Parikymppinen työkaveri flirttailee
Itse 43, hän 21.
Tätä on jatkunut jo pitkään ja tänään hän istui vihjailevasti viereeni ja kysyi, mitä teen illalla. Käänsin jutun vitsiksi, että olen liian vanha. Hän sanoi, että ikä on vain numero.
Asiaa ei auta, että olen aika onnettomassa suhteessa itse.
Kommentit (355)
Tyttäreni ystävätärkin otti minun mieheni eli tyttäreni isän panolle, vokotteli 37 vuotiaan humalassa olevan, siitä aikaa kohta 20 vuotta mutta oli ilkeä teko minulle ja tyttärelleni en voi antaa anteeksi sille letukalle, en ole vielä kertonut sitä tyttärelleni.
Vierailija kirjoitti:
Taas yhtä aikaa töissä. Aamulla hieman liian pitkä halaus. Pintapuolisesti ammatillisia, mutta "autamme" toisiamme koko ajan työasioissa ja työkaveri kiittelee vuolaasti. Viestejä työasioista oli eilen illallakin ja tänään olen luvannut "opettaa uuden käyttöjärjestelmän". IIK.
Käyttää siis hyväkseen apuasi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi halaus??
On tullut tavaksi. miksi ei?
Vierailija kirjoitti:
Miksi halaus??
Miksei??
Vierailija kirjoitti:
Taas yhtä aikaa töissä. Aamulla hieman liian pitkä halaus. Pintapuolisesti ammatillisia, mutta "autamme" toisiamme koko ajan työasioissa ja työkaveri kiittelee vuolaasti. Viestejä työasioista oli eilen illallakin ja tänään olen luvannut "opettaa uuden käyttöjärjestelmän". IIK.
Pankaa jo.
Mullakin on tallanen supliikki nuorimies työkaverina ja ihan on kuule vaan sellainen kaveri, että haluaa kehuskella muita ja olla miellyttävä. Jostain syystä en edes koe oloani vaivautuneeksi, vaikka yleensä tuollaisesta vaivautuisin, kun jotenkin vaan tuntuu kuin olisi enemmänkin äiti-poikasuhde kuin mitään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on tallanen supliikki nuorimies työkaverina ja ihan on kuule vaan sellainen kaveri, että haluaa kehuskella muita ja olla miellyttävä. Jostain syystä en edes koe oloani vaivautuneeksi, vaikka yleensä tuollaisesta vaivautuisin, kun jotenkin vaan tuntuu kuin olisi enemmänkin äiti-poikasuhde kuin mitään muuta.
AP himoitsee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP himoitsee
Rakastunut se on
Ettekö miehet ole vieläkään saaneet selkiinnytettyä alatteko olemaan vai ette?!
Flirtti jatkunut koko viikonlopun viestein 😬 en kestä enää.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät, että se on flirttiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan selkeää flirttiä. Myös pikkutuhmia juttuja tuli vaihdettua molemmin puolin. Huh.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan selkeää flirttiä. Myös pikkutuhmia juttuja tuli vaihdettua molemmin puolin. Huh.
Ap
Panemalla jännite laukeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jaa parhaat palat meillekin! 😋
Vierailija kirjoitti:
Kun hän kysyy seuraavan kerran mitäs teet illalla, vastaa että saunan ajattelin lämmittää, tule mukaan löylyihin. Saunominenhan on mukava suomalainen tapa miesten tutustua toisiinsa ja rentoutua yhdessä.
Ja pesuhuoneessa sitte rysäytät siemenet suoleen, oppiipahan poika miesten tavoille.
Ap, ei toi johda kuin katastrofiin.
21 on ihan pentu. Kypsinkin 21-vuotias on oikeasti täysin keskenkasvuinen. Aikuisuuden kynnyksellä, kokeilee viehätysvoimaansa, harjoittelee naissuhteita.
Se että teillä jotain yhteistä huumori-pikkutuhmajuttua kolahtaa on pelkästään sitä.
ja onko nolompaa kuin työparin kanssa pettää. Niin kauan kun se vain flirttiä se on hauskaa, mutta heti kun jotain tapahtuu niin muutut noloksi keski-ikäiseksi, joka pettää, menettää kasvonsa työyhteisössä. Sua ei koskaan arvosteta työyhteisössä enää samalla tavalla. Olet hr riski. Ja olet myös höynäytettävä. Menet jonkun pojan lepertelyihin.
etsi edes oman ikäinen salasuhde sieltä työpaikalta, jos haluat jotain mainetta säilyttää.
Siinäpä se pähkinänkuoressa.