Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Vierailija kirjoitti:
Selittäkää mulle pilkun käyttö ja-sanan kanssa.
Anna esimerkki jota voi käyttää asian avaamisessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotan hetkeä, jona ymmärrän totuuden. Se tarkoittaa sitä, että mieli antaa periksi.
Alapeukuttajat, onko kiellettyä toivoa tunteiden loppumista, jos meitä ei ole tulossa?
On silloin jos ei ole tehnyt kaikkea mitä on tehtävissä asian eteen.
Oletko sinä tehnyt ensimmäistäkään?
Kerta Kaisaa kahteenkymmeneen vuoteen katseltuna. Aika harvoin. Silti ihan liikaa - kaikenlaista palasi unholasta mieleen ja ajatukset sekoittui kuin uuesaa.
Vierailija kirjoitti:
Liikaa aurinkoa, liikaa röökiä ja ihminen vanhenee.
Tai sitten liikaa nättinaamaria ja pahuutta. Saa valita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotan hetkeä, jona ymmärrän totuuden. Se tarkoittaa sitä, että mieli antaa periksi.
Alapeukuttajat, onko kiellettyä toivoa tunteiden loppumista, jos meitä ei ole tulossa?
Kaikenlaisia pellejä täällä pyöriikin. Häpeä.
Ketjun vakkarit eivät päästäisi ketään ketjusta pois, mikä näkyy monenlaisina viesteinä. Ei kannata ikinä täältä poimia minkäänlaisia vinkkejä mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaus ei siis miellyttänyt? Kyllä olen ja siitä se ei jatkunutkaan, jonka voit päätellä siitä että kirjoitan ja lueskelen esim. täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaus ei siis miellyttänyt? Kyllä olen ja siitä se ei jatkunutkaan, jonka voit päätellä siitä että kirjoitan ja lueskelen esim. täällä.
Minäkin olen.
Mun tyyliä, mun musiikkimakua eikä mun älyä voi koskaan rikkoa. Vaikka mun mies olisi kuollut niin raahaan ostoskasseja kotiin jotta lapsellani olisi hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Kivaa iltaa ihanimmalle, sekä yöt kun sen aika on. Tämä ilta menee autossa, ja myös sun synnyinkaupunki on paluumatkan varrella.
Kalle
Eikö se ole menomatkankin varrella, rakkaani?
Vierailija kirjoitti:
Selittäkää mulle pilkun käyttö ja-sanan kanssa.
Sitä voi käyttää. Usein sopii hyvin ja-sanan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tästä samaa mieltä. Kasvokkain pitäisi asioista keskustella. Siihen taas pääsisi vaikka viestittelemällä, mutta siihenkin pitäisi löytää rohkeus.
Vierailija kirjoitti:
Rakas, muistatko? 🥰
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet niin soma?
Kuka on?
Vierailija kirjoitti:
Mua loukkaa.
Mutta tällä kertaa en minä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet niin soma?
Kenelleköhän?
Tunnen itseni hyväksikäytetyksi.