Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tulkitsette sen kun mies oma-aloitteisesti kertoo, että häntä on yritetty iskeä jossain?

Vierailija
18.11.2025 |

Haluaako hän todistella, miten luotettava on, kun ei langennut ja kertoo asian? Vai haluaako osoittaa, että vientiä kyllä muuten olisi, että parempi olla tyytyväinen?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilisin, että on ihastunut ja että mieli tekisi tuota vierasta.

Vierailija
2/30 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset nyt yleensä kertoilevat toisilleen, mitä heille on sattunut. Ei kaiken takana ole aina jotain harkittuja tavoitteita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:llä viiraa.

Vierailija
4/30 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin juttelen niitä näitä ja voisin tuollaisenkin asian kertoa puolisolle ihan muuten vain. 

Vierailija
5/30 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkö pariskunnan osapuolet nyt yleensäkin jaa toisilleen sattumuksiaan? 

Vierailija
6/30 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä kerroin miehelle, että joku torsti tuli kyselemään puhelinnumeroani marketin parkkipaikalla. Eipä siinä ollut sen suurempia taka-ajatuksia kuin kertoa, mitä minulle äsken tapahtui. Oudompaa olisi aktiivisesti jättää kertomatta asioita. 

Vierailija
7/30 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään. Kertoi mitä on tapahtunut 

Vierailija
8/30 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kyseessä on mies, niin tarkoittaa varmaan just sitä mitä sanoo eli kertoo, mitä on tapahtunut reissulla. Ei piilomerkityksiä tai taka-ajatuksia. Älä ylitulkitse.

Vierailija
9/30 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa jotain mustasukkaisuuskohtausta. Sitten alkaa kertomaan että olet sairaalloisen mustasukkainen ja mahdoton elää siksi sun kanssa. 

Vierailija
10/30 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies aikoo heittää sinut kohta kurvissa v*ttuun.

Vierailija
11/30 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihjaus siitä, että ap menossa vaihtoon. Ap:n markkina-arvo pudonnut.

Vierailija
12/30 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mieheni toisteli vuosikausia samaa juttua eli festareilla oli sanonut känniselle naiselle ei seksiin ja vaati kehuja.

Kerroin hänelle lopulta, että olen suhteemme aikana kieltäytynyt lukemattomia kertoja seksistä jonkun miehen ehdotettua ja ihmettelin, missä minun ylistys? Kysyin myös, onko tämä tosiaan ainoa kerta, kun olet seksistä vieraan naisen kanssa kieltäytynyt?

Miesh*oraksi ukko lopulta paljastuikin.

Vierailija
13/30 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuota pitäisi tulkita jotenkin?? 

Vierailija
14/30 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-mieheni toisteli vuosikausia samaa juttua eli festareilla oli sanonut känniselle naiselle ei seksiin ja vaati kehuja.

Kerroin hänelle lopulta, että olen suhteemme aikana kieltäytynyt lukemattomia kertoja seksistä jonkun miehen ehdotettua ja ihmettelin, missä minun ylistys? Kysyin myös, onko tämä tosiaan ainoa kerta, kun olet seksistä vieraan naisen kanssa kieltäytynyt?

Miesh*oraksi ukko lopulta paljastuikin.

Uuh... Mikä alfa :3

Vierailija
15/30 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tietenkin ihan siitä, millä tyyllillä hän asian kertoi.

Jos hän naureskelee tapausta avoimesti, niin silloin hän on varmaankin huvittunut siitä, että joku yrtti iskeä häntä, koska hän ei ole niitä miehiä, jotka olisivat vokoteltavissa.

Vierailija
16/30 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkitsen että on sosiaalisesti aika tyhmä. Vain idiootti kertoo tuollaisia asioita, koska eihän siitä seuraa mitään hyvää.

Vierailija
17/30 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten on mennyt uskomaan jotain parisuhdehöpinää että parisuhteissa olisi hyvä puhua sen kumppanin kanssa. 

Phyff... 

Vierailija
18/30 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapa millä kertoo on oleellinen. Onko avoin ja rehellinen, manipuloiva vai kumpuaako kertomus epävarmuudesta.

Vierailija
19/30 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapa millä kertoo on oleellinen. Onko avoin ja rehellinen, manipuloiva vai kumpuaako kertomus epävarmuudesta.

Ja mikä on Venuksen asento suhteessa Marsiin. Voi pojat. Joskus se asia on vaan se mitä sanotaan. Ei sen kummempaa. 

Vierailija
20/30 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuskelee tai toteaa? Mennyt tyrkylle baariin? Vai viaton munkki?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi