Pitäisikö pyöräyttää kaksi lasta lisää?
Voisin heti ryhtyä toimiin mutta raha mietityttää ja tulevaisuus. Miksi te ette pyöräytä lapsia?
Kommentit (14)
Tässä parhaillaan haudon yhtä vauvaa. On tää melkoista
Voisipa synnyttää kissan. Se tuntuisi pehmeältä
Olen liian vanha jo. Pyöräytin kyllä neljä aikanaan. Suosittelen.
Vierailija kirjoitti:
Pyöräytäpä itsesi koskeen, ap!
Tämä maa kaipaa lisää lapsia
Lapsi tuo rahan tullessaan. Ja näin se näyttäisi minun kokemuksen mukaan olevan. Pyöräytä vaan lapsia. Niiden kanssa eläminen on antoisaa ja merkityksellistä. Ehkä oletkin jo vähän sillä kannalla, kun teit aloituksenkin?
Muistakaa lasten pyöräyttäjät, että kasvatus kuuluu vanhempien velvollisuuksiin. Liian paljon kasvattamattomia , häilyviä, juurettomia, hölmöileviä, tapoja tietämättömiä lapsia ja nuoria.
Vierailija kirjoitti:
Olen juuri synnyttämässä
Epäilen että synnytyslääkäri ja kätilöt antaisvat luvan palstailuun synnytyksen aikana.
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa lasten pyöräyttäjät, että kasvatus kuuluu vanhempien velvollisuuksiin. Liian paljon kasvattamattomia , häilyviä, juurettomia, hölmöileviä, tapoja tietämättömiä lapsia ja nuoria.
Juu, kiitos kun muistutit. Yritämme muistaa.
Oon just tekemässä lasta, if you know what I mean.
Vierailija kirjoitti:
Kasvatus on vaarallista koska siitä voi tulla lasu.
Onko täällä kukaan siunatussa tilassa?
Ap on mies. Kukaan nainen ei pidä lapsen saamista pyöräytyksenä. Typerää typerämpi aloitus, eikä edes hauska!
Olen juuri synnyttämässä