Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Ei ollut pahaa, mutta ei hyvääkään.
Kaipaan sinua, mutta tuntuu, että olet lipumassa aina vain kauemmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Muutama toivotus
- kaivattuni lähettää WA-viestin
- saisin halata
- saisin pitää kädestä
Ääreisthankala lähettää viestiä kun on estetty joka sovelluksessa.
Ei tulla enää halailemaan tai pitämään kädestä.
Eri
Voisitko osoittaa hieman lempeyttä mua kohtaan, ymmärräthän että oo ollu erityisen kovilla tänä vuonna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sä nyt luovutat' niin muutan sitten varmaan toiseen kaupunkiin, en kestä enää jäädä tänne sitten.
Pakko se on luovuttaa siinä vaiheessa jos et anna minkäänlaista toivoa meistä. Luoja tietää, etten todellakaan haluaisi.
Miten niin en anna?
Minä sinulle juuri tuota asiaa itkin. Vastasit viihtyväsi seurassani. Se ei tiedätkö yhtään kerro romanttisista tunteista tai sen enemmästä.
Ei tällaista sanota ellei ole tunteita.
eri
Tiedän, että tykkää ja välittää, mutta aiemmin (kauemmin aikaa sitten)on ollut puheissakin, ettei jaa sellaisia tunteita kun mulla o
Se miten hän käyttäytyy sun seurassa kertoo varmasti aika paljon.
Miun toiveissa olisi että kaivattu rakastaisi minuu sekä sais tuntemaan tärkeäksi ja erityiseksi
Mitään arvailuleikkejä en jaksa loputtomiin, se ei ole enää millään tavalla inhimillistä
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua, mutta tuntuu, että olet lipumassa aina vain kauemmaksi.
Ihan samat mietteet.
Kamalaa huomata, että tapaamani ihmiset saavat minut ainoastaan miettimään sinua yhä enemmän. En ole valmis, en varmaan koskaan. Ikävä.
Harmi, kun et oo vapailla markkinoilla mies. Mietin toisinaan meidän hetkiä ja olis kiva ottaa uusiks. Toisaalta, en mä halua pelkäks panoseuraks. Parempi vaan kattella, joku joka oikeesti kiinnostuu ja joka sytyttäis muakin.
Vierailija kirjoitti:
Voisitko osoittaa hieman lempeyttä mua kohtaan, ymmärräthän että oo ollu erityisen kovilla tänä vuonna
Kuka osoittaisi minulle lempeyttä, joka on ollut erityisen kovilla ainakin viimeiset 22-vuotta
sivusta kysellen
Vierailija kirjoitti:
Mitään arvailuleikkejä en jaksa loputtomiin, se ei ole enää millään tavalla inhimillistä
Mitä ihmeen arvailuleikkejä? Toimin täsmälleen, kuten olet irl halunnut. Mulla on liikkumatilaa yhtä paljon kuin puun ja kuoren välissä.
Vierailija kirjoitti:
Voisin, kun kertoisit asioistasi. Halaisin ja pitäisin hyvänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka osoittaisi minulle lempeyttä, joka on ollut erityisen kovilla ainakin viimeiset 22-vuotta
sivusta kysellen
Minä
Ruoho on koiralle. Lehdet vaahtokarkkeja nallelle. Koiran maha on täynnä ruohoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen arvailuleikkejä? Toimin täsmälleen, kuten olet irl halunnut. Mulla on liikkumatilaa yhtä paljon kuin puun ja kuoren välissä.
No mulle tää menee aina arvailuksi niin kauan kuin ei ole privayhteyttä, sekään ei ole kovin paljon vaadittu mun mielestä
Täytän tyynyni hetkistä sun kanssa, kun kallistan pääni, ne on siellä mua odottamassa.
Samat toiveet. Ekaa olen yrittänyt saada toteutetuksi.