Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parikymppinen työkaveri flirttailee

Vierailija
04.06.2025 |

Itse 43, hän 21.

Tätä on jatkunut jo pitkään ja tänään hän istui vihjailevasti viereeni ja kysyi, mitä teen illalla. Käänsin jutun vitsiksi, että olen liian vanha. Hän sanoi, että ikä on vain numero.

Asiaa ei auta, että olen aika onnettomassa suhteessa itse.

Kommentit (355)

Vierailija
141/355 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin olisit saanut nuorta. Toista tilaisuutta ei ehkä tule.

Vierailija
142/355 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluis selvästikin käytettyä emätintä.

Olettaen että ap on nainen.

Katkera incel olettaa aina että vain naiset vastaanottavat huomiota vastakkaiselta sukupuolelta. Katkeran incelin maailmassa on mahdottomuus että nainen osoittaa kiinnostusta vastakkaista sukupuolta kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/355 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa olla varovainen. Ne saattaa ensin houkutella sut mukaan touhuun ja sitten syyttävät myöhemmin ahdistelusta, vaikka itse aloittivat. Uusi rahan tienauskonsti.

Vierailija
144/355 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritin tehdä erillistä ketjua, mutta siellä minua syytettiin trolliksi. 

Päivitystä: oli muutaman viikon rauhallisempaa, kun vapaat ja lomapäivät meni ristiin. Työkaveri on yhä lomalla. Eilen oli työporukan baari-ilta. Tuo työkaveri tuli lomalla sinne. No. Kännissä sitten flirttailtiin molemmin puolin. Halailtiin. Painauduttiin toisiamme vasten ja kuulemma "tunsi rintani", ja jossain kohtaa leikillään vedin kaula-aukkoa alemmas ja muuta tyylikästä 😬 Työkaveri käveli kanssani kaulakkain ja piti kädestä. Hän ehdotti, että lähtisin hänen luokseen. Kieltäydyin. Hän jatkoi kaulailua kuitenkin , vaikka sovimme että  lähden naispuolisen työkaverin kanssa samalla bussilla. Mies varmisti ja muistutti, että ehditään bussiin saatteli meidät pysäkille ja lähti itse toiselta puolelta tietä toiseen suuntaan. 

Molemmat ollaan maanantaina yhden vuoron yhtä aikaa töissä, sitten loppuviikon vuorot menee onneksi ristiin. Mit

Turha jankata kun kuset on jo housussa.

Vierailija
145/355 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vielä mietit ja odotat? Käy kiinni!

Vierailija
146/355 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantai on jo pitkällä, miten kävi?

Vierailija
147/355 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pantiin jo

Vierailija
148/355 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tähän asti onnistunut välttämään! Ap

Vierailija
149/355 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sissus kun tulee mieleen omat tupeloinnit työelämässä naisväen kanssa. Kerran oli kans sellainen tilanne että parikymppinen uusi tyttö vaikutti muka ihastuneelta ja siinähän meni vanhalla miehellä ihan pasmat sekaisin. Jälkeenpäin nolottaa suuresti se oma sekoilu siellä, olisi vaan pitänyt olla noteeraamatta koko likkaa.

Vierailija
150/355 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sissus kun tulee mieleen omat tupeloinnit työelämässä naisväen kanssa. Kerran oli kans sellainen tilanne että parikymppinen uusi tyttö vaikutti muka ihastuneelta ja siinähän meni vanhalla miehellä ihan pasmat sekaisin. Jälkeenpäin nolottaa suuresti se oma sekoilu siellä, olisi vaan pitänyt olla noteeraamatta koko likkaa.

Tämä... Ap

Vierailija
151/355 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta olen ok, toisaalta kaiken tämän takana on lopulta pelko, että hän pitää minua ällöttävänä ja kamalana ihmisenä, että minä olin se joka ahdisteli ja ylitti hänen rajansa jotenkin. Tauolla kävin valitsemassa pelosta. Huh. Ei pitänyt mennä tunteisiin...

Vierailija
152/355 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta olen ok, toisaalta kaiken tämän takana on lopulta pelko, että hän pitää minua ällöttävänä ja kamalana ihmisenä, että minä olin se joka ahdisteli ja ylitti hänen rajansa jotenkin. Tauolla kävin valitsemassa pelosta. Huh. Ei pitänyt mennä tunteisiin...

Täh??

Vierailija
153/355 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin hänet vain käytävällä vastaan tullessa, kun juoksimme eri suuntiin. Hän iski silmää ja teki sellaista kielen naksutusta, kosketti nopeasti olkapäätä ja sanoi "nähdään myöhemmin". Sen jälkeen olen piileskellyt eri kerroksessa. Vielä 30min työaikaa jäljellä, pitäisikö tehdä asiaa hänen kerrokseen vai häipyä vähin äänin?

Vierailija
154/355 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin hänet vain käytävällä vastaan tullessa, kun juoksimme eri suuntiin. Hän iski silmää ja teki sellaista kielen naksutusta, kosketti nopeasti olkapäätä ja sanoi "nähdään myöhemmin". Sen jälkeen olen piileskellyt eri kerroksessa. Vielä 30min työaikaa jäljellä, pitäisikö tehdä asiaa hänen kerrokseen vai häipyä vähin äänin?

Anna olla. Muuten annat vain epätoivoisen roikkujan vaikutelman. Jätä mies haluamaan lisää ja arvuuttelemaan...

Vierailija
155/355 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi poikaa...

Vierailija
156/355 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänhän se ehdotteli ja sinä torjuit hänet? Torjuiko hän mitään sinun aloitteitasi?

Vierailija
157/355 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika on säikähtänyt ja kauhuissaan. Illuusio on rikottu.

Vierailija
158/355 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummeli käy kuumana!

Vierailija
159/355 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Vierailija
160/355 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Miten tämä liittyy aiheeseen?