Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Vierailija kirjoitti:
Vain naisen mieli voi tehdä yksinkertaisista asioista äärimmäisen vaikean. Mietitte liikaa ja se on teidän isoin ongelma.
Mies on tosiaan yksinkertainen mutta vaikea käsitellä.
Olisin halunnut vain rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain naisen mieli voi tehdä yksinkertaisista asioista äärimmäisen vaikean. Mietitte liikaa ja se on teidän isoin ongelma.
Ei pidä paikkaansa, tiedän ison miehen jonka suurin ongelma oli hänen pieni mielensä. Näin hänestä tuli hyvin pieni mies.
😂😂😂
Sivu
Kohta on taas hullu vapaalla jalalla. Onneksi mun turvamies saapuu viikonloppuna.
Pilkkusäännöt ovat mitä ovat.
Olivat alakouluaikoinani,
ja aika lailla muuttumattomina
säännöt pysyneet läpi vuosien.
Ei vatulointia pilkun käytöstä ja-sanan
kanssa ainakaan minulla.. 🤔
Joten se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Jakamani tarinat Jeesuksesta löytyvät täältä:
https://www.raamattu.fi/raamattu/KR92/LUK.20
Kiinnostaa köyhän talon porsaitakin 🤔🤔
Ainoa mikä on totta on myötähäpeä. Kesäillan tervehdys vauvafoorumin uhkarohkeille ulostulijoille.
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin mutta en pelkkää virtuaalista. Sulle se riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei riitä.
Hurmaava Tmies:) Halauksia iltaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti sinullekin, kun et mitään tee
Nähdäänkö me? Haluaisin sitä edelleen, vaikka todellisuus antaakin toisenlaisen kuvan. Sallisitko halauksen, antaisitko koskettaa? Tunnut tutulta, mutta jännitän sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei riitä.
Kaksi rakkautta janoavaa rannalla ruikuttamassa. Harmi vain, että eri rannoilla. Itsehän en ole kyllä rannalla.
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Teidän biisi?
Minä ja maailma 🌍🌎🌏
Vierailija kirjoitti:
Nähdäänkö me? Haluaisin sitä edelleen, vaikka todellisuus antaakin toisenlaisen kuvan. Sallisitko halauksen, antaisitko koskettaa? Tunnut tutulta, mutta jännitän sinua.
Meidän näkeminen nyt ihan sinun käsissäsi. Minä haluaisin että nähtäisiin, kuten tiedät. Sinäkin tunnut tutulta. Eikä minua kannata jännittää. Olen maailman kiltein. Ikävöin sinua.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat, niin nähdään. Kosketustasi vailla. Mikä minussa jännittää? Olen tavallinen kuolevainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Teidän biisi?
Minä ja maailma 🌍🌎🌏
Mun mielibiisi. Kaivatun biisistä en tiedä.
Ei pidä paikkaansa, tiedän ison miehen jonka suurin ongelma oli hänen pieni mielensä. Näin hänestä tuli hyvin pieni mies.