Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35297)

Vierailija
18881/35297 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kuville saa hotit ulkomaalaiset runkata, mun kiihottaa ajatus kun mies sanoo - omg, you turn me on 😘🔥- Suomalaiset siat voi jättää väliin, mun kuville runkkauksen, se ei johda mihinkään.

Sut vois kyllä lähettää ,vaikka opintomatkalle Kongoon.

En sekaannu somaleihin/ mustiin, Iran, Irak ja Turkki myös poissa pelistä.

Aika rajoittunut olet. No Venäjä, Pohjois-korea tai Afganistan ois aika helmi paikkoja sulle. 

Venäjä ja Ukraina kanssa. Äkkiä olisi varmaan varma yllätys raiskaus luvassa. Onhan nainen näille kuin pesukone. Tietynlaiset miehet ovat tietynlaisia miehiä. Kansallisuuksista riippumatta. 

Vierailija
18882/35297 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene leikkauttamaan tyräsi ja välilevynpullistuma. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18883/35297 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä perse

Vierailija
18884/35297 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä mussa on pielessä. Kaikki ahdistaa. Tuntuu että olen häkissä. Pää käy ylikierroksilla. Haluan vapauteen. Mutta en pysty menemään vapauteen vaikka häkin ovi olisi auki. 

Et ehkä tiedä, mitä oikeasti haluat. Puhu jollekulle. Olet pyörittänyt asioita pelkästään omassa mielessäsi puoli vuosikymmentä. Pääsi on täynnä puhumattomia asioita, jotka haluavat sieltä ulos.

On mulla nalle. Mutta se ei vastaa. 

Vierailija
18885/35297 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kuville saa hotit ulkomaalaiset runkata, mun kiihottaa ajatus kun mies sanoo - omg, you turn me on 😘🔥- Suomalaiset siat voi jättää väliin, mun kuville runkkauksen, se ei johda mihinkään.

Aika rajoittunut olet. No Venäjä, Pohjois-korea tai Afganistan ois aika helmi paikkoja sulle. 

Afganistan, kinuskit ja japsit ei käy myöskään. Eikä ruotsalaiset, tai pohjoismaat. Olis helpompi luetella ketkä käy kun ne mitkä ei käy. 

Vierailija
18886/35297 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Afganistan, kinuskit ja japsit ei käy myöskään. Eikä ruotsalaiset, tai pohjoismaat. Olis helpompi luetella ketkä käy kun ne mitkä ei käy. 

Oma kätesi. Se käy. Eikö? Sillähän sinä olet tähänkin asti hoitanut kiksisi. Lisämaustetta haet palstoilta.

Vierailija
18887/35297 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisii, ny päässy siihen pisteeseen ku ei ahistele. Linnut lentää taivaalla, arska paistaa, kesä parhaimmillaan. Aina jotain puuttuu, se on elämää se. 

Vierailija
18888/35297 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä perse

Mmmmmm..... Niin hyvää ettei sanotuksi saa!

Vierailija
18889/35297 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveisii, ny päässy siihen pisteeseen ku ei ahistele. Linnut lentää taivaalla, arska paistaa, kesä parhaimmillaan. Aina jotain puuttuu, se on elämää se. 

Ketjun harvoja viisaita.

Vierailija
18890/35297 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä mussa on pielessä. Kaikki ahdistaa. Tuntuu että olen häkissä. Pää käy ylikierroksilla. Haluan vapauteen. Mutta en pysty menemään vapauteen vaikka häkin ovi olisi auki. 

Et ehkä tiedä, mitä oikeasti haluat. Puhu jollekulle. Olet pyörittänyt asioita pelkästään omassa mielessäsi puoli vuosikymmentä. Pääsi on täynnä puhumattomia asioita, jotka haluavat sieltä ulos.

On mulla nalle. Mutta se ei vastaa. 

Nallukka on kuullut tai lukenut monta ajatusta. Soita mulle.

Vierailija
18891/35297 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tullut siihen tulokseen, että helle on pehmentänyt joiltakin pään.

Vierailija
18892/35297 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin auttaa, jos on järki jättämässä. Tuo se mulle hoitoon. Samalla saisin silitellä sinuakin.

Vierailija
18893/35297 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tullut siihen tulokseen, että helle on pehmentänyt joiltakin pään.

Täälläkin on kaiken ikäisiä.

Vierailija
18894/35297 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin painatua sinua vasten.

Vierailija
18895/35297 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mentäis uimaan alasti.

Vierailija
18896/35297 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se sun vankila tuo sulle turvaa. Et osaisi enää olla vapaana ja vapaudessa. Tälle löytyy varmaan psykologiastakin selitys.

Vierailija
18897/35297 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttu tunne. 

Vierailija
18898/35297 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko narsistin hampaissa ja otteessa?

Vierailija
18899/35297 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Venäjä ja Ukraina kanssa. Äkkiä olisi varmaan varma yllätys raiskaus luvassa. Onhan nainen näille kuin pesukone. Tietynlaiset miehet ovat tietynlaisia miehiä. Kansallisuuk

Sinähän se tässä rajoittunut olet, enkä minä 😂

Vierailija
18900/35297 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se sun vankila tuo sulle turvaa. Et osaisi enää olla vapaana ja vapaudessa. Tälle löytyy varmaan psykologiastakin selitys.

Kun lintu vangitaan, ja sitä pidetään vankeudessa, se tottuu siihen, siten että kun häkin ovi avataan, se ei lennä vapauteen heti. Se ei muista mitä on olla vapaa. Ei muista heti miten edes lennetään. Vapautusta julistan sulle ! 🤗

Ketju on lukittu.