Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Stubb tekee historiaa Pridessa

Vierailija
02.06.2025 |

Kyseessä on ensimmäinen kerta, kun tapahtuman suojelija on istuva presidentti.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011274068.html

Kiitos äärikonservatiivit äänistänne. 🙂

Kommentit (572)

Vierailija
61/572 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On Jumalan tehtävä tuomita tiedostaen syntiin pyrkivät - ei muiden. Toki olen syvästi pahoillani tämän maan puolesta.

Trolli sinä olet. Joku pridehörhö, joka yrittää leimata prideä kritisoivat uskovaishihhuleiksi. Itse olet sateenkaarihihhuli. Uskonto se on sekin. Uskotaan "sukupuolivähemmistöihin", koiramiehiin ja muihin satuolentoihin. 

Vierailija
62/572 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin terve järki voitti. Priden tyylisille tapahtumille on ilmeisesti vieläkin tarvetta, kun menee niin tunteisiin eräillä. Enemmän rummutusta vaan niin eiköhän se mene perille että Suomessa ja Euroopassa vähemmistöillä on oikeus olla ja näkyä. 

Ei olisi uskonut että tarvetta on vieläkin. Mietin ihan äskettäin että aika vanhanaikaista on pride, mutta nähtävästi tarvitaan edelleen isoa annosta ja rummutusta. Hyvä niin sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/572 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaako Stubb muuta kuin mokata huomionhimossaan kerta toisensa jälkeen.

Mitä ääriliikettä mahtaa liputtaa seuraavaksi. 

Priden kannatus ärsyttää takulla venäjämielisiä

Vierailija
64/572 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On Jumalan tehtävä tuomita tiedostaen syntiin pyrkivät - ei muiden. Toki olen syvästi pahoillani tämän maan puolesta.

Mitä tarkoittaa, että "pyrkii tiedostaen syntiin"?

Itse en ole tietoinen, että mikään olisi syntiä, joten en varmaan voi pyrkiä sellaiseen tiedostaen?

Jokainen tietää synnin, tosin se käsitteenä koskettaa vain kristittyjä. Sen sijaan _kristittynä_ on aivan turha selitellä tietämättömyydellä syntejään. Tämä on hyvin sekulaari yhteiskunta nykyisin, ja kaikenlainen elämänmuoto hyväksytään.

- eri

Kuitenkin uskovatkin tulevat hyvin eri tulkintoihin Raamatusta ja uskontonsa säännöstöistä eli vaikuttaa siltä, että ihmisten omasta tahdosta uskoa asiat omalla tavallaan on kyse. 

Ei toki. Kyse on _opista_ ja Kristuksen opetuslapseudesta. Itse en edes pidä luterilaisia kristittyinä. 

Vierailija
65/572 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peiden voisi kieltää kuten muutkin ääriliikkeet.

Venäjän meininki. Pussy Riot yritti varottaa venäjän meiningistä jo lähes kaksikymmentä vuotta sitten. Täällä vaan perusmiehet nauroi että johtaja hyvä" laittoi akat kuriin".

Sitten totesi rehvaasti että pakkoruotsin voisi lopettaa ja ottaa tilalle venäjän. Paljon hyötyllisempi kiäli.

Ja homsselit saunan taakke.

Priden vastustaminen ja kritisointi on aina ääni venäjän arvojen laariin.

Vierailija
66/572 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:Ei toki. Kyse on _opista_ ja Kristuksen opetuslapseudesta. Itse en edes pidä luterilaisia kristittyinä. 

Kannatat venäjän superpappia otaksun? 

Vierailija
67/572 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trolli sinä olet. Joku pridehörhö, joka yrittää leimata prideä kritisoivat uskovaishihhuleiksi. Itse olet sateenkaarihihhuli. Uskonto se on sekin. Uskotaan "sukupuolivähemmistöihin", koiramiehiin ja muihin satuolentoihin. 

Yhdeltä (mahdollisesti sinulta) tätä jo turhaan kysyinkin, mutta tiedätkö edes, mikä on ylivoimainen poikkitieteellinen konsensus näistä satuolennoiksi kutsumistasi sukupuolivähemmistöistä?

Vierailija
68/572 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena seitkytluvulla menin kaverin luokse kylään. Oli keskikaljaa mukana ja aselehtiä. Ajattelin että jutellaan aseista ja juodaan kaljaa. No kaveri alkoikin soittaa entisessä navetassa, josta oli kunnostettu hänelle kämppi, niin Uriah Heeppiä.

Kappale sattui olemaan Rainbow DEMON. Olin just valmistunut Riparilta ja todella kovassa uskossa. Keho suorastaan sikisi pyhää henkeä ja kädet tärisi saatanasti. Olin ihan raivoissaan että tää mun arvostama kaveri kuutnelee nyt hippipaskaa ja on alkanut kasvattaa tukkaakin, varmaan kohta kasvaa hamppukin. Pistin menemään ovet paukkuen, koska olishan se varmaan yrittänyt naida mua muuten, kun nukahdan. 

Varokaa tämmöstä meininkiä!

Vierailija
69/572 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Venäjän meininki. Pussy Riot yritti varottaa venäjän meiningistä jo lähes kaksikymmentä vuotta sitten. Täällä vaan perusmiehet nauroi että johtaja hyvä" laittoi akat kuriin".

Sitten totesi rehvaasti että pakkoruotsin voisi lopettaa ja ottaa tilalle venäjän. Paljon hyötyllisempi kiäli.

Perinteiset (perhe ym.)arvot voi pitää vallan mainiosti koko Venäjästä erillään, ei liity mitenkään heihin. Miksi tätäkin asiaa vääristellään pakonomaisesti?

Vierailija
70/572 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perinteiset (perhe ym.)arvot voi pitää vallan mainiosti koko Venäjästä erillään, ei liity mitenkään heihin. Miksi tätäkin asiaa vääristellään pakonomaisesti?

Myös homoperheissä vaalitaan perinteisiä perhearvoja. 

Miksi väität että homoseksuaalit olisi jotenkin liberaaleja ja edustaisi liberaaliutta? 

Kyse on lähinnä vain yksilönvapauksista jotka on oikeistolaisia arvoja.

Vierailija
71/572 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että on homouden lisäksi jotain paljon pahempaa. Jotain mitä porukkaa pridettäjissäkin vilisee. 🤢

No sano ny ku alotit. Vihjaa tarkemmin.

Vierailija
72/572 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että on homouden lisäksi jotain paljon pahempaa. Jotain mitä porukkaa pridettäjissäkin vilisee. 🤢

Rainbow Diimon! Acient evil spirit fröm Sodoma ja Goumourah!!! 

Kitarasoolo tiukoissa nahkapöksyissä"

Vierailija
73/572 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rainbow Diimon! Acient evil spirit fröm Sodoma ja Goumourah!!! 

Kitarasoolo tiukoissa nahkapöksyissä"

ööh uu jeäh, telemark-asennossa kiitos <3

Vierailija
74/572 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrankin terve järki voitti. Priden tyylisille tapahtumille on ilmeisesti vieläkin tarvetta, kun menee niin tunteisiin eräillä. Enemmän rummutusta vaan niin eiköhän se mene perille että Suomessa ja Euroopassa vähemmistöillä on oikeus olla ja näkyä. 

Ei olisi uskonut että tarvetta on vieläkin. Mietin ihan äskettäin että aika vanhanaikaista on pride, mutta nähtävästi tarvitaan edelleen isoa annosta ja rummutusta. Hyvä niin sitten.

Mitkä ihmisoikeudet transuilta siis puuttuvat, jotka kaikilla muilla on?

Vierailija
75/572 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdeltä (mahdollisesti sinulta) tätä jo turhaan kysyinkin, mutta tiedätkö edes, mikä on ylivoimainen poikkitieteellinen konsensus näistä satuolennoiksi kutsumistasi sukupuolivähemmistöistä?

Mitä tarkoitat sukupuolivähemmistöillä? Ihmislajillahan on vain kaksi sukupuolta.

Vierailija
76/572 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuolla päällekäyvyydellä kuvitellaan saavutettavan? Inho ja ärtymys vain lisääntyy. Mitä minun pitäisi olla jotta kelpaisin pride-autoritääreille?

Me muut joille on ihan normaali neutraali asia ja ei edes huomata nykyään pridejä tai saada mitään tunnereaktioita homoseksuaaleista, niin kannattaisko vain elää omaa elämää?

Oisko se jotain. Kerran yksi ihminen valitti mulle töissä tästä rummutuksesta, niin totesin että "aha onko sen aika jo" en ole huomannut vuosiin ja kiinnittänyt huomiota. Hauska että sitä järjestetään ja se edelleen menee joillain tunteisiin. Mietin aina että ovatko ne kaapissa, kun niitä ärsyttää?

Saman kaltaisia ihmisiä ärsyttää hamppumarssien tapaiset tapahtumat myös. 

Asiat joissa porukka muistuttaa meitä ihan normaalista asiasta joka on kansalaisen oikeus.

Yksilönvapaudet. 

Miksi meillä on porukka joka kokee että on ok rajoittaa muiden yksilönvapauksia heidän henkilökohtaisessa elämässään? 

Onko se heidän elämäänsä että rajoitetaan muiden elämää?

Vierailija
77/572 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorena seitkytluvulla menin kaverin luokse kylään. Oli keskikaljaa mukana ja aselehtiä. Ajattelin että jutellaan aseista ja juodaan kaljaa. No kaveri alkoikin soittaa entisessä navetassa, josta oli kunnostettu hänelle kämppi, niin Uriah Heeppiä.

Kappale sattui olemaan Rainbow DEMON. Olin just valmistunut Riparilta ja todella kovassa uskossa. Keho suorastaan sikisi pyhää henkeä ja kädet tärisi saatanasti. Olin ihan raivoissaan että tää mun arvostama kaveri kuutnelee nyt hippipaskaa ja on alkanut kasvattaa tukkaakin, varmaan kohta kasvaa hamppukin. Pistin menemään ovet paukkuen, koska olishan se varmaan yrittänyt naida mua muuten, kun nukahdan. 

Varokaa tämmöstä meininkiä!

Homous on demonin tekosia ja homoudesta parantuu kirkolla. 

Sateenkaaridemoni pelkää valo

Sateenkaaridemoni, joka eheyttää lesboja ladypeniksellä ja homoja miesvulvalla? Penistä vaginaan -homoseksin hyväksyy Räsänenkin!

Vierailija
78/572 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuossa puhuttu perinteisistä perhearvoista, vaan priden vastustamisesta, ja sitä Venäjällä harrastetaan oikein innokkaasti. Kaikenlainen "homoseksuaalisuuden promotoiminen" kun on siellä lailla kielletty.

https://en.wikipedia.org/wiki/LGBTQ_rights_in_Russia

Seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjen oikeudet eivät ole millään tavalla ristiriidassa sinun oikeutesi elää perinteisten perhearvojen mukaista elämää kanssa. Sellaista elämää minäkin elän.

Vierailija
79/572 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

toivottavasti kulkueissa tänä vuonna paljon pieniä lapsia

tykkään katsella heitä

Taidat olla pedari.

Meitä on paljon siellä...

Vierailija
80/572 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tän takia on tärkeetä et herra Presidentti tulee ja jyrähtää tarvittaessa ja muistuttaa meitä länsimaisten sivistysvaltioiden perustasta.

Nimittäin yksilönvapauksista. 

Tärkeetä että vaikutusvaltainen henkilö lyö henkisesti nyrkillä pöytään merkiksi että mikä on oikein, hyvää sekä kaunista. 

Suomi on taittanut jo pitkän taivaleen länteen ja lännen kansssa. Tämä no merkki siitä että matka jatkuu ja ihmiset oppii uusia arvoja. 

Olemme matkanneet pois idästä pitkään ja se tekee joillekin synnytyskipuja ja napanuora alkaa katkeilla liitoksistaan. 

Se on hyvä merkki.

Hienoa tasavallan presidentti! Meillä on hyvä pressa.

Ketju on lukittu.