Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapseni ovat tyytymättömiä elämäni tarkoitukseen. Keksikää jotain tarkoitusta?

Vierailija
25.07.2023 |

Lapset siis melkein aikuisia.

He toivovat, että olisin yhtä aktiivinen kuin he ja saavuttaisin yhtä merkittäviä asioita kuin he, mutta minun ei tee siltikään mieli alkaa opiskella esim. uutta akateemista tutkintoa.
Minulla on omia juttuja, mutta he eivät näe niitä oikein minään.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh.

Vierailija
2/14 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On rasittavaa kuunnella, kuinka he "kannustavat" minua muuttumaan. Minulle itselleni riittäisi meditaatio, kuntoliikunta, maukkaan ja terveellisen ruoan laittaminen, ylimääräisestä tavarasta luopuminen, vieraiden kielten opiskelu ja hyvin suunnitellut ja ekologisesti toteutetut ulkomaanmatkat, kun lapset eivät enää tarvitse minua jatkuvasti lähelleen huoltamaan heitä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän tarkoitus on 42.

Vierailija
4/14 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on niin kovaa humble bragia, että heikompaa hirvittää.

Vierailija
5/14 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämän tarkoitus on 42.

Tiedän, mutta tämäkään ei tahdo joillekin riittää.

ap

Vierailija
6/14 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano ettet halua neuvoja. Ja elä omalla tavallasi. Miksi sun pitäisi kuunnella väkisin jotain tyrkytystä? Teini-iässä ruoditaan varmaan vanhempaa, mutta joskus sen pitää loppua. Antaako toinen vanhempi rahaa heille, jos se on siitä kiinni? Pärjäävätkö. Sitten he maksavat koulutuksesi ja matkasi, jos jotain vaativat.

Vierailija
7/14 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin vanhempi on ollut aina ihan samanlainen kuin lapsesi. Niin että lapsena jo tyrkytettiin, keski-iässä piti sanoa takas että riittää.

Vierailija
8/14 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama toisinpäin 😂 äitini on jatkuvasti tekemässä uusia harrastuksia ja aktiviteetteja minulle. On loukkaavaa, koska osaan itse päättää ja minulla kyllä on jo riittävästi harrastuksia.

Vierailija
9/14 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo sanonut, että en halua neuvoja. He eivät huomaa ikäeroamme ja että haaveilen eri asioista kuin he. En voi alkaa haveilla esim. perheen perustamisesta enää. Nyt on hyvä aika kaikkeen omaan, kun en ole isovanhempikaan.

ap

Vierailija
10/14 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on kuin kärpäspaperi. Vain tartu siihen.

Vierailija
11/14 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä merkittävää ne sun lapset on saavuttaneet? 

Vierailija
12/14 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On rasittavaa kuunnella, kuinka he "kannustavat" minua muuttumaan. Minulle itselleni riittäisi meditaatio, kuntoliikunta, maukkaan ja terveellisen ruoan laittaminen, ylimääräisestä tavarasta luopuminen, vieraiden kielten opiskelu ja hyvin suunnitellut ja ekologisesti toteutetut ulkomaanmatkat, kun lapset eivät enää tarvitse minua jatkuvasti lähelleen huoltamaan heitä.

ap

Meditaatio?

Meditoit siis demonien kanssa.😈

Vierailija
13/14 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä merkittävää ne sun lapset on saavuttaneet? 

Lapsilla on haaveet korkealla ja heillä on ollut loistava opintomenestys ja kaikki tiet maailmalle vielä avoinna. Ovat saavuttaneet paljon itse, enkä ole heiltä vaatinut niin, että olisivat äärirajoillaan ponnistelleet. Ovat älykkäitä. Kritiikkiäkin olen saanut heiltä melko paljon ja ihan myös siitä, että minun olisi täytynyt vaatia heiltä ja itseltäni enemmän.

Lasten mielestä minun olisi tehtävä jokin huippu-ura, koska he uskovat tällä hetkellä siihen, että pystyvät etenemään huipulle itse.  Aikaani vei ennen paljon lapset, mutta kasvatin heidät onneksi melko itsenäisiksi. Hyväksyn täysin sen, että minua ei tarvita heidän taholtaan enää niin paljon kuin ennen ja en tarvitse neuvoja, miten oman aikani käytän. Talous on kunnossa ja tuen lapsia myös rahallisesti.

ap

Vierailija
14/14 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämän tarkoitus on 42.

Monesti ajattelen että tuosta on jäänyt nolla pois. En usko että sekään on elämän tarkoitus mutta mukavaa se on.