Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsensä ympäri pyörimällä saa päänsä sekaisin.
Niin. Näin kerran koiran, joka oli pienessä häkissä. Se oli kiertänyt siellä ympyrää niin, että kopin ympäri oli syvä ura. Säälitti se eläin parka.
Mikset tehnyt eläinsuojeluilmoitusta? Ei se koira sun sääliäs kaivannut vaan puuttumista selkeästi rikollisen pieneen pitopaikkaan. Sivusta
Olin nuori enkä tiennyt sellaisista. Olisin tehnyt, jos olisi ollut tietoa.
Klo 22.22 lähetän yhden toiveen matkaan 💞 hyvää yötä kaivattu(n)i
Mitäs golffarin sunnuntaihin? Hyvää yötä, muru.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitään arvailuleikkejä en jaksa loputtomiin, se ei ole enää millään tavalla inhimillistä
Mitä ihmeen arvailuleikkejä? Toimin täsmälleen, kuten olet irl halunnut. Mulla on liikkumatilaa yhtä paljon kuin puun ja kuoren välissä.
No mulle tää menee aina arvailuksi niin kauan kuin ei ole privayhteyttä, sekään ei ole kovin paljon vaadittu mun mielestä
Jos ei ole haluja tulla vastaan, yhteyttä ei voi syntyä.
En ymmärrä, miksi sitä yhteyttä ei luoda privana
Mä en pidä miehistä, jotka eivät ymmärrä olla proaktiivisesti huomaavaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitään arvailuleikkejä en jaksa loputtomiin, se ei ole enää millään tavalla inhimillistä
Mitä ihmeen arvailuleikkejä? Toimin täsmälleen, kuten olet irl halunnut. Mulla on liikkumatilaa yhtä paljon kuin puun ja kuoren välissä.
No mulle tää menee aina arvailuksi niin kauan kuin ei ole privayhteyttä, sekään ei ole kovin paljon vaadittu mun mielestä
Varattuna hankalaa? On hankalaa lähestyä edes kaverimielessä, kun ei tiedä, mitä ajattelee / ajattelevat.
Vierailija kirjoitti:
Itsensä ympäri pyörimällä saa päänsä sekaisin.
Minkä tai kenen ympärillä pitäisi pyöriä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pyytänyt sinulta tunnistetta täältä aika monta kertaa. En laita viestiä, jos en tiedä varmasti, että sellaisen haluat. Jotakin olen oppinut edelliskerrasta. Minulle voit myös laittaa viestin ja avata sulkemasi yhteyden.
Vierailija kirjoitti:
Olisi pitänyt tehdä jotain enemmän eilen.
Järkevä minä kuitenkin otti vallan.
Tolla menolla ei homma edisty.
Vierailija kirjoitti:
Voinko auttaa mitenkään?
Et ainakaan tämän palstan kautta. Irl voisit. Pelkästään susta kuuleminen auttaisi
Ei voi auttaa. Jähmettynyt pökkelö. Tai jospa vaan viskaisit mereen.
Mun on ikävä kaivattuani. Huokaus! Älä juokse niin kovaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voinko auttaa mitenkään?
Et ainakaan tämän palstan kautta. Irl voisit. Pelkästään susta kuuleminen auttaisi
Kuulisit heti, jos..
Vierailija kirjoitti:
Mun on ikävä kaivattuani. Huokaus! Älä juokse niin kovaa.
Mies57v juoksee. Sillä on miljardi naista perässä ja jos laskee housut ne on heti munassa kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Mä en oikeasti kohta enää jaksa. Sovitaan sitten vaikka ystävyydestä jos et kykene edes siihen; että viestiteltäsiin kuten normaalit ihmiset. Tosin ystävyyteenkin se ois kova juttu, mutta ilman normaalia kommunikaatiota mistään muusta ei voi edes haaveilla
Voitko kertoa, miksi et avaa yhteyttä itse vaan odotat sitä minulta, vaikka olet kieltänyt yhteydenotot?
Vierailija kirjoitti:
Mitäs golffarin sunnuntaihin? Hyvää yötä, muru.
Peli kulkee yllättävän hyvin yksinkin. Seurassa sekin olisi paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi auttaa. Jähmettynyt pökkelö. Tai jospa vaan viskaisit mereen.
En millään raaski. 🥹
Repesin nauramaan. Totta! Mutta antaa ainakin helteellä pukea hameen. On viileämpi ja tuulettuu pallit, jos ei käytä kalsareita.
Sama