Onko tuolla Michael monroella oikeasti peruukki päässä
Kommentit (34)
Ai. Mä luulin sillä olevan omat hiukset.
Ei kenelläkään 60+ vuotiaalla ole noin hyvää tukkaa.
Ainahan hänellä on ollut tuollaiset hiukset, googlaa kuvia niin näet.
Vierailija kirjoitti:
Ai. Mä luulin sillä olevan omat hiukset.
Niin onkin.
Tuossa videossa ei ole sitä peruukkia. Ja jos se olisi oikea tukka, mihin se on jemmattu? Tekoäly?
Vierailija kirjoitti:
Tule katsomaan mun hiuksiani. N.68v.
Vierailija kirjoitti:
Ainahan hänellä on ollut tuollaiset hiukset, googlaa kuvia niin näet.
Juuri siksi hän aloin epäilemään peruukkia...yrittää pitää sitä vanhaa lookia peruukilla....
Tilasta sen tunnistaa monroeksi..
Kukaan ei tunnista samanikäistä David Lee Rothia kun sillä.ei ole enää kuin harmaa nysätukka
Onhan hänellä. Itse toivon kovin että peruukit tulisivat muotiin taas. En jaksaisi taistella ohuiden, pohjoismaisten vauvahiusteni laittamisen kanssa, olisi kivaa vaan leikata ihan lyhyeksi ja vetää peruukki päähän.
Vierailija kirjoitti:
Googlaa esim. M. Kuustonen 65v. S. Yaffa 62v.
Tos videolla se näyttää Halosen tavjalta. Jeesus sentään. Onko ne samaa sukua. ( Ei peruukkia tarvi hävetä monilla on ). Jehovajahve kostaa heti Mooseksen mokat sen pojille . Et jos ei oo poikia voi olla onnellinen siltä osin. Tai lopettaa pahat teot. Vanhan testamentin 5 Moosesta. Kristityt elää Yhdessä Jeesuksessa. Ilman kostoja. Katsokaas monella nais laulajalla on peruukki kokoelma ja näyttelijöillä. Ainiin ei nimikään ole oikea se on taiteilija nimi .
Vierailija kirjoitti:
Just joo, tollo.
Lisukkeita. Kun on kampaaja( vaimo) omasta takaa niin hyvin hoituu hiusten laitto, muotoon jos toiseen.
Miksi siitä tuli tämmöinen lapsellinen turhajulkkis, kun isänsä Pentti Fagerholm oli jämy äijä ja kansakunnan napamiehiä ollen YLE:n pääkuuluttaja. Varmaan häpesi tätät hippipoikaansa
Jeesus tullut on. YouTube tulkoon joulu.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa videossa ei ole sitä peruukkia. Ja jos se olisi oikea tukka, mihin se on jemmattu? Tekoäly?
Tuon peruukin alle.
Et ole koskaan ihmetellyt näyttelijöiden hiuksia esityksissä?
Miten tuli mieleen se Eemeli laulu.
Vierailija kirjoitti:
Miksi siitä tuli tämmöinen lapsellinen turhajulkkis, kun isänsä Pentti Fagerholm oli jämy äijä ja kansakunnan napamiehiä ollen YLE:n pääkuuluttaja. Varmaan häpesi tätät hippipoikaansa
Tälläistä keskusteluja varmaan ollut usein
https://youtube.com/shorts/LgxXj0Chhzs?si=kwz8lvWuEui5RJHo
Peruukki...näkee sokea reettakin ettei oikea tukka