Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parikymppinen työkaveri flirttailee

Vierailija
04.06.2025 |

Itse 43, hän 21.

Tätä on jatkunut jo pitkään ja tänään hän istui vihjailevasti viereeni ja kysyi, mitä teen illalla. Käänsin jutun vitsiksi, että olen liian vanha. Hän sanoi, että ikä on vain numero.

Asiaa ei auta, että olen aika onnettomassa suhteessa itse.

Kommentit (355)

Vierailija
181/355 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä miten työpari on eri kerroksessa? Ja häntä voi vältellä koko päivän?

Vierailija
182/355 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassikko.

Vanha äijä "aika onnettomassa suhteessa" eli ei osaa hoitaa parisuhdettaan ja luulee, että olisi nyt saumaa vaihtaa puolta nuorempaan.

Joo, teillä onkin varmaan paljon yhteistä sen parikymppisen kanssa. Kaikki peliin vaan ja sit kahden viikon päästä se nuori tyttö on nähnyt tarpeeksi ja tapaa seuraavilla festareilla jonkun ikäisensä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/355 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klassikko.

Vanha äijä "aika onnettomassa suhteessa" eli ei osaa hoitaa parisuhdettaan ja luulee, että olisi nyt saumaa vaihtaa puolta nuorempaan.

Joo, teillä onkin varmaan paljon yhteistä sen parikymppisen kanssa. Kaikki peliin vaan ja sit kahden viikon päästä se nuori tyttö on nähnyt tarpeeksi ja tapaa seuraavilla festareilla jonkun ikäisensä...

AP on nainen 

Vierailija
184/355 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen mielikuvituksessa vapaa-ajasta keskustelu tai viereen istuminen työpaikalla on flirttiä? Hitto et ukot on harhaisia.

Vierailija
185/355 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet jo vienyt suhteen fyysiselle tasolle, vain genitaalikontaktia vaille ..halailu voi olla intiimiä toimintaa, tiedön sen!

Ens kerralla genitaalit mukaan!

Vierailija
186/355 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä

Vierailija
187/355 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpikonna on vetäytynyt kuoreensa

Vierailija
188/355 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä miten työpari on eri kerroksessa? Ja häntä voi vältellä koko päivän?

Olimme viime listassa työpari kun olimme yhtä aikaa töissä. Nyt kesälomitusten takia olen eri kerroksessa. Pystyin lähes välttämään kun piileskelin oman kerroksen työhuoneessa.

Vierailija
189/355 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP haluaa: vapautta ja keveyttä. AP tulee saamaan: särkyneitä sydämiä (ainakin 3kpl, riippuen kuinka monta naista se nuori kolli pyörittää voi luku olla suurempi) ja joutuu uuteen vankilaan, vain erilaiseen.

Saatat olla oikeassa. Tätä pelkään itsekin, kun oman uhmakkuuden takaa paljastuikin heikkouksia. Hyväksynnän tarve ja sellaista. Ja kun nykyisen kanssa ongelma on vähän se, että hänen asiansa ovat suhteen pääosassa, en usko että minusta kenenkään kanssa tulisi sitä suhteen päähenkilöä tai että olisin täysin oma itseni kenenkään kanssa. Ap

Vierailija
190/355 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP haluaa: vapautta ja keveyttä. AP tulee saamaan: särkyneitä sydämiä (ainakin 3kpl, riippuen kuinka monta naista se nuori kolli pyörittää voi luku olla suurempi) ja joutuu uuteen vankilaan, vain erilaiseen.

Saatat olla oikeassa. Tätä pelkään itsekin, kun oman uhmakkuuden takaa paljastuikin heikkouksia. Hyväksynnän tarve ja sellaista. Ja kun nykyisen kanssa ongelma on vähän se, että hänen asiansa ovat suhteen pääosassa, en usko että minusta kenenkään kanssa tulisi sitä suhteen päähenkilöä tai että olisin täysin oma itseni kenenkään kanssa. Ap

Nytkö jo suunnittelet oikein SUHDETTA?

Vierailija
191/355 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuosta tule mitään 

Vierailija
192/355 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuosta tule mitään 

Tulee vain suru puseroon kaikille ja AP jää vanhenemaan yksin. 

Vierailija
193/355 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuosta tule mitään 

Tulee vain suru puseroon kaikille ja AP jää vanhenemaan yksin. 

Parempi kärsiä loppuun asti huonossa suhteessa, niinkö?

Vierailija
194/355 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh... Tänään viikon jälkeen yhtä aikaa töissä.  Näin hänet aamulla mutta olin keskittynyt puhumaan muille ja nähtiin vain kaukaa, ei tarvinnut edes tervehtiä. Tiedän hänen olevan koulutuksessa ja tietyssä huoneessa koko päivän. Olen tähän asti onnistunut välttämään. Ahdistaa. Hävettää molempien puolesta nyt. En minä tätä halunnut.

Vierailija
195/355 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh... Tänään viikon jälkeen yhtä aikaa töissä.  Näin hänet aamulla mutta olin keskittynyt puhumaan muille ja nähtiin vain kaukaa, ei tarvinnut edes tervehtiä. Tiedän hänen olevan koulutuksessa ja tietyssä huoneessa koko päivän. Olen tähän asti onnistunut välttämään. Ahdistaa. Hävettää molempien puolesta nyt. En minä tätä halunnut.

No ei tarvitse ainakaan pelätä joutuvasi parisuhteeseen.

Vierailija
196/355 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika on leikkinyt kanssasi kun sinulle on totisinta totta että olet jo tavallaan pettänyt puolisoasi. Poika voittaa. Sinä häviät koska sinulla on enemmän panoksia pelissä.

Vierailija
197/355 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poika on leikkinyt kanssasi kun sinulle on totisinta totta että olet jo tavallaan pettänyt puolisoasi. Poika voittaa. Sinä häviät koska sinulla on enemmän panoksia pelissä.

Poika on säikähtänyt aikuista naista.

Vierailija
198/355 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poika on säikähtänyt aikuista naista.

Teiniltä AP kuulostaa. Antoi pojan hipelöidä discossa ja nyt piileskelee yläasteen käytävillä ja lintsaa yhteisiltä tunneilta.

Vierailija
199/355 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh. Näimme ohimennen ja hän halasi tiukasti. Hän katsoi silmiin ja varmasti molempien silmät säkenöi yhtä paljon ja olimme sekunnin yhtä hymyä. Hän: "Mitä? Minä: "Ei mitään". Ja menimme omiin suuntiimme. Hetken päästä hän tuli kysymään työasiaa. Oltiin asiallisesti, mutta hän kosketteli paljon olkapäätäni (asiallisen toverilliseati). 

Ei vanha sydämeni kestä tällaista.

Vierailija
200/355 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh. Näimme ohimennen ja hän halasi tiukasti. Hän katsoi silmiin ja varmasti molempien silmät säkenöi yhtä paljon ja olimme sekunnin yhtä hymyä. Hän: "Mitä? Minä: "Ei mitään". Ja menimme omiin suuntiimme. Hetken päästä hän tuli kysymään työasiaa. Oltiin asiallisesti, mutta hän kosketteli paljon olkapäätäni (asiallisen toverilliseati). 

Ei vanha sydämeni kestä tällaista.

Kiihkeää!