Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen mies, erosin vaimostani jota rakastin!

Vierailija
18.11.2025 |

Oli hyvä vaimo kotona, kaikkien kolmen lapseni äiti, ei koskaan kiukutellut mistään. Oli ylivoimaisesti parasta seksiä mitä koskaan ikinä kenenkään naisen kanssa, en usko saavani enää koskaan yhtä hyvää seksiä. mut tarvitsen paljon paljon enemmän. Tutustuin uuteen naiseen tinderissä ja samantien alkoi tapahtua asioita joita en ollut koskaan kuullutkaan naisen suusta. Olen tavallinen köyhä amis maaseudulta. Uusi nainen taas kouluttautunut erittäin kaunis ja vieläpä hyväsydäminen ihminen yliopistokaupungista. Hän esitteli uutta todella hienoa autoaan minulle, itselläni on vain viiden tonnin resu. Kysyin häneltä mitä minussa näkee, hän vastasi olet komea herrasmies ja lämmin sydän. Kuinka hän ei pidä minua itsestäänselvänä vaan arvostaa miehenä joka asiassa huomioiden. Kannustan kaikkia miehiä samaan jos vähänkin tuntuu siltä että et saa suhteessa tarpeeksi, naisia on joka paikka täynnä ja fiksu mies saa aina mitä haluaa. M40

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvä provo. Naiselle toi ois ihan normaalia, miehelle ei.

Vierailija
2/10 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä sitten ongelma. Mistä haluat puhua,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika hyvä provo. Naiselle toi ois ihan normaalia, miehelle ei.

Silti on kuitenkin totta vaikka yrität vähätellä.

Vierailija
4/10 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa. Onnea sinulle ja uudelle naisellesi.

Vierailija
5/10 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikä sitten ongelma. Mistä haluat puhua,

Ei mikään. Viesti miehille että ei koskaan kannata olla naisen kanssa vain siksi että kotona suhde toimii hyvin, on hyvää seksiä, kiva koti, kaikki niinkuin pitääkin, mutta jos silti tuntuu että jokin asia ei ole tarpeeksi hyvä. Minä mietin vuosia. Erosin. Uusi nainen löytyi melkeinpä heti ja kuinka paljon enemmän arvostusta ja kunnioitusta miehenä olen saanut ja myös antanut. Miten paljon enemmän juuri sitä yhteistä tekemistä mitä edellisestä suhteesta puuttui. Tottakai sama toisinpäin. Mutta erotkaa jos vähänkin tuntuu että ei ole mitä haluat. Ap

Vierailija
6/10 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä sekin että kuinka paljon tämä uusi nainen näkee minussa. Ei voi edes käsittää koko tilannetta kun nainen yhtäkkiä sanoo ja kirjoittaa asioita joista ei voisi helposti kuin unelmoida. 

Vierailija
7/10 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule sitten kertomaan miten jutun kävi, kun alkuhuuma haihtuu. 

Vierailija
8/10 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä. Valehtelee.

Vierailija
9/10 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun exä. Valehtelee.

Sinulle ei voinut olla mikään erityinen koska et ollut sitä itse. Tämän uuden kanssa kaikki tulee ihan luonnostaan ja on itsestään selvää. 

Vierailija
10/10 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parodia Jennistä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi