Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taina Liekari, nainen joka kävelee maailman ympäri

Vierailija
05.06.2025 |

Oletteko seuranneet tätä suomalaista naista. Lähtenyt kävelemään Espanjasta viime kesän lopulla ja tarkoitus olisi neljässä vuodessa kiertää maailman ympäri kävellen. Tällä hetkellä matka etenee Turkissa.

Kommentit (119)

Vierailija
81/119 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taina sai kai viisumin Mongoliaan ja yrittää sinne Kiinan kautta, aikaa 30 päivää olla Kiinan maalla.

Ei ihan halpaa varmaan sekään. Pakkohan sillä on joku huolto olla varsinkin Mongoliassa. Ei millään selviä yksin. Varmaan myös Kiinassa jos menee tän vähemmistöalueen läpi. Tuskin saa yksin edes kävellä 

Vierailija
82/119 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinku et lähettäkää rahaa mulle, mutta minusta ette kirjoittele mitään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/119 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taina sai kai viisumin Mongoliaan ja yrittää sinne Kiinan kautta, aikaa 30 päivää olla Kiinan maalla.

Ei ihan halpaa varmaan sekään. Pakkohan sillä on joku huolto olla varsinkin Mongoliassa. Ei millään selviä yksin. Varmaan myös Kiinassa jos menee tän vähemmistöalueen läpi. Tuskin saa yksin edes kävellä 

Suunnitelmat muuttuneet. Nyt on lentänyt HongKongiin hakemaan viisumia Kiinaan kun muualta ei ole saanut. Rahaa kyllä tuntuu riittävän. 

Vierailija
84/119 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas on kirjoituksia poistunut 🤣😂🤣 kyllä on nolo tuo poistaja. Liekkö ihan taina itse. Palkitsee tukijansa niin, että hänestä ei saa kirjoitella mitään 

Tää on kyllä outo. Luulisi julkisuus olevan hyödyksi vaan.

Vierailija
85/119 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin hyvä Taina 

Nyt sitten jaetaan tilinumeroa onko sekään niin laillista? 

Minäkin voin antaa tilinumeroni jos joku haluaa vapaasta tahdostaan omista rahoistaan laittaa...😉

Joo mulle saa myös laittaa rahaa, että saan maksettua ruokani ja lääkkeeni. Ei ole varaa, aikaa ja halua lähteä haihattelemaan maailmalle kuten Tainalla.

Miksi lähettäisin rahaa jollekin Tainalle, jotta hän voi kävellä eikä käy töissä?

Vierailija
86/119 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työikäinen nainen mieluummin kävelee kun kartoittaa itselleen eläkettä. Saapa nähdä millä aikoo elää kävelyn loputtua? 

Työttömät mieluummin loisii kun tekis hommia🤣😂

Vierailija
87/119 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

en rahoita muitten unelmia

Vierailija
88/119 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä 👍 tosiaan voiko joku tukijoukoista vastata miten pitkään saa olla paikallaan? Ja jos tämä kysymys poistuu, on se merkki sille et sääntöjen mukaan ei mennä 🤪

Vierailija
89/119 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä 👍 tosiaan voiko joku tukijoukoista vastata miten pitkään saa olla paikallaan? Ja jos tämä kysymys poistuu, on se merkki sille et sääntöjen mukaan ei mennä 🤪

Tämä kommentti on poistunut jo monta kertaa, eli sääntöjen mukaan ei enää mennä. Ja siitä ei saa kirjoittaa. No huh, huh sanon minä. Kuka lähtee tukemaan sääntöjen rikkojaa? On helpompi poistaa vain kommentti kuin vastata siihen asiallisesti, 

Vierailija
90/119 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen joskus miettinyt tota Santiago de Compostelan vaellusta. Tykkään kävellä ja polvet on omat ja kokemusta on pitkistä pyöräretkistä. Jään eläkkeelle piakkoin. 

Toisaalta en ole katolilainen enkä edes kirkkouskovainen. Ehkä vois kävellä Hangosta Lappiin? Sponsori on tiedossa, se on toi eläke-epäVarma. Koiran vois ottaa mukaan, ei parinkympin päivämatka tunnu sillä missään.

Toteuta ihmeessä se. Eläkkeellä on aikaa ja rahaa toteuttaa unelmia. 

Vierailija
91/119 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis poistattelen kommentteja ihan omaksi huviksi ja teidän kiusaamiseksi.

Ei mitään pahaa tahtoa mulla.

Poistattelija. Mulla on aikaa.

Vierailija
92/119 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sähän voit hakea Guinnessin ennätysten kirjaan vauvapalstalla poistettujen viestien määrällä. Kirjoitat sitten vielä elämäkerran urastasi.

Voisin varmaa, oman arvion mukaan yli 20000 viestiä poistattanut 3 vuoden aikana.

Poistattaja.

Vierailija
93/119 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sähän voit hakea Guinnessin ennätysten kirjaan vauvapalstalla poistettujen viestien määrällä. Kirjoitat sitten vielä elämäkerran urastasi.

Voisin varmaa, oman arvion mukaan yli 20000 viestiä poistattanut 3 vuoden aikana.

Poistattaja.

Ootko Liekarin kaveri.

'Ai minä 16v incel mäntsälästä?

Poistattaja.

Vierailija
94/119 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poistattaja.

Ootko Liekarin kaveri.

Poistattaja.

Taidat kuitenkin olla Vauva.fi moderaattori.

Ite oot peräreikä!

Vierailija
95/119 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä joku oman elämänsä Forrest Gump?

Vierailija
96/119 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poistattaja.

Ootko Liekarin kaveri.

Poistattaja.

On se heppatyttö Mäntsälästä 

Vierailija
97/119 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tää se joka ui Ruotsiin?

Ei oo. Se on toinen mummeli se 

Vierailija
98/119 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on itsekkäitä ja omahyväisiä pitkäaikaistyöttömät. Mieluummin laiskottelevat kun sijoittaa eläkkeeseen. Ei myöskään kiinnosta toisten ihmisten ja yhteiskunnan hyvinvointi. Äläpä sitten laiskottelun jälkeen tule keräämään yhteiskunnan tukia ja terveyspalveluja. 

Vierailija
99/119 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo lyhyiden matkojen kävely on yllättävän yleinen harrastus, mutta aika usein julkimoita.

Eräskin matkusti junalla Tampereelta Turkuun ja käveli takaisin kotiin halki kylän.

Vierailija
100/119 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole eikä kiinnosta. Onko tämä samanlainen kuin oli se poika jonka piti polkea pyörällä Egyptin pyramideille ja juosta takaisin? Polki jonnekkin Italiaan ja käveli nilkuttaen varmaan kolminkertaisessa ajassa kuin piti takaisin. Meni vähän maku seurata kun ei pysynyt puheissaan ollenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi