Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä väärää Karfit tekivät, että lapset piti sijoittaa?

Vierailija
04.06.2025 |

Jos viranomaisiakin oli moitittu väärästä päätöksestä?

Kommentit (20698)

Vierailija
13641/20698 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulkaapas hoitsut joku lekurikin voi vaikka vink vink käräytellä teitä ja silleen.

Vierailija
13642/20698 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kirran puolella enkä tosiaan ole sama henkilö. t.sh.

Eli kun puheenaiheen vaihto ei onnistunut Auerin, politiikan ja seksin avulla, koetetaan se nyt vaihtaa länkyttämällä kuvitteellisista ammateista, joilla ei ole mitään merkitystä tässä ketjussa.

Tämähän se on menossa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13643/20698 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Blondi sh?

Mitä se sinulle kuuluu?  t. sh.

Se näkyy myös :)

En minä sinulle itseäni esittele. Taidat olla joku ylilaudan incel. Oletko varma ettei lääkärisi puhunut sinusta todetessaan alimmaksi pohjasakaksi? t.sh.

Oletko varma ettei sinua :)? Ne ovat aika veijareita ja höynäyttävät blondia kahvihuoneen kaunista sairaanhoitajaa jonka on vallannut normin riemu.

Vierailija
13644/20698 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulkaapas hoitsut joku lekurikin voi vaikka vink vink käräytellä teitä ja silleen.

Käräytellä mistä? Käräyttämiset hoitaa kollegat tai osastonhoitajat. Lääkäri ei tee hoitotyötä. Lääkäri käräyttää korkeintaan toisia lääkäreitä. t.sh.

Vierailija
13645/20698 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Blondi sh?

En minä sinulle itseäni esittele. Taidat olla joku ylilaudan incel. Oletko varma ettei lääkärisi puhunut sinusta todetessaan alimmaksi pohjasakaksi? t.sh.

Oletko varma ettei sinua :)? Ne ovat aika veijareita ja höynäyttävät blondia kahvihuoneen kaunista sairaanhoitajaa jonka on vallannut normin riemu.

Haista nyt... t.sh.

Vierailija
13646/20698 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tunnen Karfien perheen. Heidän lapset olivat aika paljon meidän lasten kanssa silloin kun he asuivat Ytteressessä. Lapset olivat iloisia ja vapaan oloisia. He leikkivät usean eri perheen lasten kanssa päivittäin. Minun käsitykseni mukaan heillä oli asiat ihan hyvin silloin. Lapset kävivät myös silloin tällöin vierailulla senkin jälkeen, kun he olivat muuttaneet Ytteressestä, välillä keskenään ja välillä vanhempien kanssa."

Kerrot varmaan saman poliiseille ja sitten oikeudessa.  Muista sitten, että oikeus ei ole mikään keskustelupalsta  tai m info.  Siellä on velvollisuus puhua totta.

Vierailija
13647/20698 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiotko vielä psyk.sh alias sh. alias sh:lta kyselijä känkyttää vielä pitkäänkin paskaa ohi otsikon aiheesta? Tekisitkö sen edes niin ettei tunnistettaisi sinun kirjoittelevan yksin. ETV

Vierailija
13648/20698 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käräytellä mistä? Käräyttämiset hoitaa kollegat tai osastonhoitajat. Lääkäri ei tee hoitotyötä. Lääkäri käräyttää korkeintaan toisia lääkäreitä. t.sh.

Parin oluen jälkeen sieltä tuli sinunkin ....nimesi.

Vierailija
13649/20698 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tunnen Karfien perheen. Heidän lapset olivat aika paljon meidän lasten kanssa silloin kun he asuivat Ytteressessä. Lapset olivat iloisia ja vapaan oloisia. He leikkivät usean eri perheen lasten kanssa päivittäin. Minun käsitykseni mukaan heillä oli asiat ihan hyvin silloin. Lapset kävivät myös silloin tällöin vierailulla senkin jälkeen, kun he olivat muuttaneet Ytteressestä, välillä keskenään ja välillä vanhempien kanssa."

Miksi tekstisi oli lainausmerkeissä?  Lainasitko sen jostakin vai tuliko se sinulle valmiina.  Ihmettelen, kun sitaatteja ei yleensä käytetä näin.

Minfoon ei voi laittaa linkkiä.

Aivanko totta? Ja universumi varmaan sulaa ja vääntyy sikkaralle, jos kirjoittaa, että teksti on upouuden nimimerkki Puolukan minfon Karf-ketjuun sivulle xxx kirjoittama? 

On vain niin mukavaa heitellä mystisiä lainauksia, aivan kuin niillä olisi mitään uskottavuutta. 

Vierailija
13650/20698 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa hiljaista kertakaikkiaan. 

Vierailija
13651/20698 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Blondi sh?

Haista nyt... t.sh.

Ota rauhallisesti. Kiitos tuesta, mutta tiedät kyllä täällä olevan monenlaista hapenkuluttajaa joista harva on mikään nero. Riittää, että minä kiistelen täällä. Osaan kyllä puolustaa itseäni. Psyk.sh.

Vierailija
13652/20698 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko täällä taas uhkaillaan kaikkia jotka eivät suostu kettingit perseillä kynsilakoissa miehimykset paraatiin?

Vierailija
13653/20698 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Blondi sh?

Haista nyt... t.sh.

Ota rauhallisesti. Kiitos tuesta, mutta tiedät kyllä täällä ol

No sen uskon että olet sh tasoinen kun mainostat typerästi pääseesi jopa telkkariin. Bwahahah! onpa suoritus, typerys. Ei kukaan fiksu puhu noin. 

Vierailija
13654/20698 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan nyt vaikka näin että se on sellainen "perusjonna". Ei järjen jättiläisiä siis.

Vierailija
13655/20698 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö minunkin korostaa kaikkia kolmea tutkintoani ja luetella ammattitermejä niihin liittyen? Vastaan itse: Ei tarvitse, ei minun tarvitse nostaa itseäni ketjussa, jos puhutaan Karfin perheestä.

Sijaisvanhempi.

Vierailija
13656/20698 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä hoitsuna telkkariin päässyt, vaan asiantuntijana lstensuojeluun liittyen. Jospa jatkat päänaukomista sitten, jahka olet meritoitunut jollain muodoin jollain sektorilla. Psyk.sh.

Vierailija
13657/20698 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä hoitsuna telkkariin päässyt, vaan asiantuntijana lstensuojeluun liittyen. Jospa jatkat päänaukomista sitten, jahka olet meritoitunut jollain muodoin jollain sektorilla. Psyk.sh.

Ahaa unohdit mainista että olet selvänäkijämeediokin. Onko se pallo huurussa oluthäyryistä kun et näe missä perhe on :)? Vai viinihuuruista:) Vaiko Viina---?

Vierailija
13658/20698 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vain siivooja mutta olen hämmästynyt. Millä tiedoilla täällä väitellään hoitajien kanssa? Tuohan on täysin typerää.

Vierailija
13659/20698 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIten joku voi olla noin idiootti että heiluttaa olematonta munaansa kertomalla telkkariin pääsystään lastensuojelussa kun homman ydin on tässä että sekin meni persiilleen täysin se esiintyminen.

Vierailija
13660/20698 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen vain siivooja mutta olen hämmästynyt. Millä tiedoilla täällä väitellään hoitajien kanssa? Tuohan on täysin typerää.

Niin minustakin. Eivät hekään väitteli varmaan minun kanssani hitsauksesta koska olen hitsari ammatiltani.