IS: Stubb tekee historiaa Pridessa
Kyseessä on ensimmäinen kerta, kun tapahtuman suojelija on istuva presidentti.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011274068.html
Kiitos äärikonservatiivit äänistänne. 🙂
Kommentit (572)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stubbi on sanonut olevansa bi.
Ja ollut suhteessa miehiin.
Niin juu, siinä yhdessä lehdessä vuosia sitten, mistä ei kuitenkaan löydy yhtä ainutta kuvaa tai kopiota, vaikka lehden nimi ja numerokin on tarinoissa mainittu.
Niin jännästi on kadonnut kyseinen lehti. Miksiköhän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko edelleenkään kukaan nähnyt yhtäkään penistä naisille tarkoitetuissa tiloissa? Pitäisi olla jo jormaa silmänkantamattomiin, jos näiden pakkomielteisten fanaatikkojen horinat olisivat edes puoliksi aiheellisia.
Americalainen transuimari Lia, oikeasti William Thomas jatkaa kansallisella tasolla uraansa. Hänellä on penis. Hän käyttää naisten tiloja uimahallissa.
Nämä ammattiurheilukysymykset eivät ole yhteiskunnallisia kysymyksiä, vaan ne kuuluvat urheiluliittojen käsiteltäväksi. Sillä, miten urheiluliitot nämä kysymykset ratkaisevat (ja monet ovat ratkaisseet rajoittamalla transnaisten osallistumista naisten sarjoihin) ei ole mitään tekemistä sen kanssa, miten yhteiskunnan pitäisi suhtautua transsukupuolisiin. Itse menisin jopa niin pitkälle, että väittäisin niistä puhumisen olevan tyylipuhdas r
Transnaisen naiseus loppuu pukkarin ja makkarin ovella sekä kilpakentän portilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin juu, siinä yhdessä lehdessä vuosia sitten, mistä ei kuitenkaan löydy yhtä ainutta kuvaa tai kopiota, vaikka lehden nimi ja numerokin on tarinoissa mainittu.
Epäiletkö ufojen salaliittoa? Tai sitten koko juttu oli kommaritransujen märkä uni.
Puppelit kokoontuvat jälleen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pride on rasistinen liike. Se suvaitsee vaan yhtä mielipidettä.
Ikävää että jotkut eivät hyväksy tiettyyn ihmisryhmään kohdistuvaa väkivaltaa, tappouhkauksia jne... olisi sulla varmaan kivempaa vai?
En itse ole ainakaan kristittynä tuollaista tehnyt, mutta silti Priden osallistujat eivät hyväksy minua. Eikä ole Päivi Räsänenkään ja häntäkään ei noissa piireissä hyväksytä.
Päivi Räsänen ministerinä ollessaan julkisesti sanoi ymmärtävänsä prideen pippurisuihkeilla hyökänneitä miehiä. Nämä mm. suihkuttivat pippurisuihkeilla lastenvaunuihin.
Vierailija kirjoitti:
Suomi oli hyvä maa silloin kun tälläinen oli laissa kiellettyä ja rangaistavaa toimintaa.
Kansa jonka moraalinen selkäranka on katkaistu, on tuhon oma. P€rverssi yhteiskunta ei ylläpidä hyvinvointia.
Seuraukset nähdään jo nuorisossa, jolle nykyinen yhteiskuntamme tarjoaa vain pahoinvointia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutama vuosikymmen sitten vähintäänkin lähes kaikki kapitalistiset (tai pikemminkin yhtään minkäänlaiset) yhteiskunnat olivat homofobisia, tarkoittaako se sitä, että kapitalismi on homofobista?
Koskeeko tuo sama logiikka rasismia? Vasemmiston mukaanhan Suomi on maailman rasistisimpia maita, vaikkei lainsäädännössämme oli mitään rasistista. Oletko muuten koskaan kokeillut loogisia päättelyketjuja?
Olisi ihan hyödyllistä, että keskustelisit minun kanssani, etkä jonkin omien nettikokemusten perusteella kasatun mielikuvituksellisen keskivertovasemmistolaisen kanssa. Itse en ole koskaan sanonut, että Suomi on maailman rasistisimpia maita.
Mutta. Tässä analogiassasi "rasistinen maa" ja "homofobinen maa" ovat kyllä ilman muuta vastinparit. Virheesi tapahtuu siinä, että miellät "sosialismin" ja "Suomen" vastinpareiksi, mutta Suomen vastinpari analogiassa ei ole sosialismi vaan sosialistinen maa. Sosialismin vastinpari olisi "suomius", "suomena oleminen". Sosialistinen maa on sosialistinen maa, ei sosialismi, Suomi on Suomi, ei suomius.
Sosialistinen maa voi olla tai voi olla olematta homofobinen. Suomi voi olla tai voi olla olematta rasistinen. Sosialistisen maan homofobius ei kerro sosialismin homofobiudesta vaan sosialistisen maan homofobiudesta, Suomen rasistisuus ei kerro suomiuden rasistisuudesta vaan Suomen rasistisuudesta.
On hieman "rikasta", että kyselet minulta logiikan perään samalla kun ohitat täysin kysymyksen, joka paljastaa sinun logiikkasi ongelmallisuuden - olettaen, ettet pidä kapitalismia homofobisena järjestelmänä.
Se, mitä kapitalististen ja sosialististen (joskin tarkkaan ottaen en allekirjoita monenkaan sosialistiseksi nimetyn yhteiskunnan sosialistisuutta) yhteiskuntien vertailu paljastaa on se, että sosialistinen yhteiskunta näyttäisi olevan paljon muutosresistimpi. Toki nykyisellään joku Kuuba on juridisesti aika samoilla viivoilla Suomen kanssa ja Kiinassakin on ainakin vähän (hyvin vähän) edistytty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
toivottavasti kulkueissa tänä vuonna paljon pieniä lapsia
tykkään katsella heitä
Totta kai on, sehän on pedarienkin kulkue.
Olipas nerokas trollaus
Mikä trollaus. Sateenkaariliike on nykyisellään kunnostautunut LASTEN groomauksessa. Kulkue tukee ja edustaa tätä porukkaa.
Niin kauan kuin kaltaisiasi on olemassa, on myös Pridelle tarvetta. Eli kiitokset laitetaan sinun suuntaan?
Tämä on ihan hölmö argumentti. En minä ole muuttamassa näkemyksiäni mihinkään, oli pridea tai ei. Mihin sitä siis tarvitaan?
Vierailija kirjoitti:
Puppelit kokoontuvat jälleen :D
Enemmän siellä on heteroita, heterotransuja ja vihervassuperheitä näyttäytymässä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat sukupuolivähemmistöillä? Ihmislajillahan on vain kaksi sukupuolta.
Täsmällisesti sanoen ihmisen biologinen
Sä et edelleenkään määritellyt sukupuolivähemmistöjä? Kaksi lisääntymisroolia = kaksi sukupuolta, muut ovat mielenterveyden ilmiöitä.
Minä kysyin ensin. Tiedätkö edes, mikä on ylivoimainen poikkitieteellinen konsensus näistä satuolennoiksi kutsumistasi sukupuolivähemmistöistä?
Hukkaat aikaasi. Tuo on niin syvällä "genderideologian" vastaisessa taistelussaan. Aivopestympää mammaa saat hakea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko kokoomus on kerännyt jokaikisen kappaleen mitä lehteä on koko Suomesta ja pyyhkinyt kaikki kuvat ja kopiot internetistä, arkistoista ja ihmisten henkilökohtaisista tiedoistoista,
Tai kyseistä juttua ei koskaan ole ollut olemassakaan.
Mitähän professori Occam sanoisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävää että jotkut eivät hyväksy tiettyyn ihmisryhmään kohdistuvaa väkivaltaa, tappouhkauksia jne... olisi sulla varmaan kivempaa vai?
En itse ole ainakaan kristittynä tuollaista tehnyt, mutta silti Priden osallistujat eivät hyväksy minua. Eikä ole Päivi Räsänenkään ja häntäkään ei noissa piireissä hyväksytä.
Päivi Räsänen ministerinä ollessaan julkisesti sanoi ymmärtävänsä prideen pippurisuihkeilla hyökänneitä miehiä. Nämä mm. suihkuttivat pippurisuihkeilla lastenvaunuihin.
Eikä sanonut. Tuollaista tilannetta ei ole koskaan uutisoitu.
Vierailija kirjoitti:
Stubb murentaa tällä arvovaltaansa ja mielikuvaansa. Sori siitä.
Päinvastoin. Tässä esimerkki muillekin valtionpäämiehille arvojohtajuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaatko tehdä eron ymmärtämisen ja hyväksymisen välillä? Ymmärrätkö vai hyväksytkö sinä vassujen rääkymisen ja tömistämisen kirjastotilassa?
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän se on kaikilla tiedossa, että Stubb on liberaali kannoiltaan.
Ei kaikilla. Ilta-Sanomien kommenteissa moni oli pettynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Meeppä puhumaan jollekin Prideen osallistuvalle Jeesuksesta, niin he ihan oikeasti haluavat tappaa sinut sen jälkeen. Todellista suvaitsevuutta kaikkia näkemyksiä kohtaan sieltä ei löydy.
Miksi Suomen presidentti tukee tuollaista kulkuetta? En kyllä enää äänestä Stubbia seuraavissa vaalissa.
Tämä tuli mullekin mieleen. Olen tykännyt Stubbin tyylistä tähän asti mutta jos hän tuota prideporukkaa tukee mieluummin kuin oikeistolaista konservatiivista naisäänestäjää, niin seuraavissa vaaleissa saatan äänestää jotakuta muuta.
Mitä tukea kaipaisit presidentiltä?
Vierailija kirjoitti:
Minusta kaikilla lapsilla on oikeus tietää kuka on hänen isänsä ja sukunsa. Kysykää lapsilta ja koululaisilta. millaisen perheen he haluaisivat.
TOTTAKAI on. Miten se liittyy tähän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutama vuosikymmen sitten vähintäänkin lähes kaikki kapitalistiset (tai pikemminkin yhtään minkäänlaiset) yhteiskunnat olivat homofobisia, tarkoittaako se sitä, että kapitalismi on homofobista?
Koskeeko tuo sama logiikka rasismia? Vasemmiston mukaanhan Suomi on maailman rasistisimpia maita, vaikkei lainsäädännössämme oli mitään rasistista. Oletko muuten koskaan kokeillut loogisia päättelyketjuja?
Olisi ihan hyödyllistä, että keskustelisit minun kanssani, etkä jonkin omien nettikokemusten perusteella kasatun mielikuvituksellisen keskivertovasemmistolaisen kanssa. Itse en ole koskaan sanonut, että Suomi on maailman rasistisimpia maita.
Mutta. Tässä analogiassasi "rasistinen maa" ja "homofobinen maa" ovat kyllä ilman muuta vastinparit. Virheesi tapahtuu siinä, että miellät "so
Mikä on homoseksuaalien ja transujen asema Kiinassa ja Kuubassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Meeppä puhumaan jollekin Prideen osallistuvalle Jeesuksesta, niin he ihan oikeasti haluavat tappaa sinut sen jälkeen. Todellista suvaitsevuutta kaikkia näkemyksiä kohtaan sieltä ei löydy.
Miksi Suomen presidentti tukee tuollaista kulkuetta? En kyllä enää äänestä Stubbia seuraavissa vaalissa.
Tämä tuli mullekin mieleen. Olen tykännyt Stubbin tyylistä tähän asti mutta jos hän tuota prideporukkaa tukee mieluummin kuin oikeistolaista konservatiivista naisäänestäjää, niin seuraavissa vaaleissa saatan äänestää jotakuta muuta.
Perussuomalaisilla ja kristillisillä on varmasti omat ehdokkaansa, joten eikun omaa oksaa sahaamaan. Onnea!
Suomi oli hyvä maa silloin kun tälläinen oli laissa kiellettyä ja rangaistavaa toimintaa.
Kansa jonka moraalinen selkäranka on katkaistu, on tuhon oma. P€rverssi yhteiskunta ei ylläpidä hyvinvointia.