Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35297)

Vierailija
18901/35297 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuillan tervehdys kaivatulleni !

Vierailija
18902/35297 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ihmettele yhtään miks et saa munaa, joltain sikamaiselta wp natzilta ehkä irtois sulle 😂

En yhtään ihmettele miksi sinä olet palstalla. Unt3rm3nsch Nazzit ovat r@isk4nn33t aivosi pilalle. 🤣

Haukut kuule väärää puuta. Ei osu, ei sitten millään. Sinä päivänä kun joutuis tyytymään johonkin whitepower tyyppiin. Niin annan itselleni mieluummin niskalaukauksen. Typerys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18903/35297 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

And if the comic take the stage

And no one laughs

Does a dance on his own grave

For a photograph

This is not a curtain call

This is the greatest act of all

Stand up for freedom

Oh, whoa

Walk on, walk on

What you got, they can't steal it

They can't even feel it

Walk on, walk on

Stay safe tonight

Sä kans, u2

Vierailija
18904/35297 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassinen palstakommentti tähän väliin. Ei ollu multa toi sit, heh. Ehkä eri syistä kuin yleensä korostavat mutta varmuuden vuoksi kuitenkin. Joku voi tästä tempaista että no tarpeeksi ajattelemaan että voisi olla mutta no, kaikkien ajattelu ei toimi ihan samoin niin sitä lähinnä hain nyt. Silläkään ei olisi muuten väliä mutta jos se jonkun linjauksiin vähänkin vaikuttaa (tai tässä tapauksessa on siis vaikuttamatta) niin eipä se ole suuri vaiva. Sitä en lähde olettamaan että olisi koittanut olla moista mutta aina välillä niinkin toki käy tosin sen verran kehnosti että menee ihan vilkutuksesta vielä. Toistaiseksi.. 8)

Vierailija
18905/35297 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kettingistä päätellen ukko on Ylilautailija.

Vierailija
18906/35297 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tarviin uuden miehen. 

Vierailija
18907/35297 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ihmettele yhtään miks et saa munaa, joltain sikamaiselta wp natzilta ehkä irtois sulle 😂

En yhtään ihmettele miksi sinä olet palstalla. Unt3rm3nsch Nazzit ovat r@isk4nn33t aivosi pilalle. 🤣

Haukut kuule väärää puuta. Ei osu, ei sitten millään. Sinä päivänä kun joutuis tyytymään johonkin whitepower tyyppiin. Niin annan itselleni mieluummin niskalaukauksen. Typerys.

Lakatkaa älämölöilemästä kumpikin. Kaikille tilaa riittää, kaikille paikkoja on. =)

Kieltämättä logistisesti jännä tuo ratkaisun muoto mutta tuleehan niitä vastaan.

Vierailija
18908/35297 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kettingistä päätellen ukko on Ylilautailija.

Ja tämä ukko eli sinä ylilaudan lurkkaaja. Ehkä jopa satunnainen shit postaaja.

Vierailija
18909/35297 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mentäis uimaan alasti.

Olis kyllä vähän pakko, kun en omista tällä hetkellä sopivaa uimapukua. 

Vierailija
18910/35297 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tarviin uuden miehen. 

Mä tarviin jonkun toisen miehen.

Vierailija
18911/35297 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmestyispä taas sun nimi viestisovelluksen ilmoituksiin🥰

Ei mulla oo oikein mitään asiaa. Kuulumisia en jaksa kysellä.

-m>n

No etkö olekaan kiinnostunut?

Vierailija
18912/35297 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun rakas ja ihana jokerikorttini Nate. Luotan sinuun. Ootan jo joulua. Tiedän spämmääväni. Oon rakastunut tahdon muidenkin näkevän kuinka varmoina me ollaan toisistamme. Oot ensimmäinen mies joka huuti mun nimeä suoraan sydämestä vieläpä täydessä humalatilassa. Puhut ystävillesikin selvänä kauniisti meistä. Älä unohda mua!

Vierailija
18913/35297 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenkohan ihan idiootti kun toivon vain normaalia elämä

Täydellinen pari olisit minulle, sopiva, tuolla muuttujalla.

Vierailija
18914/35297 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen 🤍

Niinpä. lyhyesti tänäänkin.

-myrsky

Vierailija
18915/35297 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän sanoi että jos vain jään hänen luoksensa niin hän tekee minusta onnellisen naisen jota kukaan ei koskaan enää ikinä lyö.

Mun seksikäs karhu. 

En halua pilata mitään mutta aina kannattaa olla varovainen sanoo toinen mitä tahansa.Rakastuneena kannattaa kuunnella luottoystävää jos hän on huolissaan.

todellakin kannattaa kuunnella ihmistä, joka ei edes tunne henkilöä josta puhutaan ja mutun perusteella toteaa, että kyseessä on x, y, z. 

Kaikkein vähiten kannattaa kuunnella sitä henkilön itsensä vakuuttelua. Voi olla väkivaltainen tai olla olematta, ei voi tietää ennen kuin tietää. Esim oma eksä vannoi jopa oikeuden edessä, ettei ole koskaan lyönyt naista, ilmeisesti uskoi siihen itse niin vakaasti. Hymyilytti, kun luin asiasta lehdestä, itselläni ollut ollut tekemistä koko hyypiön kanssa yli vuosikymmeneen tässä vaiheessa, mutta tiesin silti paremmin. 

Toivotaan toki, että sinulla parempi tuuri nyt kuin aikaisemmin. Onnea suhteeseen! 

sivusta

Vierailija
18916/35297 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rannallakin kohdattiin,nähdään uudestaan,olet ihana mies. Hymy ja iloiset silmät muistetaan.

Sielläkin, niinkuin alussa. Jospa vielä uudestaankin. 

-myrsky

Vierailija
18917/35297 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jota kukaan ei koskaan enää ikinä lyö. En ymmärrä miten palstalaisilla voi tuosta laueta omat traumat. Ole huoleti, kuulostaa hyvältä mieheltä.

Vierailija
18918/35297 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo.. en tiiä, kai mä vaan oon yks niistä näkymättömistä miehistä. Ei mussa oo mitään vikaa, ei mitään erityisen hyvääkään naisten mielestä.. perusduunari, en oo rikas enkä huippukunnossa, mut en myöskään mikään luuseri. Käyn töissä, en juo liikaa, en lyö naisia. Mut silti, tuntuu et oon naisille näkymätön koska naiset yliarvioi oman tasonsa. Naisille ei enää kelpaa tavallinen mies, edes ne alhaisen tason naiset ei kelpuuta tavismiestä.

Niin se vaan on, että naiset ei enää etsi tasavertasta kumppania. Ne tähtää ylöspäin, aina. Some ja tinder on muuttanu kaiken. Siellä on 500 likeä päivässä, ja vaikka olisit keskitason nainen, voit saada huomiota huipputason miehiltä. Ja sit se alkaa hämärtää naisten todellisuudentajua. Ne ajattelee et niille kuuluu se eliittimies eli pitkä, lihaksikas, hyvätuloinen, sosiaalisesti sulava jännämies.

Ja me tavalliset miehet? Me ollaan niitä, jotka pidetään ovea auki ja kannet

Jos keskitason nainen on mieluummin yksin kuin sinun kanssasi, niin se on hänen valintansa. Ei kenenkään tarvitse ketään säälistä ottaa.

Vierailija
18919/35297 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa en hyväksy pettämistä, mutta jos joku ihana nainen riutuu onnettomassa liitossa, niin kokisin velvollisuudekseni auttaa. Kaltaiseni sinkut kyllä kykenevät askeettiseen elämäntapaan, mutta varatut naiset ovat tottuneet aktiiviseen seksielämään, joten heille tahdonvastainen selibaattius on paljon vaikeampaa kestää. Tämän vuoksi olisin valmis auttamaan sellaisessa tilanteessa olevaa naista saamaan annoksensa säännöllisesti. Omaa moraalia ei voi asettaa lähimmäisen tarpeiden edelle.

Vierailija
18920/35297 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tarviin uuden miehen. 

Mä tarviin jonkun toisen miehen.

Sä voit ottaa mun.

Ketju on lukittu.