Mitä väärää Karfit tekivät, että lapset piti sijoittaa?
Jos viranomaisiakin oli moitittu väärästä päätöksestä?
Kommentit (20698)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäli Ketju on turvahoidon kannalla, niin muistattehan antaa minulle Akinetonia mahdollisten ekstrapyramidaalisten oireiden eli ns. "vetojen" esiintyessä. Psyk.sh.
Lisään vielä, että älkää antako minulle vapaakulkua. Ketjun osastolta ainoastaan ketjulaisen mukana ulkoiluun. Kun olen koostunut realiteetteihin, niin muistakaa sopia minulle jälkipolit. Psyk.sh.
Jospa kulkisit vaan pois tästä ketjusta.
Näköjään psyk.sh. todellakin on sairaanhoitaja. Ei hän muutoin voisi tietää noita asioita ja puhua ammattikieltä. t.sh
Tuskin on.
Kyllä on. Ei tehnyt mitään virhettä kertomissaan asioissa. Muuten en ota häneen kantaa. On kuitenkin varmuudella töissä psykiatrian puolella. t. sh.
Vierailija kirjoitti:
"Tunnen Karfien perheen. Heidän lapset olivat aika paljon meidän lasten kanssa silloin kun he asuivat Ytteressessä. Lapset olivat iloisia ja vapaan oloisia. He leikkivät usean eri perheen lasten kanssa päivittäin. Minun käsitykseni mukaan heillä oli asiat ihan hyvin silloin. Lapset kävivät myös silloin tällöin vierailulla senkin jälkeen, kun he olivat muuttaneet Ytteressestä, välillä keskenään ja välillä vanhempien kanssa."
Miksi tekstisi oli lainausmerkeissä? Lainasitko sen jostakin vai tuliko se sinulle valmiina. Ihmettelen, kun sitaatteja ei yleensä käytetä näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäli Ketju on turvahoidon kannalla, niin muistattehan antaa minulle Akinetonia mahdollisten ekstrapyramidaalisten oireiden eli ns. "vetojen" esiintyessä. Psyk.sh.
Lisään vielä, että älkää antako minulle vapaakulkua. Ketjun osastolta ainoastaan ketjulaisen mukana ulkoiluun. Kun olen koostunut realiteetteihin, niin muistakaa sopia minulle jälkipolit. Psyk.sh.
Näköjään psyk.sh. todellakin on sairaanhoitaja. Ei hän muutoin voisi tietää noita asioita ja puhua ammattikieltä. t.sh
Tuskin on.
Kyllä on. Ei tehnyt mitään virhettä kertomissaan asiois
Kirjoitat aivan samalla tavalla, olit sitten psyk tai pelkkä sh. Kaikki näkevät tuon pelleilyn lävitse. Psykiatrian puolella, sen kyllä uskon. Töissä? Juu juu, varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaavat noita termejä potilaatkin käyttää. Ehkä hän on Ullanlinnan kuulu psykiatri. Sekopäitä kun on ihan ammattilaisissakin. H
Eivät todellakaan tiedä nuita lääkkeiden annostelutapoja eikä sitä, mitä annetaan tuossa turvahoidossa. Tuo hepariini ja Akineton-juttu toi viimeistään selväksi, että ei ole valehdellut ammatistaan. t. sh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tunnen Karfien perheen. Heidän lapset olivat aika paljon meidän lasten kanssa silloin kun he asuivat Ytteressessä. Lapset olivat iloisia ja vapaan oloisia. He leikkivät usean eri perheen lasten kanssa päivittäin. Minun käsitykseni mukaan heillä oli asiat ihan hyvin silloin. Lapset kävivät myös silloin tällöin vierailulla senkin jälkeen, kun he olivat muuttaneet Ytteressestä, välillä keskenään ja välillä vanhempien kanssa."
Miksi tekstisi oli lainausmerkeissä? Lainasitko sen jostakin vai tuliko se sinulle valmiina. Ihmettelen, kun sitaatteja ei yleensä käytetä näin.
Lainaa Murhan uutta spinnaajaa, sinnekin on ilmestynyt viime päivinä useampi. Ei vain osaa tai halua ilmaista lähdettä. Sama kuin Sankamoa tai muuta puolueellista tahoa siteeratessa, jättää lähteen pois ja toivoo, että joku tyhmempi uskoo.
Minä olen kirran puolella enkä tosiaan ole sama henkilö. t.sh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minfoon ei voi laittaa linkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaavat noita termejä potilaatkin käyttää. Ehkä hän on Ullanlinnan kuulu psykiatri.
Ota nyt sinäkin sivupersoona lääkkeesi. Potilaat tuntevat nämä termit myös nuin ikkään juu.
Vierailija kirjoitti:
No on siinäkin pari. Paskaämpärieistäkö puhutte? Hälytitko kaverisi hommiin, kahvihuoneen kaunis sairaanhoitaja normin riemussa joka valtasi sinut? Jättikö ukkosi sinut kun täällä kiukkuat?
Pohjanmaan urheilulajit: paini, pesäpallo ja paskaämpärin kanto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on siinäkin pari. Paskaämpärieistäkö puhutte? Hälytitko kaverisi hommiin, kahvihuoneen kaunis sairaanhoitaja normin riemussa joka valtasi sinut? Jättikö ukkosi sinut kun täällä kiukkuat?
No nämä tunnen, molemmat oudot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin on.
Kyllä on. Ei tehnyt mitään virhettä kertomissaan asiois
Joo on. Noin se menee miten kirjoitti. Olen 5 vuota ollut mielenterveyshoitajana ja olen myös varma tyypin ammatista. M28
Hulluhan toi on.Ja yhtä hullu joka puolustaa toista hullua. Ihan pervo ja nasse Varmaan hitlerille sukuakin molemmat:)?
Vierailija kirjoitti:
Blondi sh?
Mitä se sinulle kuuluu? t. sh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin on.
Kyllä
Eli alinta pohjasakkaa kuten meidän lääkäri tuumi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Blondi sh?
Se näkyy myös :)
Vierailija kirjoitti:
Eli kun puheenaiheen vaihto ei onnistunut Auerin, politiikan ja seksin avulla, koetetaan se nyt vaihtaa länkyttämällä kuvitteellisista ammateista, joilla ei ole mitään merkitystä tässä ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Blondi sh?
Se näkyy myös :)
En minä sinulle itseäni esittele. Taidat olla joku ylilaudan incel. Oletko varma ettei lääkärisi puhunut sinusta todetessaan alimmaksi pohjasakaksi? t.sh.
Osaavat noita termejä potilaatkin käyttää. Ehkä hän on Ullanlinnan kuulu psykiatri. Sekopäitä kun on ihan ammattilaisissakin. Hän haluaa, että keskustelemme hänestä emme Karfeista. On siis palstatrolli. Jätä omaan arvoonsa. Älä ruoki trollia.