Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet vanhemmista, jotka lähtevät baariin/ravintolaan istumaan iltaa

Vierailija
22.03.2007 |

ja noin kuukauden ikäinen vauva hoitoon?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yhä tosi järkyttynyt tuon 2-vuotiaan hylkäämisestä :(

Vierailija
2/13 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mietin vain, kun tällä pariskunnan rouvalla oli jo esikoisen jälkeen kiire ' omaan elämään' (vauva oli alle 1kk). Perusteli sillä, että hän on jo 9kk omistautunut lapselle (raskausaika siis) joten nyt on hänen vuoronsa....

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä lapsi taisi olla kuukauden ikäinen, kun mentiin ekalle keikalle. Siis bändiä kuuntelemaan. Mummo tuli meille siksi aikaa. 6-viikkoisena oli ensimmäisen kerran yön yli hoidossa, kun oli syntymäpäiväjuhlat vain aikuisille sellaisessa paikassa, että sieltä ei päässyt kesken illan pois. Jos ihmiset hoitavat lastaan hyvin ja rakastavat sitä, niin enpä ajattele mitään.

Vierailija
4/13 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävimme miehen kanssa ravintolassa syömässä pitkn kaavan mukaan, kun vauva oli 2 viikkoinen. Oli olo, että pää räjähtää ja halusin olla hetken muuta kuin äiti (vauvakone tai lypsykone), ihan minä itse vaan muutaman tunnin.

Vierailija:

Mutta mietin vain, kun tällä pariskunnan rouvalla oli jo esikoisen jälkeen kiire ' omaan elämään' (vauva oli alle 1kk). Perusteli sillä, että hän on jo 9kk omistautunut lapselle (raskausaika siis) joten nyt on hänen vuoronsa....

ap

Vierailija
5/13 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain ymmärrä miksi tehdä lapsia, jos niiden luota on noin kiire pois. Kyse ei siis vain yhdestä kerrasta, vaan periaatteesta " mikään ei muutu vaikka lapsi tulee, mennään kuten aina" =usein.

ap

Vierailija
6/13 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että lähipiirin kaikilla 3-kymppisillä on tollanen asenne... Mulle, mulle, mulle... lapsesta ei väliä...

Vierailija
7/13 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, ovat 30+.

ap

Vierailija
8/13 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä just ja just miehen kanssa syömään johonkin, en usko että edes siihen. Kuukausi vauvan syntymästä en olisi saanut raahattua itseäni baariin millään motivointikeinolla.

Mua on kyllä lyöty aina myös sellaisilla tissirohmuvauvoilla että edes siwaan ei ole ollut asiaa pariin kuukauteen, ei ole tuo pullo oikein maistunut.

Mutta en koe olevani niin hyvä ihminen että tuomitsisin...Onhan julkkikset nykyisin aina bilettämässä jo pari viikkoa synnytyksestä ja " vauva on isovanhempien hellässä hoidossa"

Vierailija
9/13 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tosiaan ovat muuten hyviä vanhempia, niin miksi eivät saisi viettää yhteistä aikaa.. täällä suomessa vaan on ihme syyllistäminen heti jos äiti vähänkään ajattelee itseään tai parisuhdettaan ennen kuin vauva on vuoden täyttänyt, itse lähdin ulos mieheni kanssa kun vauva oli 3 kk ikäinen eikä ahdistanut yhtään, rakastan lastani yli kaiken mutta niin rakastan myös itseäni ja miestäni enkä aio uhrautua neljän seinän sisälle vain siksi että olisi jotenkin " sopivaa" olla vain vauvan kanssa kahden ensimmäiset kuukaudet, yksi yö silloin tällöin ei vauvan perusturvallisuutta horjuta kun on hyvässä hoidossa silloin. Nyt on toinen lapsi tulossa muutaman viikon sisällä ja kyllä aion kesällä antaa ainakin pari kertaa mummulle hoitoon jotta miehen kanssa päästään käymään terassilla, repikää siitä.

Vierailija
10/13 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikäläinen 32v äidiksi tultuaan oli ehtinyt jo ihan tarpeeksi ravata baareissa ja olin valmis siirtymään minäitte-elämästä äitiyselämään. Tunnen monta samanmoista.

Vierailija
11/13 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Meikäläinen 32v äidiksi tultuaan oli ehtinyt jo ihan tarpeeksi ravata baareissa ja olin valmis siirtymään minäitte-elämästä äitiyselämään. Tunnen monta samanmoista.

Useimmilla ikäisilläni, olivatpa perheellisiä tai lapsettomia, on kiinnostus baarielämään vähentynyt olemattomiin. Jos pitää yleistää, niin parikymppisillä on kovempi kiire baariin vauvan tulon jälkeen kuin 30+ ikäisillä.

Vierailija
12/13 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja esikonen syntyi kun olin 22v.

Oli ekan kerran yöhoidossa kun oli 10kk ja silloinkin me oltiin aamulla siellä,eli mentiin yöksi sinne missä lapsikin.

Nyt ikää 37v ja neljä lasta eikä kukaan lapsista ole ollut yöhoidossa tuon ikäisenä.

Miksi olisi?=(

Vierailija
13/13 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli siis kuukauden ikäisenä.

Nyt kun lapset on 7v-15v ja itse ollaan vielä " nuoria" niin voidaan olla joskus jopa koko vkl kahdestaan ja lapset hoidossa=)

Eikä tarvitse tuntea pätkääkään syyllisyyttä kun lapset ovat jo niin isoja=)))))

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi