Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä väärää Karfit tekivät, että lapset piti sijoittaa?

Vierailija
04.06.2025 |

Jos viranomaisiakin oli moitittu väärästä päätöksestä?

Kommentit (20707)

Vierailija
13601/20707 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaisen ministerin lapset jotka jo alukinperin adoptoituja ja joutuneet katselemaan viittä eri "isi"miestä -voi olla että traumaa trauman päälle pukkaa.

Kenellä ministerillä on adoptoituja lapsia?

Ilman nuolia mihinkään suuntaan, vastaisiko joku kysymykseen.

Vastatkaa nyt vaan. Kenellä ministerillä on adoptoituja lapsia?

Vierailija
13602/20707 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli Ketju on turvahoidon kannalla, niin muistattehan antaa minulle Akinetonia mahdollisten ekstrapyramidaalisten oireiden eli ns. "vetojen" esiintyessä. Psyk.sh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13603/20707 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä joku ehdotti,että voisivat olla Puolassa paossa? Miten toi sinne meno olisi onnistunut ja eläminen siellä? Puolaan ei taideta enää niin vain kävellä? Ovat alkaneet suoritetaan rajatarkastuksia ja jotkut henkilöpaperit pitää olla ainakin esittää.

Olin juuri Puolassa. Ei todellakaan ole tarkastuksia.

Vierailija
13604/20707 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäli Ketju on turvahoidon kannalla, niin muistattehan antaa minulle Akinetonia mahdollisten ekstrapyramidaalisten oireiden eli ns. "vetojen" esiintyessä. Psyk.sh.

Lisään vielä, että älkää antako minulle vapaakulkua. Ketjun osastolta ainoastaan ketjulaisen mukana ulkoiluun. Kun olen koostunut realiteetteihin, niin muistakaa sopia minulle jälkipolit. Psyk.sh.

Vierailija
13605/20707 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä, että älkää antako minulle vapaakulkua. Ketjun osastolta ainoastaan ketjulaisen mukana ulkoiluun. Kun olen koostunut realiteetteihin, niin muistakaa sopia minulle jälkipolit. Psyk.sh.

Jospa kulkisit vaan pois tästä ketjusta.

Vierailija
13606/20707 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tunnen Karfien perheen. Heidän lapset olivat aika paljon meidän lasten kanssa silloin kun he asuivat Ytteressessä. Lapset olivat iloisia ja vapaan oloisia. He leikkivät usean eri perheen lasten kanssa päivittäin. Minun käsitykseni mukaan heillä oli asiat ihan hyvin silloin. Lapset kävivät myös silloin tällöin vierailulla senkin jälkeen, kun he olivat muuttaneet Ytteressestä, välillä keskenään ja välillä vanhempien kanssa."

Vierailija
13607/20707 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tunnen Karfien perheen. Heidän lapset olivat aika paljon meidän lasten kanssa silloin kun he asuivat Ytteressessä. Lapset olivat iloisia ja vapaan oloisia. He leikkivät usean eri perheen lasten kanssa päivittäin. Minun käsitykseni mukaan heillä oli asiat ihan hyvin silloin. Lapset kävivät myös silloin tällöin vierailulla senkin jälkeen, kun he olivat muuttaneet Ytteressestä, välillä keskenään ja välillä vanhempien kanssa."

Niin, tämän kirjoittaja voi olla kuka tahansa. Mutta milloinkas Karfit asuivat tuolla? Jotenkin on jäänyt sellainen vaikutelma, että vielä 2010-luvun alkupuolella asiat ovat olleet paremmin, mutta sitten on alkanut negatiivinen kehitys joka on kiihtynyt koronapandemian aikoihin.

Vierailija
13608/20707 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kulje. Niin moni on epäillyt ketjussa psyk.hoitajan ammattiani, että on osaltani aiheellista jatkaa keskustelua hoitotyön termeillä. Saatte syyttää itseänne. Nähtävästi minun täytyy kommentoida termeillä joista et ymmärrä hevonvittuakaan. Psyk.sh.

Vierailija
13609/20707 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin pitivät lapset kotikoulussa.

Ruotsinkielisessä kunnassa ei katsota hyvällä, jos suomenkielinen äiti kasvattaa lapsista suomenkielisiä kotikoulussa. Tämä on julma tosiasia ruotsinkielisessä kunnassa. 

Suomen kielellä pärjää Suomessa, ruotsin kieli mahdollistaa toiminnan paljon pienemmällä alueella. Ruotsinkieliset eivät tätä hyväksy.

Kotikoulu ei ollut huostaanoton syy. 

Syy voi olla mikä vain koska oikea syy on ehkä haluttu peittää. Kuitenkin lapset ovat olleet vahvasti alttiina suomen kielelle. Se ei käy ruotsinkielisessä kunnassa. 

Karoliina Karf on edustajansa, asianaja

Kaiken lisäksi lasten toinen vanhempi on suomen-, toinen ruotsinkielinen. Kaikella järjellä lapset puhuvat äidinkielenään molempia kieliä. Tämä kieliasia on vain nyt se keppihevonen, jolla Karfit uhriutuvat. Kyllä ammattivalittaja osaa vetää oikeita naruja, kun pääsee tekemään kantelua. Edessä on pitkä oikeuskäsittely kaikissa oikeusasteissa, kunhan nämä saadaan kiinni. 

Vierailija
13610/20707 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kyllä todella mukavaa paljastaa henkilöllisyyteni, niin se vittuilu loppuisi välittömästi. Tosin se olisi uskottavuuteni kannalta haitallista. Tarkoitan uskottavuutta akateemisessa yhteisössä palstan sijaan. Olen kommentoinut toisiin ketjuihin nimittäin paljon vähemmän itseäni imartelevaa tekstiä. Täytyypä varoa tulemasta humalassa tähän ketjuun. Suuri osa ketjussa on nähnyt minut joskus televisiossa sekä lehdissä. Psyk.sh.

Kerro sattuuko se, kun on pää noin sekaisin?

Ei satu. Lienen myöskin parempi arvioimaan ihmisen pään sekavuutta kuin sinä. Sairastanko mielestäsi funktionaalista vaiko reaktiivista psykoosia? Vai ajattelitko enemmän deliriumia, ja jos niin tremensiä vaiko muuta delirioottista tilaa. Pään "sekavuustila" tarkoittaa sitä, että realiteettitestauksessa ilmenee löyhtyneit

Palstalaisten tehtävä ei ole diagnostisoida sinua eikä hoitaa sinua tykkäyksillä.  Hakeudu ammattilaisten hoitoon.  Me haluamme keskustella Karfien lastensuojelutapauksesta.  Egosi ja sen pönkittäminen ei meitä kiinnosta.

Vierailija
13611/20707 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen sadisti kieltää lapselta oman äidinkielensä ja uskontonsa?

Vierailija
13612/20707 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aivan järkyttävältä kiusanteolta tuo lastensuojelun toiminta. Ei voi kuin ihmetellä.

Vierailija
13613/20707 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät uskonnollisista ja mahdollisista mielenterveydellisistä syistä käyttäneet ehkäisyä?

Vierailija
13614/20707 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halpaa tarinointia. 

Vierailija
13615/20707 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näköjään psyk.sh. todellakin on sairaanhoitaja. Ei hän muutoin voisi tietää noita asioita ja puhua ammattikieltä. t.sh

Vierailija
13616/20707 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskaämpärin vieressä kylmässä kopissa kyhjöttäminen ei ole uskonto. 

Vierailija
13617/20707 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva kuulla, olisivat lasten kannalta asiat siis edes jossakin vaiheessa olleet kunnossa.  Minkähän vuoksi eivät saaneet käydä yhdessä lastesi kanssa koulua, vai oletko sinäkin niitä kotikouluttajia? Jotakin sitten tapahtui, kun eivät enää saaneet mennä edes koulun pihalle leikkimään.  Kerro meille, mitä.  Halusivatkohan lapsi raukat kouluun yhdessä muiden lasten kanssa?    Olivatko ehkä puhuneet jostakin asiasta sivu suunsa?  Miksi yhdessäolo muiden kanssa estettiin?

Vierailija
13618/20707 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paskaämpärin vieressä kylmässä kopissa kyhjöttäminen ei ole uskonto. 

Sekoititko tämän jonkun toisen tapauksen kanssa?

Vierailija
13619/20707 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaämpäri on uskonto osalle keskustelijoista.

Vierailija
13620/20707 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näköjään psyk.sh. todellakin on sairaanhoitaja. Ei hän muutoin voisi tietää noita asioita ja puhua ammattikieltä. t.sh

Tuskin on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä