ST: Valkeakosken murhaaja-raiskaajan asianajaja saanut tappouhkauksia
Kyllä taas on älyvapaata porukkaa. Ettekö saatanan taliaivot tajua, että se äijä tekee vaan duuniaan? Turha sille on uhkailuja lähetellä?
Kommentit (418)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole lähettänyt hänelle vihaviestejä, enkä kenellekään muullekaan. Itsestäni on vain kovin vaikea ymmärtää, miksi joku haluaa puolustaa kammottavaa rikollista, ja nostaa siitä vielä huikeaa palkkaakin... Yleisesti tämä liittyy tunteeseen, että tässä(kin) maassa tuntuu rikollisella olevan hurjasti kaikenlaisia oikeuksia, vaikka uhrilta ne on viety.
Joskus työnsä puolesta voi joutua tekemään toimeentulonsa eteen jotain mikä ei itseä miellytä tms. Hän tekee työtään ja saa siitä rahaa jolla voi maksaa elämisensä ja huolehtia tyttärestään.
Hyvä omatunto maksaa tyttärensä elämisen noilla rahoilla? Verirahoja.
Vierailija kirjoitti:
Jos mun lapsi tekisi jotain tuollaista niin ihan itse poistaisin hänet sekä itseni happea tuhlaamasta
Poikani Kevin leffa oli aika hyvä. Todella rankka katsottava. Myös muita leffoja on, jossa perhe vallitsee suojelevansa muita ihmisiä enemmän, kuin omaa lastaan
Mitä ihmettä sä selität? Oikeudenmukaisuus on ainoa arvo jota hyvät ihmiset seuraavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mun lapsi tekisi jotain tuollaista niin ihan itse poistaisin hänet sekä itseni happea tuhlaamasta
Poikani Kevin leffa oli aika hyvä. Todella rankka katsottava. Myös muita leffoja on, jossa perhe vallitsee suojelevansa muita ihmisiä enemmän, kuin omaa lastaan
Mitä ihmettä sä selität? Oikeudenmukaisuus on ainoa arvo jota hyvät ihmiset seuraavat.
Katso tuo leffa, niin puhutaan sitten uudestaan
Samoja roistoja juristit on joten samaan kasaan ja nirri pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaisen rikollisen kohdalla ei pitäisi olla edes oikeutta puolustusasianajajaan eikä valitusoikeuteen.
Täyttä haaskausta. Kuten se, että tämä tyyppi saa hengittää. 🤮
Täysin samaa mieltä. Rikoksissa on totisesti eroja.
Joissakin tapauksissa valitusoikeus evätään. En ymmärrä, miksi tässä tapauksessa niin ei tehty.
Ei vaan istu oikeustajuun!
Suomi on yleisesti rangaistusten hellanlettas-yhteiskunta.
Koska se epääminen ei riipu rikoksesta, vaan muista asioista. Korkein oikeus ottaa sellaiset tapaukset, joilla on laajempi merkitys tai uusia asia. Hovioikeus, jos on perusteita.
Vierailija kirjoitti:
Vai on kasvatus onnistunut hyvin. En sanoisi jääkiekonpelaajaa mitenkään onnistuneen kasvatuksen tuotokseksi. Aika moni jääkiekonpelaaja on aggressiivinen häirikköluonne, joka ilman harrastuksia rötöstelisi sen kun ehtisi. Mitä puolustusasianajajiin tulee, saattaapa olla mielenlaatua sinne suuntaan, että toisissa olosuhteissa rikoksia tekisi itsekin ja siksi tuntuu mukavalta auttaa rikollista, vieläpä yhteiskunnan kustantamana. Tuossa ammatissa jos missä pääsee rikollista "lähelle", tarvitsematta kuitenkaan ryhtyä rikolliseksi itse. Ei kovin onnistuneeksi voi sanoa kasvatusta, jos kasvatuksen tuloksena kaikista mahdollisista lakiammateista päätyy raiskaajamurhaajan puolustusasianajajaksi.
Puolustusasianajajahan saa rahansa valtiolta eli tulonlähde on varma. Rahasta sitä tehdään eikä mistään sen kummemmasta. Eihän pointti ole todistaa päämiehen syyttömyyttä vaan varmistaa että oikeudenkäynti on vastaajan kannalta reilusti hoidettu. Syyttäjä huolehtii asianomistajasta tässä tapauksessa.
Oikeusprosessi ja rikoksen sisältö, on eri asioita.
Mistä edes tiedetään että sillä on tyttövauva? Hoitaisi työnsä ja pitäisi turpansa kiinni ykistyisasioistaan.
Vierailija kirjoitti:
Oikeusprosessi ja rikoksen sisältö, on eri asioita.
Lauseeseesi ei tule pilkkua.
Suomi on maailman onnellisin maa näille:
Tappajat
Murhaajat
Vainoajat ja stalkkerit
Raiskaajat
Muut rikolliset
Täällä rikollisia kunnioitetaan ja uhrit ja näiden perheet tuhotaan täysin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä.
Miksi? Oletko niin tyhmä ettet tajua tekevän duuniaan? Taidat olla.
Työ on hänelle kaukainen, siis etäiseksi jäänyt käsite.
Ihanaa kun täällä keskustelee lauma mammoja, joilla ei ole pienintäkään käryä siitä miten oikeus toimii oikeasti. Saros huolehtii siitä että oikeudenkäynti on reilu. Ei hän yritä todennäköisesti saada teon myöntänyttä päämiestä vapaaksi.
Niin, työtään tuo asianajaja vain tekee. Jos ei hän, niin joku muu tekisi tuon duunin.
Tosin mietin kyllä että enpä itse voisi puolustaa tuollaista rikollista, enkä muitakaan rikollisia. Siksi en ole asianajaja. Minulla on moraali ja inhimillisyys, asianajajilla ei.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa kun täällä keskustelee lauma mammoja, joilla ei ole pienintäkään käryä siitä miten oikeus toimii oikeasti. Saros huolehtii siitä että oikeudenkäynti on reilu. Ei hän yritä todennäköisesti saada teon myöntänyttä päämiestä vapaaksi.
Eiköhän oikeudessa huolehdita oikeudenkäynnin reiluudesta ihan ilman yhtä Sarostakin.
Vierailija kirjoitti:
Täällä Suomen suosituimmalla palstalla on paljon miehiä kirjoittamassa.
Sanon vaan että normaali moraalilla varustettu ihminen ei valitse alkaa murhaajaraiskaajan asianajajaksi. Tuolla koulutuksella on kyllä varaa valita duuninsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän oikeudessa huolehdita oikeudenkäynnin reiluudesta ihan ilman yhtä Sarostakin.
No kuka ne vastaajan näkemykset esittää? Tuomari on puolueeton eli ei voi alkaa itse niitä esitellä.
On paljon maita, joissa "oikeudenkäynneissä" katsotaan vain syyttäjäpuolen kantaa. Älkäämme tätä havitelko Suomeen.
Lisäksi oikeus voi määrätä puolustajan, joten onpa kiva kun olet oikeuden määräämä puolustaja ja saat siitä uhkauksia. Toivottavasti Saros pistää muistiin kaikki uhkailuja lähettäneet ja ryhtyy tarvittaviin toimenpiteisiin.