Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35297)

Vierailija
18841/35297 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kuville saa hotit ulkomaalaiset runkata, mun kiihottaa ajatus kun mies sanoo - omg, you turn me on 😘🔥- Suomalaiset siat voi jättää väliin, mun kuville runkkauksen, se ei johda mihinkään.

Sut vois kyllä lähettää ,vaikka opintomatkalle Kongoon.

Vierailija
18842/35297 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18843/35297 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pyykkipäivä, tiskipäivä.

Kas kun ei vielä lannan talikointi päiväkin. Sopisi ketjun ödööriin.

Vierailija
18844/35297 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mammulit...

Vierailija
18845/35297 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emilylle jo nyt hyvää yötä, iso hali ja olet rakas (koska en ole puhelinkantaman päässä tänään enää). <3

Vierailija
18846/35297 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yks mies just runkkas mun kuvalle 😍😁 Ihana ulkomaalainen, treenattu timmi mies, jolla partakin siistitty kuten kuuluu. Hottis 😍 Vielä kun tuota spermaa näkis ihan livenä niin olis virallisesti seksihelteet alkaneet.

Onko sun elämässä muuta sisältöä kuin seksi? 🤔

Onko sun elämässä muuta kuin valitus siitä miten toisten pitäis elää ? Joku laittaa yhden viestin, niin sinä pidät sen viestin sisältöä elämän sisältönä. Aivokuollutkin kykenee laajempaan ajatteluun kuin sinä näköjään. Sivusta

Vierailija
18847/35297 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kuville saa hotit ulkomaalaiset runkata, mun kiihottaa ajatus kun mies sanoo - omg, you turn me on 😘🔥- Suomalaiset siat voi jättää väliin, mun kuville runkkauksen, se ei johda mihinkään.

Minä en tarvitse edes kuvia tai nettiä siihen, että ulkomaalaiset (arabit ja somalit, intialaiset ja suomalaiset) miehet tulee kähmimään ja vikittelemään.. ajatelkaa sitä! Ihan ilman pyytämättä. Ei sillä, että minä olisin edes pyytelemässä kähmintöjä tai lähetymisiä miehiltä.

Vierailija
18848/35297 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mammulit...

Piiskaa sinulle t. setä! Nyt mene väsäämään minulle sämpylä tai puristan sinua palleista.

Vierailija
18849/35297 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa mutta todellista. 

Vierailija
18850/35297 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs ukrainalainen mies eilen kysyi, haluaisinko aloittaa hänen kanssaan suhteen. Harmi vaan, väärä ukrainalainen. En ole vastannut vieläkään. Kiusallista.

Ne vois mennä puolustamaan, vaikka omaa kotimaatansa.

Oletko samaa mieltä venäläisistä ? Niitä on enemmän suomessa ja sodan alettua pakoon tuli rajan yli 20 000 lisää. Ukraina häviää sodan, jos se sotimalla ratkaistaan, se on ihan selvä juttu. Kukaan järkevä ei pistäis kyllä yhtäkään ihmistä sinne kuolemaan enää. Suomella ei ole luovutussopimusta ukrainaan. Hyvä niin. Moni ukrainalainen on tullut suomeen jo monia vuosia ennen sodan alkua töihin. Että sori vaan. Kaikki ei ole niitä sun väittämiä sotakarkureita. Valtaosalla on myös Suomen kansalaisuus. Loput on sitten n

Toisin sanoen halveksit myös naisia ja lapsia 😲 Pukisit nämä miehet mekkoihin. wow.

Vierailija
18851/35297 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmestyispä taas sun nimi viestisovelluksen ilmoituksiin🥰

Ei mulla oo oikein mitään asiaa. Kuulumisia en jaksa kysellä.

-m>n

Vierailija
18852/35297 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeaoppisesti juostaan kantapäät osuen ensin maahan. Olin yllättynyt aikoinaan tästä, enkä edelleenkään juokse sillä tavalla. Käytän jonkinlaisena tekosyynä edelleen poikkeavaa fysiikkaani joka tuntuu löytävän paremman tyylin itsestään. En ole törmännyt ongelmiin, vaikka varoitellaanhan sitä esimerkiksi asfaltti juoksusta, että ei ole sopivaa jaloille. Mietitään sitä. Jos lenkkeillessä jalka tärähtää asfalttiin sen aika monta kertaa kilometrien lenkin aikana ja jokainen tärähdys saa aikaan vauriota jalkaan. Jalka tulee kipeäksi. Jos juoksutyyli on väärä, ne tärähdykset voi keskittyä eri osaan jalkaa esimerkiksi akillesjänteeseen ja tästä seurauksena akillesjänteen tulehdus. Siksi jalkineet tulee olla kimmoisat, aikanaan sellaisia kenkiä ei ollut.

Vierailija
18853/35297 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieman väsynyttä tämä sinun päivittäinen "ulkomaalaiset miehet oih oih, nuolisin perseenkin. Kotimaiset = paskaa" pakotus tässä ketjussa. 😘

Niinpä, ja siks mietinkin että tässähän voi olla onlyfans mahdollisuus. Ulkomaalaiset voi olla hyvää valuuttaa.

Vierailija
18854/35297 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mammulit...

Piiskaa sinulle t. setä! Nyt mene väsäämään minulle sämpylä tai puristan sinua palleista.

Setä on saanut tarpeekseen mammoista. Miljoona verenhimoista mammaa oli setää jahtaamassa. Huutista mammoille.

Vierailija
18855/35297 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mammulit...

Saanko mäkin vääntää mammuttelijan palleja, antaa kunnon siniset pallit sille? t. jartsa

Vierailija
18856/35297 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmestyispä taas sun nimi viestisovelluksen ilmoituksiin🥰

Ei mulla oo oikein mitään asiaa. Kuulumisia en jaksa kysellä.

-m>n

Meillä olis paljonkin juteltavaa jos olet hän. Eikö sua kiinnosta mun kuulumiset?

Vierailija
18857/35297 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mammulit...

Setä on saanut tarpeekseen mammoista. Miljoona verenhimoista mammaa oli setää jahtaamassa. Huutista mammoille.

Löysitkö hillaa?

Vierailija
18858/35297 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sut vois kyllä lähettää ,vaikka opintomatkalle Kongoon.

En sekaannu somaleihin/ mustiin, Iran, Irak ja Turkki myös poissa pelistä.

Vierailija
18859/35297 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkö menit päivällä takalukkoon? Ei taida mulla olla avainta siihenkään, kun ei ole ollut entisiinkään. 😩

Vierailija
18860/35297 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mammulit...

Löysitkö hillaa?

Ei ehtiny tarkastella suota. Mäkärän paskoja oli miljardi kimpussa.

Ketju on lukittu.