Taina Liekari, nainen joka kävelee maailman ympäri
Oletteko seuranneet tätä suomalaista naista. Lähtenyt kävelemään Espanjasta viime kesän lopulla ja tarkoitus olisi neljässä vuodessa kiertää maailman ympäri kävellen. Tällä hetkellä matka etenee Turkissa.
Kommentit (102)
Aika hitaasti näyttää etenevän. Viimeksi kun seurasin joskus lokakuussa niin oli Kazakstanissa. Ja nyt se on muutaman mutkan jälkeen edelleen siellä.
Kolme vuotta. Eheiii riitä. Nyt on menny neljäsosa ja puolitoista vuotta. Eli ainakin neljä vuotta vielä menisi. Realistisemmin 5.
Vierailija kirjoitti:
Minuakin kiinnostaisi hänen rahan keräämisensä. Paljonkohan oikeasti nettoaa sillä että seuraajat heittelee almuja. Maksaako veroja mistään ja onko edes luvallista tuollainen toisten rahoilla eläminen.
Tää kiinnostaisi kyllä.
Onko tää se jonka ukko jätti ja ilmoitti ettei odottele vuosia takas maailmalta.
Vierailija kirjoitti:
Onko tää se jonka ukko jätti ja ilmoitti ettei odottele vuosia takas maailmalta.
Just se.
Vierailija kirjoitti:
Hah. Olen lueskellut sen instan kommentteja. Tuntuu olevan joku kulttti lähes hoveineen jotka ylistää ja palvoo sitä kuin jumalatarta. Kaikki vähänkin kriittiset kommentit poistuu heti.
Oletko itse tehnyt moista urakkaa? Tuolla jos on stressiä se näkyy ja tuntuu. Omasta somestaan ja hyvinvoinnistaan on ihan normaalia pitää huolta. Tämä ei ole sunnuntaikävelyä.
Minäkin voisi lähtee kiertämään maailmaa. Kukas maksaisi kulut 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah. Olen lueskellut sen instan kommentteja. Tuntuu olevan joku kulttti lähes hoveineen jotka ylistää ja palvoo sitä kuin jumalatarta. Kaikki vähänkin kriittiset kommentit poistuu heti.
Oletko itse tehnyt moista urakkaa? Tuolla jos on stressiä se näkyy ja tuntuu. Omasta somestaan ja hyvinvoinnistaan on ihan normaalia pitää huolta. Tämä ei ole sunnuntaikävelyä.
No jos olisi loputtomasti rahaa niin voisihan sitä aivan hyvin vaikka loppuelämänsä kävellä ympäri maailmaa. Yöpyisi kivoissa hotelleissa, kävisi kylpylöissä ja kivoissa kohteissa. Tarviis vain rahaa.
Tosin en kyllä läheisten takia lähtisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos olisi loputtomasti rahaa niin voisihan sitä aivan hyvin vaikka loppuelämänsä kävellä ympäri maailmaa. Yöpyisi kivoissa hotelleissa, kävisi kylpylöissä ja kivoissa kohteissa. Tarviis vain rahaa.
Tosin en kyllä läheisten takia lähtisi
Entä kävelypuoli? Puhut rahasta muttet mitään fyysisestä rasituksesta.
Näitä nyt on nykyään vähän joka oksalla jotain ennätyksen yrittäjiä. Eikös joku nainen yritä uida Suomesta Ruotsiin. Vai joko se ui.
Vierailija kirjoitti:
Emil Liekari voisi hiihtää maailman ympäri.
Täytyy vaan olla kolmet sukset. Lumelle, lumettomalle maalle ja sitten vesisukset.
Mun puolesta lompsikoon. Ite en viittis.
Yleensä ihmiset jotka tekee tuollaista pakenee jotain tai yrittävät etsiä itseään.
Vierailija kirjoitti:
Seon kazakstanissa vissiin. Jos on rahat loppu niin aika vaikeaa on.
Se on edelleen siellä Kazakstanissa. Eli puoli vuotta menny yhdessä maassa 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seon kazakstanissa vissiin. Jos on rahat loppu niin aika vaikeaa on.
Se on edelleen siellä Kazakstanissa. Eli puoli vuotta menny yhdessä maassa 🤔
Ei ole kävellyt koko aikaa Kazakstanissa, käveli pätkän Uzbekistanissa.
Sinänsä suoritus kävellä. Mutten oikein arvosta kun tuntuu elävän jotenkin muiden siivellä.
Joko hän Kiinan mantereella tallustaa?
Vierailija kirjoitti:
Joko hän Kiinan mantereella tallustaa?
Ei saa viisumia.
Jos ei saa viisumia niin kauanko saa viettää aikaa paikallaan?
Homma olikin aluksi kiinnostava ja videot kertoi siitä kävelystä. Nyt tää viimeinen maa tuntui kuin olisi vain tanssinut sen maan pillien mukaan. Videot oli jostain turistikohteista ja hotellit taas ei kiinnosta pätkän vertaa. Ehkä se huijaa eikä edes kävele.