Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parikymppinen työkaveri flirttailee

Vierailija
04.06.2025 |

Itse 43, hän 21.

Tätä on jatkunut jo pitkään ja tänään hän istui vihjailevasti viereeni ja kysyi, mitä teen illalla. Käänsin jutun vitsiksi, että olen liian vanha. Hän sanoi, että ikä on vain numero.

Asiaa ei auta, että olen aika onnettomassa suhteessa itse.

Kommentit (372)

Vierailija
361/372 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamoon, olet vain milf-pano, mitä oikein kuvittelit?! Sikäli kai hyvä että sait tuosta pontta päättää onnettoman suhteen. Nyt jää luu käteen, eikun tinderiin rohkeasti.

Vierailija
362/372 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamoon, olet vain milf-pano, mitä oikein kuvittelit?! Sikäli kai hyvä että sait tuosta pontta päättää onnettoman suhteen. Nyt jää luu käteen, eikun tinderiin rohkeasti.

Eihän se lopettanut, muutti vain erilleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/372 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sekaisin...

Oma suhteeni kriisiytyi niin, että olin jo valmis eroamaan kokonaan. Nyt olemme päätyneet erillään asumiseen ja että yritämme olla yhdessä kuitenkin. 

Aloin henkisesti palata takaisin yhteyteen ja sitoutumiseen.

Nyt tietenkin työpaikan poika aktivoitui kun aisti kiinnostukseni häntä kohtaan loppuneen. 

Ehkä haluaisin asua omassa nunnakammiossani kunnes pää selviää. 

Kyllä, olet sekaisin!

Vierailija
364/372 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka kuvitteli mitään?

Vierailija
365/372 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo ratkea ikinä. Monta kuukautta jahkailua.

Ja vielä jahkailu jatkuu 😅

Vierailija
366/372 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä päätyi seksiin ja nyt ei ole minkäänlaista miestä. Että ei kannata. Ymmärrän kyllä että himo on huutava, mutta nyt järki käteen.

En edes ole varma, haluanko nuorta miestä "miehekseni". Siis suhteeseen. Ei ole varmaan oikeasti mitään yhteistä. Joten ei tässä ole mitään järkeä. En tiedä mitä olen haluamassa. En ymmärrä itseäni.

Ei mekään olla ymmärretty sinua.

Vierailija
367/372 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja poika on !ncel joka ei ole monen kuukauden jälkeenkään onnistunut saamaan keneltäkään muulta

Vierailija
368/372 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja poika on !ncel joka ei ole monen kuukauden jälkeenkään onnistunut saamaan keneltäkään muulta

AP on helppo

Vierailija
369/372 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP on helppo

Eikö muka ole, alapeukuttajat?

Vierailija
370/372 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP on helppo

Eikö muka ole, alapeukuttajat?

Kyllä on

Vierailija
371/372 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kuuluu, AP?

Vierailija
372/372 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö löydä ikäistään seksiseuraa?