Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kengän kannat koo koo koo..
Viri viri tööt tööt..
Mitä sinulle tänään kuuluu?
tutut askeleet
Vierailija kirjoitti:
Hirveä nälkä.
Tulehan komea mies syömään.
Arska
Vierailija kirjoitti:
Ensi viikolla olisi mahdollisuus, montakin. Riippuu sinusta.
Tuu saunoo pe
Kohta pitää lollottimet vapauttaa
Ikävä. Kieltämättä olen vähän pettynyt vastaukseesi, joka ei edistä asioita mihinkään suuntaan, vaikka pettymystä osasin toki odottaakin. En tiedä. Selvää nyt on edellisen keskustelumme jälkeen, että en pysty antamaan sinulle sitä, mitä elämältä toivot, vaikka kuinka haluaisin. Kunpa en enää rakentaisi sydämeeni turhaa toivoa. Irti päästäminenkin olisi tosi vaikeaa.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Vierailija kirjoitti:
Ikävä. Kieltämättä olen vähän pettynyt vastaukseesi, joka ei edistä asioita mihinkään suuntaan, vaikka pettymystä osasin toki odottaakin. En tiedä. Selvää nyt on edellisen keskustelumme jälkeen, että en pysty antamaan sinulle sitä, mitä elämältä toivot, vaikka kuinka haluaisin. Kunpa en enää rakentaisi sydämeeni turhaa toivoa. Irti päästäminenkin olisi tosi vaikeaa.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Mikä siinä nyt oikein mättää? Sä olisit niin valmiina suhteeseen, ollut jo monta vuotta. Mikä miehessä pistelee nyt vastaan näin paljon?
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, tärkeä<3
Jos kerran tiedät mitä mies elämältä toivoo niin kai sen verran pystyt muuttumaan että vastaisit miehen elämäntoiveisiin?
Vähiin käy ennen kuin loppuu. Oletko yhtään miettinyt tätä? n>m
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, tärkeä<3
Mikä siinä nyt oikein mättää? Sä olisit niin valmiina suhteeseen, ollut jo monta vuotta. Mikä miehessä pistelee nyt vastaan näin paljon?
Kannattaa muistaa, että täällä on aina vain osa tarinaa enkä tunnistettavuussyistä jaa kuin ohuen siivun. Hänen niskaansa ei tätä kannata kasata.
Vierailija kirjoitti:
Hirveä nälkä.
Ruoan vai kaivatun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, tärkeä<3
Jos kerran tiedät mitä mies elämältä toivoo niin kai sen verran pystyt muuttumaan että vastaisit miehen elämäntoiveisiin?
Kaikki ei ole omissa käsissä. On olemassa muuttumattomia faktoja.
Vierailija kirjoitti:
Kivat jutut
Toivon a. rakkautta ja b. läsnäoloa irl. Ei kovin kohtuuttomat vaatimukset.
Toivottavasti löydät jonkun umpitylsän naisen, jonka suusta kuuluu kitinää.
Vierailija kirjoitti:
Hirveä nälkä.
Ranskiksia ja nyhtökalkkunakastiketta.
Joku alkoi kopioimaan s*ksipalstaa tänne. Syynsä kai hänelläkin.
Vierailija kirjoitti:
Toivon a. rakkautta ja b. läsnäoloa irl. Ei kovin kohtuuttomat vaatimukset.
Minä toivoin klo 21.21. Harmi etten ole taikauskoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmestyispä taas sun nimi viestisovelluksen ilmoituksiin🥰
Ei mulla oo oikein mitään asiaa. Kuulumisia en jaksa kysellä.
-m>n
No etkö olekaan kiinnostunut?
Olen. Liian väsynyt vain saamaan friendzonet.
Hyvää yötä Johanna.
Kauniita unia.
Juha