En suosittele valitettavast yrittäjyyttä kenellekään.
Pitkä ura lopulta ohi. Vuosina1995-2010 oli hyvää aikaa sen jälkeen menty alas ja kovaa .nykyään en edes pahimmalle vihamiehelle voi suositella yrittäjäksi lähtemistä.
Kommentit (35)
Ei kai sitä nyt voi suositellakaan kenellekään. Työ on orjuutta.
Eu ssa käydään sotaa, nimittäin paperisotaa. Kiitos byrokratian.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap itkevä pienyrittäjä?
En ole . Haluan vaan kertoa että ei kannata nykypäivänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jollei yritä ei voi onnistua.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ala, aloittaja?
Kaupan ala
Vierailija kirjoitti:
Aina voi tehdä Susanna Penttilät
Eli toisin sanoen alkaa h*oraamaan netissä ja tekemään kovaa p*rnoa?
Vaikka sulla on valitettavasti mennyt huonosti yrittäjänä ei se suinkaan tarkoita etteivätkö muut voisi onnistua. Onhan siinä riskinsä, mutta omasta mielestäni unelmia kannattaa tavoitella.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas en vaihtaisi tätä vapautta mistään hinnasta palkkatyöhön, vaikka sillä olisinkin varakkaampi.
Samaa olin tulossa kirjoittamaan. Rakastan yrittäjyyttä, koska se tuo enemmän vapautta ja itsellä on ollut sen verran hyvä tuuri, että tienaan huomattavasti paremmin kuin palkkatyöllä. Muiden hommissa olin lähinnä masentunut.
Kannattaa perustaa menestyvä yritys mieluummin kuin tappiofirma.
Pitää myydä mistä on kysyntää.
> kissakorvikset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina voi tehdä Susanna Penttilät
Eli toisin sanoen alkaa h*oraamaan netissä ja tekemään kovaa p*rnoa?
Naisten paras ansaintakeino jo ajanlaskun alusta lähtien.
Moni yrittäjä valehtelee itselleen , että hyvin menee .
Laiton irtisanominen virasta, toistakymmentä vuotta yrittäjänä, sitten meni terveys ja tuli konkurssi. Putosin kaikkien suojaverkkojen ohi pohjalle. Olen lopun ikääni toimeentulotuella. Vihaan tätä köyhyyttä, mutta mitään mahdollisuuksia takaisin normaalielämään ei kuusikymppisellä enää ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jollei yritä ei voi onnistua.
...eikä epäonnistua
En sanoisi noinkaan. Mut yrittäjät on sankareita, laittaa itsensä likoon ja ottaa riskejä. Suomen ilmapiiri on välillä ihan p***stä, eli jos yrittäjänä menestyt, kateelliset juoruaa, jos et menesty, sama homma.
Ei näin menestytä. Pitäisi kannustaa heitä jotka jaksaa ja uskaltaa.
En minäkään suosittele. 90 luvulla olin kyllä grilli yrittäjä ja tienasin kyllä rahaa silloin ja hyvin meni. Nykyään ei sekään kannattaisi. Sitten mulla oli maahantuontifirma tuossa 6 vuotta sitten mutta oli vaikea löytää työntekijöitä vaikka palkka oli kolme tonnia. Kaiken huipuksi kun palkkasin yhden työntekijän niin kaksi päivää se jaksoi olla töissä ja sitten katosi. Oli tavaraa mitä piti toimittaa ja löysin tuurilla yhden vanhan tutun kaverin facebookista jonka sain palkattua 4000 eurolla. Olisin menettänyt 50000 euroa kuukaudessa jos en olisi saanut tavaraa toimitettua. Se kaveri oli puoli vuotta minulla töissä ja teki koko ajan hommia ja maksoin sille jopa 5500 euroa kk. Lopulta lopetin firman koska tuli korona ja kaikki siihen.
Minä taas en vaihtaisi tätä vapautta mistään hinnasta palkkatyöhön, vaikka sillä olisinkin varakkaampi.