Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35297)

Vierailija
18861/35297 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmestyispä taas sun nimi viestisovelluksen ilmoituksiin🥰

Ei mulla oo oikein mitään asiaa. Kuulumisia en jaksa kysellä.

-m>n

Kiitos rehellisyydestä alapeukuttajille. Olin vain rehellinen vastatessani tuohon. 🤷

Vierailija
18862/35297 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mammulit...

Piiskaa sinulle t. setä! Nyt mene väsäämään minulle sämpylä tai puristan sinua palleista.

Setä on saanut tarpeekseen mammoista. Miljoona verenhimoista mammaa oli setää jahtaamassa. Huutista mammoille.

Löysitkö hillaa?

Ei ehtiny tarkastella suota. Mäkärän paskoja oli miljardi kimpussa.

Olit alipukeutunut🤭 Ei ihmekään, että ne oli kimpussa. Kerrankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18863/35297 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluisin ymmärtää asioita paremmin. 

Vierailija
18864/35297 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmestyispä taas sun nimi viestisovelluksen ilmoituksiin🥰

Ei mulla oo oikein mitään asiaa. Kuulumisia en jaksa kysellä.

-m>n

Meillä olis paljonkin juteltavaa jos olet hän. Eikö sua kiinnosta mun kuulumiset?

Ei masentunut jaksa. Aikoinaan toivoin paljonkin asioita.

Vierailija
18865/35297 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kuville saa hotit ulkomaalaiset runkata, mun kiihottaa ajatus kun mies sanoo - omg, you turn me on 😘🔥- Suomalaiset siat voi jättää väliin, mun kuville runkkauksen, se ei johda mihinkään.

Minä en tarvitse edes kuvia tai nettiä siihen, että ulkomaalaiset (arabit ja somalit, intialaiset ja suomalaiset) miehet tulee kähmimään ja vikittelemään.. ajatelkaa sitä! Ihan ilman pyytämättä. Ei sillä, että minä olisin edes pyytelemässä kähmintöjä tai lähetymisiä miehiltä.

Arabit, somalit, intialaiset ja suomalaiset 😂 Sulla on just nuo maailman pohjasakat perässä, noilta voi odottaakin sikamaista kähmimistä ja ahdistelua. En todellakaan puhunut kyseisistä ed.m. ulkomaalaisista aloituksessa.

Vierailija
18866/35297 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin. Kerro, mitä et ymmärrä.

Vierailija
18867/35297 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mammulit...

Piiskaa sinulle t. setä! Nyt mene väsäämään minulle sämpylä tai puristan sinua palleista.

Setä on saanut tarpeekseen mammoista. Miljoona verenhimoista mammaa oli setää jahtaamassa. Huutista mammoille.

Löysitkö hillaa?

Läskiperse. miljardi mammaa on voimamiehellekin liikaa.

Vierailija
18868/35297 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeaoppisesti juostaan kantapäät osuen ensin maahan. Olin yllättynyt aikoinaan tästä, enkä edelleenkään juokse sillä tavalla. Käytän jonkinlaisena tekosyynä edelleen poikkeavaa fysiikkaani joka tuntuu löytävän paremman tyylin itsestään. En ole törmännyt ongelmiin, vaikka varoitellaanhan sitä esimerkiksi asfaltti juoksusta, että ei ole sopivaa jaloille. Mietitään sitä. Jos lenkkeillessä jalka tärähtää asfalttiin sen aika monta kertaa kilometrien lenkin aikana ja jokainen tärähdys saa aikaan vauriota jalkaan. Jalka tulee kipeäksi. Jos juoksutyyli on väärä, ne tärähdykset voi keskittyä eri osaan jalkaa esimerkiksi akillesjänteeseen ja tästä seurauksena akillesjänteen tulehdus. Siksi jalkineet tulee olla kimmoisat, aikanaan sellaisia kenkiä ei ollut.

Pitää pitää pää pystyssä juostessa, katse suunnattuna eteenpäin noin 5-10 metriä. Hartiat rentoina ja hieman t

Mä oon lukenut nämä oppini joskus 2000 luvulla, mun mielestä ne kuulosti kyllä oudoilta. Oma juoksuaskel osuu just sinne jalan keskiosaan, eli tähän meni hyvin.

Vierailija
18869/35297 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
18870/35297 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mammulit...

Löysitkö hillaa?

Läskiperse. miljardi mammaa on voimamiehellekin liikaa.

Jätä ens kerralla housut pois. Ei siihenkään varteen rajattomasti imijöitä mahdu😆

Vierailija
18871/35297 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kuville saa hotit ulkomaalaiset runkata, mun kiihottaa ajatus kun mies sanoo - omg, you turn me on 😘🔥- Suomalaiset siat voi jättää väliin, mun kuville runkkauksen, se ei johda mihinkään.

Minä en tarvitse edes kuvia tai nettiä siihen, että ulkomaalaiset (arabit ja somalit, intialaiset ja suomalaiset) miehet tulee kähmimään ja vikittelemään.. ajatelkaa sitä! Ihan ilman pyytämättä. Ei sillä, että minä olisin edes pyytelemässä kähmintöjä tai lähetymisiä miehiltä.

Arabit, somalit, intialaiset ja suomalaiset 😂 Sulla on just nuo maailman pohjasakat perässä, noilta voi odottaakin sikamaista kähmimistä ja ahdistelua. En todellakaan puhunut kyseisistä ed.m. ulkomaalaisista aloituksessa.

Who hurt you girl? Etkö koskaan kelvannut suomalaisille ja siitä tämä trauma 😂 

Vierailija
18872/35297 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä mussa on pielessä. Kaikki ahdistaa. Tuntuu että olen häkissä. Pää käy ylikierroksilla. Haluan vapauteen. Mutta en pysty menemään vapauteen vaikka häkin ovi olisi auki. 

Vierailija
18873/35297 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtää voi kun keskustelee. Keskustella voi kun antaa jotain myös omista ajatuksistaan. 

Vierailija
18874/35297 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieman väsynyttä tämä sinun päivittäinen "ulkomaalaiset miehet oih oih, nuolisin perseenkin. Kotimaiset = paskaa" pakotus tässä ketjussa. 😘

Niinpä, ja siks mietinkin että tässähän voi olla onlyfans mahdollisuus. Ulkomaalaiset voi olla hyvää valuuttaa.

Ei. Kyllä sun täytyy päästä nauttimaan näistä ulkomaiden kiinnostavista kulttuureista ihan olan takaa.Muutaman vuoden voisit viettää Afrikassa ja , vaikkapa Afganistanissa.

Vierailija
18875/35297 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä mussa on pielessä. Kaikki ahdistaa. Tuntuu että olen häkissä. Pää käy ylikierroksilla. Haluan vapauteen. Mutta en pysty menemään vapauteen vaikka häkin ovi olisi auki. 

Käsittelemätön häpeä.

Vierailija
18876/35297 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi sua. Vedettiin viimeiset 22km autolle, 7km tuntivauhtia ja 25kg reppu selässä, helvetin huonoa maastoa pitkin ja verenhimoiset mammat perässä. Lämpöä oli 25 astetta.

Vierailija
18877/35297 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sut vois kyllä lähettää ,vaikka opintomatkalle Kongoon.

En sekaannu somaleihin/ mustiin, Iran, Irak ja Turkki myös poissa pelistä.

Aika rajoittunut olet. No Venäjä, Pohjois-korea tai Afganistan ois aika helmi paikkoja sulle. 

Vierailija
18878/35297 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että vietät aikaa internetissä tälläisillä sivustoilla, ruokit itseäsi roskalla ja saat roskaa. Lopeta siis se lampaana eläminen.

Vierailija
18879/35297 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ehkä tiedä, mitä oikeasti haluat. Puhu jollekulle. Olet pyörittänyt asioita pelkästään omassa mielessäsi puoli vuosikymmentä. Pääsi on täynnä puhumattomia asioita, jotka haluavat sieltä ulos.

Vierailija
18880/35297 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeaoppisesti juostaan kantapäät osuen ensin maahan. Olin yllättynyt aikoinaan tästä, enkä edelleenkään juokse sillä tavalla. Käytän jonkinlaisena tekosyynä edelleen poikkeavaa fysiikkaani joka tuntuu löytävän paremman tyylin itsestään. En ole törmännyt ongelmiin, vaikka varoitellaanhan sitä esimerkiksi asfaltti juoksusta, että ei ole sopivaa jaloille. Mietitään sitä. Jos lenkkeillessä jalka tärähtää asfalttiin sen aika monta kertaa kilometrien lenkin aikana ja jokainen tärähdys saa aikaan vauriota jalkaan. Jalka tulee kipeäksi. Jos juoksutyyli on väärä, ne tärähdykset voi keskittyä eri osaan jalkaa esimerkiksi akillesjänteeseen ja tästä seurauksena akillesjänteen tulehdus. Siksi jalkineet tulee olla kimmoisat, aikanaan sellaisia kenkiä ei ollut.

Pitää pitää pää pystyssä juostessa, katse suunnattuna eteenpäin noin 5-10 metriä. Hartiat rentoina ja hieman t

No ei noilla ohjeilla välilevynpullistuman kanssa juosta. Pidä tunkkis.

Ketju on lukittu.