Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Aijotteko mennä huomenna orjatyölaitoksiinne?
Voisinpa katsoa sinua silmiin, halata ja suudella. Näitä mietin tänään, kun näin puhuttelevan kuvan eräästä julkkisparista.
Vierailija kirjoitti:
Hän sanoi että jos vain jään hänen luoksensa niin hän tekee minusta onnellisen naisen jota kukaan ei koskaan enää ikinä lyö.
Mun seksikäs karhu.
Mua oksettaa 🤢🤮 tuo akkahan on täys dorka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitään arvailuleikkejä en jaksa loputtomiin, se ei ole enää millään tavalla inhimillistä
Mitä ihmeen arvailuleikkejä? Toimin täsmälleen, kuten olet irl halunnut. Mulla on liikkumatilaa yhtä paljon kuin puun ja kuoren välissä.
No mulle tää menee aina arvailuksi niin kauan kuin ei ole privayhteyttä, sekään ei ole kovin paljon vaadittu mun mielestä
Jos ei ole haluja tulla vastaan, yhteyttä ei voi syntyä.
Vierailija kirjoitti:
Kitinää ja kiukuttelua.
Ei kivalta kuulosta.
Vierailija kirjoitti:
Täytän tyynyni hetkistä sun kanssa, kun kallistan pääni, ne on siellä mua odottamassa.
Sinua suukottaisin.
Vierailija kirjoitti:
Voisitko osoittaa hieman lempeyttä mua kohtaan, ymmärräthän että oo ollu erityisen kovilla tänä vuonna
Voisin kyllä jos meillä olis vielä yhteys. Saisit heti lempeyttä ja lempeä jos tietäisin että sitä kaipaat multa. Tietäisitpä sen että oon itsekin tällä hetkellä tosi kovilla. Elän tällä hetkellä raskaita aikoja enkä tiedä millon ne väistyvät. Tekisi erityisen hyvää kuulla susta että saisin voimia ja muuta ajateltavaa. Ehkä voisimme myös tukea toinen toistamme. Terveiset miehelle vuoteen 23. Nähtäispä vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko osoittaa hieman lempeyttä mua kohtaan, ymmärräthän että oo ollu erityisen kovilla tänä vuonna
Kuka osoittaisi minulle lempeyttä, joka on ollut erityisen kovilla ainakin viimeiset 22-vuotta
sivusta kysellen
Millaista lempeyttä kaipaat? Lempeää puhetta vai jotain käytöstä? Kepeää vai vakavaa ja syvällistä?
Vierailija kirjoitti:
Voisinpa katsoa sinua silmiin, halata ja suudella. Näitä mietin tänään, kun näin puhuttelevan kuvan eräästä julkkisparista.
veikkaan aamujuontajia
Siirryn luonnolliseen leffailtaan luonnossa. Kivaa ilman poppareita parhaimmassa seurassa itseni kanssa.
Itsensä ympäri pyörimällä saa päänsä sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole kristallipalloa, millä tutkailla ihmisten murheita. Kivoille olen kiva. Mutta en tuhlaa ystävällisyyttä töykeille ihmisille. Koskee myös niitä jotka juoruilevat. Moni mieskin voisi pukea hameen päälle.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Näin kerran koiran, joka oli pienessä häkissä. Se oli kiertänyt siellä ympyrää niin, että kopin ympäri oli syvä ura. Säälitti se eläin parka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole kristallipalloa, millä tutkailla ihmisten murheita. Kivoille olen kiva. Mutta en tuhlaa ystävällisyyttä töykeille ihmisille. Koskee myös niitä jotka juoruilevat. Moni mieskin voisi pukea hameen päälle.
Yllättävän moni mies nykyään pukeutuukin hameeseen. En lähtisi yllyttämään enempää.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ihminen saa kertoa että on pitkästä aikaa ihastunut ja että on tavannut miehen joka tuntuu niin oikealta.
Se että hänellä on iso maha, kookas muna, hyvännäköiset kasvot ja seksikäs ääni ovat ominaisuuksia.
Hän sanoo että kaikki on vain sinusta kiinni. Kysyin että miten niin. Hän vastasi että entä jos kyllästyt minuun koska olet niin eläväinen. Sanoin että en usko koska näin hyvältä ei ole tuntunut pitkään aikaan. Hän sanoi että voit muuttaa luokseni vaikka heti ja minä pidän sinusta aina huolta.
Onnea Terttu ja Tarmo.
Voi K, olet koko päivän ollut mielessä. Näin sinusta unta. Hyvää yötä miehelle <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Näin kerran koiran, joka oli pienessä häkissä. Se oli kiertänyt siellä ympyrää niin, että kopin ympäri oli syvä ura. Säälitti se eläin parka.
Mikset tehnyt eläinsuojeluilmoitusta? Ei se koira sun sääliäs kaivannut vaan puuttumista selkeästi rikollisen pieneen pitopaikkaan. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Kamalaa huomata, että tapaamani ihmiset saavat minut ainoastaan miettimään sinua yhä enemmän. En ole valmis, en varmaan koskaan. Ikävä.
No? Mites nuin?
Eilen ajattelin, että jos saisin kävellä kanssasi käsi kädessä, mitähän tuntisin. Virtaisiko kädestä toiseen lämpöä, sähköä vai hiljaista onnea?
Kitinää ja kiukuttelua.