Miten tulkitsette sen kun mies oma-aloitteisesti kertoo, että häntä on yritetty iskeä jossain?
Haluaako hän todistella, miten luotettava on, kun ei langennut ja kertoo asian? Vai haluaako osoittaa, että vientiä kyllä muuten olisi, että parempi olla tyytyväinen?
Kommentit (30)
Ihmiset nyt yleensä kertoilevat toisilleen, mitä heille on sattunut. Ei kaiken takana ole aina jotain harkittuja tavoitteita.
Itse ainakin juttelen niitä näitä ja voisin tuollaisenkin asian kertoa puolisolle ihan muuten vain.
Eivätkö pariskunnan osapuolet nyt yleensäkin jaa toisilleen sattumuksiaan?
Kyllä minä kerroin miehelle, että joku torsti tuli kyselemään puhelinnumeroani marketin parkkipaikalla. Eipä siinä ollut sen suurempia taka-ajatuksia kuin kertoa, mitä minulle äsken tapahtui. Oudompaa olisi aktiivisesti jättää kertomatta asioita.
En mitenkään. Kertoi mitä on tapahtunut
Koska kyseessä on mies, niin tarkoittaa varmaan just sitä mitä sanoo eli kertoo, mitä on tapahtunut reissulla. Ei piilomerkityksiä tai taka-ajatuksia. Älä ylitulkitse.
Haluaa jotain mustasukkaisuuskohtausta. Sitten alkaa kertomaan että olet sairaalloisen mustasukkainen ja mahdoton elää siksi sun kanssa.
Mies aikoo heittää sinut kohta kurvissa v*ttuun.
Vihjaus siitä, että ap menossa vaihtoon. Ap:n markkina-arvo pudonnut.
Ex-mieheni toisteli vuosikausia samaa juttua eli festareilla oli sanonut känniselle naiselle ei seksiin ja vaati kehuja.
Kerroin hänelle lopulta, että olen suhteemme aikana kieltäytynyt lukemattomia kertoja seksistä jonkun miehen ehdotettua ja ihmettelin, missä minun ylistys? Kysyin myös, onko tämä tosiaan ainoa kerta, kun olet seksistä vieraan naisen kanssa kieltäytynyt?
Miesh*oraksi ukko lopulta paljastuikin.
Miksi tuota pitäisi tulkita jotenkin??
Vierailija kirjoitti:
Ex-mieheni toisteli vuosikausia samaa juttua eli festareilla oli sanonut känniselle naiselle ei seksiin ja vaati kehuja.
Kerroin hänelle lopulta, että olen suhteemme aikana kieltäytynyt lukemattomia kertoja seksistä jonkun miehen ehdotettua ja ihmettelin, missä minun ylistys? Kysyin myös, onko tämä tosiaan ainoa kerta, kun olet seksistä vieraan naisen kanssa kieltäytynyt?
Miesh*oraksi ukko lopulta paljastuikin.
Uuh... Mikä alfa :3
Riippuu tietenkin ihan siitä, millä tyyllillä hän asian kertoi.
Jos hän naureskelee tapausta avoimesti, niin silloin hän on varmaankin huvittunut siitä, että joku yrtti iskeä häntä, koska hän ei ole niitä miehiä, jotka olisivat vokoteltavissa.
Tulkitsen että on sosiaalisesti aika tyhmä. Vain idiootti kertoo tuollaisia asioita, koska eihän siitä seuraa mitään hyvää.
Tai sitten on mennyt uskomaan jotain parisuhdehöpinää että parisuhteissa olisi hyvä puhua sen kumppanin kanssa.
Phyff...
Tapa millä kertoo on oleellinen. Onko avoin ja rehellinen, manipuloiva vai kumpuaako kertomus epävarmuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Tapa millä kertoo on oleellinen. Onko avoin ja rehellinen, manipuloiva vai kumpuaako kertomus epävarmuudesta.
Ja mikä on Venuksen asento suhteessa Marsiin. Voi pojat. Joskus se asia on vaan se mitä sanotaan. Ei sen kummempaa.
Kehuskelee tai toteaa? Mennyt tyrkylle baariin? Vai viaton munkki?
Epäilisin, että on ihastunut ja että mieli tekisi tuota vierasta.