttä. He auttavat kyllä!!! Oikeasti. Ei kukaan voi olla niin törkeä, että nyt hädän hetkellä kääntää selän. Ole rohkea laita kaverille kavereille viestä, he tulee kyllä!
Lähipiiristä: yhdellä kaverilla oli vaikutusvaltainen, rikkaampi mies. Tyyppi komenteli kaikkia, joskus uhkaavastikin. Pariin kertaan sanoin hänelle, etten tykkää komentelusta, mitä jos pyytäisit tms? Tämä vaan sanoi, että vitsi vitsi. Pikku hiljaa mut tipautettiin sitten pois illanistujaisista yms. Tietenkin puhuin tuon kaverin kanssa, mutta niin ruusunpunaisin silmin hän vannoi rakkauttaan, että höpsis mä olen ymmärtänyt väärin... miehen huumoria jne.
Sittemmin toinen kaveri myös jätettiin ulkopuolelle, kun ihmetteli tilanteita ääeen. Ystävä vaan hymyili, että mies pitää hänestä huolta. Pari vuotta tämä oli nyrkkeilysäkkinä, kunnes se soitto tuli. Aamu alkoi pahoinpitelyllä ja nainen lähti juosten talvipakkaseen paljan jaloin. Silmä muurautuneena umpeen verta vuotavana hain hänet jonkun random ihmisen luota. Oli juossut muutaman korttelin välin, kun pelkäs, että kaikki lähinaapurit on miehen kavereita ja vaan palauttaa hänet.
Onneksi tämä oli puhelinnumeroita opetellut ulkoa!
Toinen sitten oli unelmavävy matskuu, kaikki tykättiin siitä miehestä. Niin ei sitten nainen kehdannut sanoa, että mies on hirviö. Oli alusta saakka ollut kamala ja nainen käynyt vaan läpi, että hänessä on vika, kun ei tajua. Ihan kamalaa kuultavaa.
Sitten hänen vanhemmat soitti, että teho-osastolla on. Apua sitten sai ja mies oli aivan ällikällä, ettei hän ole mitään tehnyt. Meni oikeuteen ja mies sai tuomionkin. Hän oli hakannut koska nainen oli sillä kertaa raskaana. Halusi aiheuttaa keskenmenon. :(
Nyt häpeät sivuun ja soittamaan jollekin. Tai lähimmät tavarat mukaan ja lähdet vaan jonkun luo.
Miksi sanot, että kaikki varoittivat, ja sitten, ettei sinulla ole ketään, kenelle kertoa?
Provo - taas.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki yrittivät puhua mulle järkeä, mutta en vaan halunnut uskoa. Älytön määrä asioita, joista olisi pitänyt tyhmemmänkin uskoa ja ymmärtää, että tämä oli suurin virhe jonka tulen ikinä tekemään. Nyt sitten on tapahtunut jo niin hirveitä asioita, että en ikipäivänä kehtaa tunnustaa kenellekään miten huonosti olen antanut itseäni kohdella. Ja hei, ei tee mieli elää enää. Hienosti vedetty, ei voi muuta sanoa.
Ap
Nyt ihan oikeasti! niele se typerä ylpeytesi, sillä jos se on ainut mikä saa kolauksen olet onnekas. oikeat ystävät eivät mollaa, eikä halua että sulle tapahtuu mitään pahaa, eikä kyllä ne sun läheisetkään, joten nyt toimeksi ja irtaudut moisesta hirviöstä. mulla on kokemus vastaavasta pas...kas..ta , voimia se vaatii irtautua tuollaisesta, mutta sä pystyt siihen. pyydä apua niin että sulla on joku tukena. hurjasti tsemppiä ja voimia. uskalla ja ole rohkea, pelasta itsesi
Vierailija kirjoitti:
Miksi sanot, että kaikki varoittivat, ja sitten, ettei sinulla ole ketään, kenelle kertoa?
Provo - taas.
Ahneuksissaan ei ottanut varoituksia tosissaan kun hirviömelaa halusi sisäänsä... ahneus kävi repeämisen edellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki yrittivät puhua mulle järkeä, mutta en vaan halunnut uskoa. Älytön määrä asioita, joista olisi pitänyt tyhmemmänkin uskoa ja ymmärtää, että tämä oli suurin virhe jonka tulen ikinä tekemään. Nyt sitten on tapahtunut jo niin hirveitä asioita, että en ikipäivänä kehtaa tunnustaa kenellekään miten huonosti olen antanut itseäni kohdella. Ja hei, ei tee mieli elää enää. Hienosti vedetty, ei voi muuta sanoa.
Ap
Nyt ihan oikeasti! niele se typerä ylpeytesi, sillä jos se on ainut mikä saa kolauksen olet onnekas. oikeat ystävät eivät mollaa, eikä halua että sulle tapahtuu mitään pahaa, eikä kyllä ne sun läheisetkään, joten nyt toimeksi ja irtaudut moisesta hirviöstä. mulla on kokemus vastaavasta pas...kas..ta , voimia se vaatii irtautua tuollaisesta, mutta sä pystyt siihen. pyydä apua niin että sulla on joku tu
Juuri niin, ei kannata ahnehtia suurempaa hirviömelaa aunukseensa minkä paikat kestävät.
Ole hetken rohkea ja sinnikäs, lähde pois. Vaikka turvakotiin. Häpeän ja läheisten turhautumisen ehtii kohdata myöhemminkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomuinen häntä, torahampaat ja sarvet? Ihan normaalia.
Jos näitä ei huomannut ennen kuin antoi hirviön panna perseeseen niin ihan oma syy.
Miten kukaan voi kirjoittaa tällaista?
Vierailija kirjoitti:
Provo - taas.
Mitä provoa tuossa on? Todella yleinen tapahtumaketju. Häpeä on vahva tunne
Vierailija kirjoitti:
AP, luiskahtiko hirviön kanssa sekstaillessa peräsuoli paikaltaan?
Ai niin, sehän on sun serkku. Ei se peräsuoli.
Ikävää kun miehesi onkin Persu :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provo - taas.
Ahneuksissaan ei ottanut varoituksia tosissaan kun hirviömelaa halusi sisäänsä... ahneus kävi repeämisen edellä.
HAKEUDU HOITOON, IDIOOTTI.
Näköjään kelpaa äijä kuin äijä jolla kulkuset jalkovälissä.
Kyllähän siitä voi AP itseään syyttää että otti hirviömelaa aunukseen. Kunnon revähdykseen on aina kaksi syyllistä.