Parikymppinen työkaveri flirttailee
Itse 43, hän 21.
Tätä on jatkunut jo pitkään ja tänään hän istui vihjailevasti viereeni ja kysyi, mitä teen illalla. Käänsin jutun vitsiksi, että olen liian vanha. Hän sanoi, että ikä on vain numero.
Asiaa ei auta, että olen aika onnettomassa suhteessa itse.
Kommentit (355)
Vierailija kirjoitti:
AP, antaako nuorikko kakkosta?
Kyllä, ja kolmosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP, antaako nuorikko kakkosta?
Kyllä, ja kolmosta
Eikä unohdeta luuvitosta
Oletko minä? Olen tosin 10 vuotta sinua nuorempi ja työparini/kollegani on 21 vuotias. Olemme alkaneet lähentyä (kaveritasolla). On kosketuksia, olkapäät kiinni toisissaan kun istutaan vierekkäin ja tutkitaan tietokoneen näytöltä työasioita jomman kumman työpisteellä... Jaamme saman toimistohuoneen siinä missä muilla työkavereillamme on omat toimistot.
Ja asiaa ei todellakaan auta se, että olen menettänyt jo pari vuotta sitten romanttiset tunteet omaa miestäni kohtaan, koska hän menettää hermonsa herkästi ja aivan mitättömistä asioista. On myöntänyt tosin, että stressiä on. Ja on pyytänyt anteeksi joka kerta. Mutta olen turtunut. Jatkuva anteeksipyytely menettää merkityksensä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko minä? Olen tosin 10 vuotta sinua nuorempi ja työparini/kollegani on 21 vuotias. Olemme alkaneet lähentyä (kaveritasolla). On kosketuksia, olkapäät kiinni toisissaan kun istutaan vierekkäin ja tutkitaan tietokoneen näytöltä työasioita jomman kumman työpisteellä... Jaamme saman toimistohuoneen siinä missä muilla työkavereillamme on omat toimistot.
Ja asiaa ei todellakaan auta se, että olen menettänyt jo pari vuotta sitten romanttiset tunteet omaa miestäni kohtaan, koska hän menettää hermonsa herkästi ja aivan mitättömistä asioista. On myöntänyt tosin, että stressiä on. Ja on pyytänyt anteeksi joka kerta. Mutta olen turtunut. Jatkuva anteeksipyytely menettää merkityksensä.
Valitettavasti olen minä. Minunkin mies on stressaantunut, ollut jo vuosia eikä muutosta ole näkyvissä. Juuri se hiertää, että aina pitää keskittyä häneen ja hänen ongelmiinsa. Joskus pyytää anteeksi jos alkaa huutaa ilman syytä, mutta siihen on jo mennyt minulta aikaa jonka olisin voinut viettää rauhassa kuuntelematta huutoa. Mutta aina sorrun sammuttamaan jonkin hänen "tulipalon" sen sijaan että minun tarpeillani olisi väliä.
Kaveritasolla tämäkin työkaveri oli, kunnes tuossa touko-kesäkuussa jokin muuttui ja alkoi flirtata suoremmin. Itse olin kai leikilläni flirtannut joskus, koska en olisi ikinä uskonut saavani vastakaikua. Koin itseni vanhaksi ja väsyneeksi kotitilanteeni takia, ja kun ei niitä romanttisia tai eroottisia fiiliksiä juuri kodin ilmapiirissä herää.
AP
Mietitäänpä... AP kuvittelee, että hänellä on kaksi miestä joista valita. Eihän AP:lla ole oikeasti edes yhtä miestä. "Mies" on kadonnut stressiin ja mihin lue, romantiikka on kuollut. Nuori mies on vain miehenouolikas, joka on keksinyt hauskan leikin ja pitää AP:ta lelunaan. Liekö AP:kaan itse kokoNAINEN? Ei ole läsnä parisuhteessaan ja pojalle vain kevyesti.
Vierailija kirjoitti:
Mietitäänpä... AP kuvittelee, että hänellä on kaksi miestä joista valita. Eihän AP:lla ole oikeasti edes yhtä miestä. "Mies" on kadonnut stressiin ja mihin lue, romantiikka on kuollut. Nuori mies on vain miehenouolikas, joka on keksinyt hauskan leikin ja pitää AP:ta lelunaan. Liekö AP:kaan itse kokoNAINEN? Ei ole läsnä parisuhteessaan ja pojalle vain kevyesti.
Entä tuolla 2 viestiä ylempänä kirjoittaneella?
Meillä päätyi seksiin ja nyt ei ole minkäänlaista miestä. Että ei kannata. Ymmärrän kyllä että himo on huutava, mutta nyt järki käteen.
Vierailija kirjoitti:
Meillä päätyi seksiin ja nyt ei ole minkäänlaista miestä. Että ei kannata. Ymmärrän kyllä että himo on huutava, mutta nyt järki käteen.
Kerro lisää? Miten kävi? Miksi et ole uuden miehen kanssa yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
En edes ole varma, haluanko nuorta miestä "miehekseni". Siis suhteeseen. Ei ole varmaan oikeasti mitään yhteistä. Joten ei tässä ole mitään järkeä. En tiedä mitä olen haluamassa. En ymmärrä itseäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En edes ole varma, haluanko nuorta miestä "miehekseni". Siis suhteeseen. Ei ole varmaan oikeasti mitään yhteistä. Joten ei tässä ole mitään järkeä. En tiedä mitä olen haluamassa. En ymmärrä itseäni.
Vihdoinkin järjen ääni!
Vierailija kirjoitti:
Avoin suhde?
En halua sellaista. En jaksaisi mitään sopimuksia ja säätämistä. Luulen, että en haluaisi enää mieheltäni mitään ja jos olisi avoin suhde, pitäisi kuitenkin olla yhä hänen kanssaan jotenkin tasapuolisesti.
Jaa mikä se ongelma oli? Hän flirttailee, ja ongelma oli mikä? Yritä AP kertoa aloituksessa. V*TUN IDIOOTTI.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avoin suhde?
En halua sellaista. En jaksaisi mitään sopimuksia ja säätämistä. Luulen, että en haluaisi enää mieheltäni mitään ja jos olisi avoin suhde, pitäisi kuitenkin olla yhä hänen kanssaan jotenkin tasapuolisesti.
Saat erota mielestäsi ilman, että sekoilet pojan kanssa enää yhtään enempää.
Vierailija kirjoitti:
Jaa mikä se ongelma oli? Hän flirttailee, ja ongelma oli mikä? Yritä AP kertoa aloituksessa. V*TUN IDIOOTTI.
AP on ihastunut ja flirtti meni fyysisen koskettelun tasolle. AP on varattu.
Taas yhtä aikaa töissä. Aamulla hieman liian pitkä halaus. Pintapuolisesti ammatillisia, mutta "autamme" toisiamme koko ajan työasioissa ja työkaveri kiittelee vuolaasti. Viestejä työasioista oli eilen illallakin ja tänään olen luvannut "opettaa uuden käyttöjärjestelmän". IIK.
Hrrajöö. Harlequin.