Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä. Kieltämättä olen vähän pettynyt vastaukseesi, joka ei edistä asioita mihinkään suuntaan, vaikka pettymystä osasin toki odottaakin. En tiedä. Selvää nyt on edellisen keskustelumme jälkeen, että en pysty antamaan sinulle sitä, mitä elämältä toivot, vaikka kuinka haluaisin. Kunpa en enää rakentaisi sydämeeni turhaa toivoa. Irti päästäminenkin olisi tosi vaikeaa.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Jos kerran tiedät mitä mies elämältä toivoo niin kai sen verran pystyt muuttumaan että vastaisit miehen elämäntoiveisiin?
Kaikki ei ole omissa käsissä. On olemassa muuttumattomia faktoja.
Miehellä taitaa olla vaan periaate, että erota ei voi. No, tulette varmasti rakastamaan toisianne ilman että saatte oikeasti toisenne. Kyllä niinkin pystyy elämään. Sä tavallaan jaat nyt miehen jonkun toisen naisen kanssa.
Yhdessä nukkuminen on vain merkki täydestä luottamuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tarviin uuden miehen.
Mä tarviin jonkun toisen miehen.
Sä voit ottaa mun.
Ei oo se jonka tarviin.
Mikset vaan mene ja ota häntä?
sivu
Vähän lainannut vaan...
Haaveilen taas illalla viimeiseksi sinusta, ja myös siitä kuinka haluaisin nähdä sinun nauttivan ja hehkuvan onnea.. Hyvää yötä ja ihanaa viikkoa ihanalle naiselle.
Minä, sinua, niin paljon..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä. Kieltämättä olen vähän pettynyt vastaukseesi, joka ei edistä asioita mihinkään suuntaan, vaikka pettymystä osasin toki odottaakin. En tiedä. Selvää nyt on edellisen keskustelumme jälkeen, että en pysty antamaan sinulle sitä, mitä elämältä toivot, vaikka kuinka haluaisin. Kunpa en enää rakentaisi sydämeeni turhaa toivoa. Irti päästäminenkin olisi tosi vaikeaa.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Jos kerran tiedät mitä mies elämältä toivoo niin kai sen verran pystyt muuttumaan että vastaisit miehen elämäntoiveisiin?
Kaikki ei ole omissa käsissä. On olemassa muuttumattomia faktoja.
Miehellä taitaa olla vaan periaate, että erota ei voi. No, tulette varmasti rakastamaan toisianne ilman että saatte o
Tämän revit hatustasi. Käsittämätön mielikuvitus joillakin palstalaislla ja näitä sitten totena esitetään.
Vierailija kirjoitti:
Haaveilen taas illalla viimeiseksi sinusta, ja myös siitä kuinka haluaisin nähdä sinun nauttivan ja hehkuvan onnea.. Hyvää yötä ja ihanaa viikkoa ihanalle naiselle.
Haluaisin hehkua onnea juu, joten voisitko nyt mies toimia.🥰
Vierailija kirjoitti:
Yhdessä nukkuminen on vain merkki täydestä luottamuksesta.
Nukkuisin mieluusti yhdessä. Valvoisinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sä nyt luovutat' niin muutan sitten varmaan toiseen kaupunkiin, en kestä enää jäädä tänne sitten.
Pakko se on luovuttaa siinä vaiheessa jos et anna minkäänlaista toivoa meistä. Luoja tietää, etten todellakaan haluaisi.
Miten niin en anna?
Minä sinulle juuri tuota asiaa itkin. Vastasit viihtyväsi seurassani. Se ei tiedätkö yhtään kerro romanttisista tunteista tai sen enemmästä.
Vierailija kirjoitti:
Kenestähän naisesta on kyse?
Mulla menee kohta pää sekaisin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sä nyt luovutat' niin muutan sitten varmaan toiseen kaupunkiin, en kestä enää jäädä tänne sitten.
Pakko se on luovuttaa siinä vaiheessa jos et anna minkäänlaista toivoa meistä. Luoja tietää, etten todellakaan haluaisi.
Miten niin en anna?
Minä sinulle juuri tuota asiaa itkin. Vastasit viihtyväsi seurassani. Se ei tiedätkö yhtään kerro romanttisista tunteista tai sen enemmästä.
Ei tällaista sanota ellei ole tunteita.
eri
Vierailija kirjoitti:
Mulla menee kohta pää sekaisin
Mulla on jo mennyt.
T
Vierailija kirjoitti:
Et ole edes friendzonella.
Voiko sinne päästä?
Voin viedä, jos sinä vikiset. 🤭
Zonelta toiselle voi siirtyä hetkessä. Pitää vaan päästä olemaan kahdestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin en anna?
Ei tällaista sanota ellei ole tunteita.
eri
Tiedän, että tykkää ja välittää, mutta aiemmin (kauemmin aikaa sitten)on ollut puheissakin, ettei jaa sellaisia tunteita kun mulla on. Sen jälkeen on tultu läheisemmiksi. Ajattelen edelleen olevani friendzonella, kun ei asiaa muuksi ole muutettu.
Muutama toivotus
- kaivattuni lähettää WA-viestin
- saisin halata
- saisin pitää kädestä