Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menetit työsi. Sinua järkyttää kun kukaan ei auta, vaikka sinulla paha olla ja haluasit kuluttaa

Vierailija
30.10.2024 |

Et ymmärrä ja hyväksy että joudut katsomaan hintoja kaupassa:( Ihan pöhköä tuumaat. Sinua on loukattu verisesti:(

Olisko kannattanut kuunnella viisaampia että kun sait sitä hyvää palkaa niin olisit kerännyt rahastoa pahan päivän varalle, joka nyt on sitten tullut kohdallasi. Myöhäistä on enää tehdä mitään. Olet pa. ja kerjäläinen ja hyväntahtoisten ihmisten armoilla!

Kaduttaako?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kaduta, riittävä puskuri löytyy

Vierailija
2/12 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kohdannut todellisuuden niillä korteilla mitä kädessäsi on ja ne ,ortit on aika huonot, kun tuhlasit rahasi. Sori siitä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä aina muutama kymppitonni tilillä on työttömyyden varalle.

Vierailija
4/12 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla oli rahhoo, mutta leikit rikasta ja pistit haisemaan. Nyt on todellisuus tullut kylään ja työt loppu, rahat loppu. Keksit että muiden syy. Haukut hallituksen toki. Haukut kun sinulle prinsessalle/prinssille ei jaeta rahaa kunnolla, vaikka sinusta tuntuu niin pahalta:(

ap

Vierailija
5/12 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Olin yhdessä vaiheessa elämääni työtön ja köyhä. En ollut kuulunut työttömyyskassaan tai liittoon, joten mitään ansiosidonnaisiakaan ei tullut. Mutta en mä mitään tuollaisia katkeria miettinyt, kuin aloitus vihjaa. Päinvastoin, ajattelin että onpa mielenkiintoista tämäkin kokea, köyhyyshaaste! Olin ollut nimittäin ennen hyvätuloinen, ja myös varakkaasta kodista. Ensi kertaa pääsin kokeilemaan, miten vähällä pärjää kun on pakko.

Keneltäkään "hyväntahtoisilta ihmisiltä" en kerjännyt, ei tullut mieleenkään. Meillä täällä yhteiskunnassa on sentään turvaverkot, ja tuilla pystyy elämään. Itse asiassa tuon kokemuksen myötä mulla poistui kaikki työttömyyden ja köyhyyden pelko, koska näin että tässä yhteiskunnassa se köyhyys on vain suhteellista. En tule kuolemaan viluun enkä nälkään, vaikkei olisi yhtään säästöjä ja joutuisin minimituille. Kaikki oli ihan hyvin koko työttömyysaikanikin. Nyt olen taas oman alani hyväpalkkaisissa töissä, ja osaan nauttia tuloistani enemmän kuin ennen. Enkä enää pelkää muutosneuvotteluja ja vastaavia, koska tiedän että selviän vaikka tulisi kenkää.

Vierailija
6/12 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Olin yhdessä vaiheessa elämääni työtön ja köyhä. En ollut kuulunut työttömyyskassaan tai liittoon, joten mitään ansiosidonnaisiakaan ei tullut. Mutta en mä mitään tuollaisia katkeria miettinyt, kuin aloitus vihjaa. Päinvastoin, ajattelin että onpa mielenkiintoista tämäkin kokea, köyhyyshaaste! Olin ollut nimittäin ennen hyvätuloinen, ja myös varakkaasta kodista. Ensi kertaa pääsin kokeilemaan, miten vähällä pärjää kun on pakko.

Keneltäkään "hyväntahtoisilta ihmisiltä" en kerjännyt, ei tullut mieleenkään. Meillä täällä yhteiskunnassa on sentään turvaverkot, ja tuilla pystyy elämään. Itse asiassa tuon kokemuksen myötä mulla poistui kaikki työttömyyden ja köyhyyden pelko, koska näin että tässä yhteiskunnassa se köyhyys on vain suhteellista. En tule kuolemaan viluun enkä nälkään, vaikkei olisi yhtään säästöjä ja joutuisin minimituille. Kaikki oli ihan hyvin koko työttömyysaikanikin. Nyt olen taas oman al

Jos ei ole säästöjä, toimeentulo ei ole omissa käsissä. Toki jos välttämättä haluaa hypätä rotkoon ja luottaa että alastulo on pehmeä muiden ihmisten auttamana, niin siitä vaan kohti pa:n epävarmuutta. Kuulemma kylmään paleltujakin loppuvaiheessa riisuu itsensä kun kuvittelee että on niin kuuma ja hikikin.

ap

Vierailija
7/12 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jauhat täällä itsestäsi koko ajan?

Vierailija
8/12 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla oli rahhoo, mutta leikit rikasta ja pistit haisemaan. Nyt on todellisuus tullut kylään ja työt loppu, rahat loppu. Keksit että muiden syy. Haukut hallituksen toki. Haukut kun sinulle prinsessalle/prinssille ei jaeta rahaa kunnolla, vaikka sinusta tuntuu niin pahalta:(

ap

Ap puhuu itsestään 

Vierailija
9/12 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En leikkinyt rikasta vaan päihdeongelma (juominen) aiheutti sen, että tuhlasin aina kaikki rahani :( Nyt työttömänä. Onneksi ei ole isompia menoja, mitä nyt velkaa ja osamaksuja, mutta selviän niistä jotenkuten, ja jos saan pidettyä itseni raittiina, niin saan säästöönkin. 

Vierailija
10/12 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen tämän trollin yritys haukkua työttömiä. 2/5

Vierailija
11/12 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla on vinoutunut käsitys työttömistä ja heidän tunteistaan.

Tämän päivän työttömät ovat niitä, ketkä eivät kuluttaneet valtion varoja omien asuntojensa maksuun tai hakeneet tukia lastensa kasvatukseen tai koulutukseensa vaan elättivät työllään itsensä ja perheensä, niin kauan kuin töitä riitti.

Eihän heidän elämäntapaansa tai heitä itseään kunnioittaa tarvitse, mutta taitaisi ap:lta vastaava elämä sen vaikeuden takia jäädä elämättä. 

Vierailija
12/12 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori siitä. Siitä että sivuutit neuvot, kuinka palkkatuloista laitetaan iso osa säästöön. Säästöön niitä pahoja päiviä varten. Ne päivät on juuri nyt alkaneet isolla osalla suomalaisia. Velka-asuntovetoinen talous on ajanut seinään ja krapulaa kärsitään vielä pitkään.

Kaapaistaan tosi syvältä. Tunnen surua etten kyennyt valmistamaan sinua tähän nykyiseen taloustilanteeseen. Vai oliko niin ettet kuunnellut viisaampien varoituksia, että pahojen päivien tultua, ollaan pitkälti omillaan. Et kuunnellut ja biletit palkkasi. Elit humussa ja riemussa, aikasi:(

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi