Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta luonnonmaalaiselle.
Huomenta rakas.
No huomenta. Oletko rouva nuuskamuikkunen kaipaamassa pikkumyytä?
Vierailija kirjoitti:
Yhteydenpitoa kaipaa yleensä osapuoli joka on yhteydenpidosta eniten saanut/hyötynyt.
Pätee kaikkiin suhteisiin. Heistä yleensä pidetään, jotka ovat kepeää ja miellyttävää seuraa, jotka ovat lämpimiä ja kannustavia ja joilla on fiksua sanottavaa. Jos on kaiken suhteen saamapuolella noissa, ei kannata ihmetellä, mikäli joutuu itse olemaan aktiivinen yhteyden pidossa. Itseään voi myös kehittää ja nuokin ovat opittavia asioita. Meillä ihmisillä vain on herkästi tapana olla antamisen sijaan ottamassa. Tai koetamme tarjota sellaista, josta itse pidämme, mutta unohdamme kysyä, mitä vastapuolella oikeasti halutaan.
Vierailija kirjoitti:
Voisitko alkaa luottaa muhun jooko
Palstarandomiin. En ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteydenpitoa kaipaa yleensä osapuoli joka on yhteydenpidosta eniten saanut/hyötynyt.
Pätee kaikkiin suhteisiin. Heistä yleensä pidetään, jotka ovat kepeää ja miellyttävää seuraa, jotka ovat lämpimiä ja kannustavia ja joilla on fiksua sanottavaa. Jos on kaiken suhteen saamapuolella noissa, ei kannata ihmetellä, mikäli joutuu itse olemaan aktiivinen yhteyden pidossa. Itseään voi myös kehittää ja nuokin ovat opittavia asioita. Meillä ihmisillä vain on herkästi tapana olla antamisen sijaan ottamassa. Tai koetamme tarjota sellaista, josta itse pidämme, mutta unohdamme kysyä, mitä vastapuolella oikeasti halutaan.
Ihan helppo sääntö on olla yksinkertaisesti aidosti kiinnostunut myös muiden asioista kuin omistaan. Tämä tuottaa jo suurelle osalle vaikeuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin. Se vaatiii sinulta irl toimia joita et ole valmis tekemään.
Kuten mitä
Ihan aluksi vaikka irl yhteydessä olemista. Sitä joko on tai ei ole. Sen jälkeen asiat eivät ole niin mustavalkoisia.
Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
G: Onko maailma kaunis?
Elämä perustuu kilpailuun, jossa vahvemmat syövät heikommat. Kasvit koettavat vallata elintilaa toisiltaan, eläimet syövät toisiaan. Syö tai tule syödyksi, siitä on kaikessa pohjimmiltaan kyse. Julma maailma. Alkukantaiset aistit luovat meille harhaanjohtavia tunne-elämyksiä, jotta suorittaisimme tehtävämme elämän jatkumossa. Riisu vaistot pois, ja kaikki on täysin järjetöntä ja turhaa, julmaa ja raakaa. Elämä on hedonisti, joka pyrkii säilymään.
Kun emme pyristele vaistojen yläpuolelle, koemme miellyttäviä tunteita ja näemme asioita kauniina. Elämän on pakko luoda tällainen mielikuva, tai se lakkaa olemasta, koska sitä ei nähtäisi säilyttämisen arvoisena.
Maailma on. Kaikki muu on tulkitsijasta kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tärkein meinas unohtua taas. Terveiset kaivatulleni !
Eli et halua terveisiä ?
En todellakaan.Suksi kuuseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaisin aivan samoin kyseiseen kysymykseen kaivattuni kohdalla. Voin alkaa luottaa, jos myös teoilla osoittaa sanojensa pitävän ja puheidensa sielun olevan totta. Mutta ei hän niin tee, koska ei halua (tai ole valmis, mikä sitten onkaan totuus, en minä tiedä). Joten en luota. Joten yhteyttäkään en pidä tai aio ottaa. En enää aio altistaa itseäni uskomaan lisää asioita, joilla ei näkynytkään olevan katetta. Mitä eivät kaiken valossa vaikuttaneetkaan olevan totta tai koskaan tapahtuvan. Erheitä voi tehdä kerran pari, mutta ei minun tyhmä tarvitse olla. Olen yhteyden päässä ja valmis kuuntelemaan jos irl tapahtuu se mitä luottamukseen vaaditaan. - Eri (eikä Tosis)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa ihmisistä ei myöskään kerro, mitä haluavat. Lisäksi, jos toinen on kiinnostuneempi kuin toinen, niin helposti se kiinnostuneempi ei ole kovin kepeää seuraa, vaan ihan jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai se, joka on epätoivoisempi.
Tai ylipäätään kiinnostunut. Epäkiinnostunut ei kaipaa. Eri
Vierailija kirjoitti:
On!!! Ihaninta ikinä! Ihan pelottaa ettei mikään vain muutu kun asiat on nyt niin ihanasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaisin aivan samoin kyseiseen kysymykseen kaivattuni kohdalla. Voin alkaa luottaa, jos myös teoilla osoittaa sanojensa pitävän ja puheidensa sielun olevan totta. Mutta ei hän niin tee, koska ei halua (tai ole valmis, mikä sitten onkaan totuus, en minä tiedä). Joten en luota. Joten yhteyttäkään en pidä tai aio ottaa. En enää aio altistaa itseäni uskomaan lisää asioita, joilla ei näkynytkään olevan katetta. Mitä eivät kaiken valossa vaikuttaneetkaan olevan totta tai koskaan tapahtuvan. Erheitä voi tehdä kerran pari, mutta ei minun tyhmä tarvitse olla. Olen yhteyden päässä ja valmis kuuntelemaan jos irl tapahtuu se mitä luottamukseen vaaditaan. - Eri (eikä Tosis)
Tolkun puhetta.
"Kaipaat kypsää taiteellista naista. Pelkäät epätervettä riippuvuussuhdetta. Paras lähestymistapa on roikkua kuin hämähäkki langalla."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luotat, jos teot vastaavat sitä oletusta, joka sinun maailmassasi ilmentää sanojen sielun? Kirjoitat, ettet tiedä hänestä ja tarkoituksistaan. Ehkä kannattaa ymmärtää, että todella et tiedä, etkä siksi voi suorittaa reilua arviointia. Jätä siis kantasi lyömättä lukkoon ja elä sen kanssa, tai jos tarvitset tiedon voidaksesi olla rauhassa, kysy.
Joku on värittänyt isolla pensselillä maiseman päälle valkoista.
Oona käy täällä. Irvailee mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaisin aivan samoin kyseiseen kysymykseen kaivattuni kohdalla. Voin alkaa luottaa, jos myös teoilla osoittaa sanojensa pitävän ja puheidensa sielun olevan totta. Mutta ei hän niin tee, koska ei halua (tai ole valmis, mikä sitten onkaan totuus, en minä tiedä). Joten en luota. Joten yhteyttäkään en pidä tai aio ottaa. En enää aio altistaa itseäni uskomaan lisää asioita, joilla ei näkynytkään olevan katetta. Mitä eivät kaiken valossa vaikuttaneetkaan olevan totta tai koskaan tapahtuvan. Erheitä voi tehdä kerran pari, mutta ei minun tyhmä tarvitse olla. Olen yhteyden päässä ja valmis kuuntelemaan jos irl tapahtuu se mitä luottamukseen vaaditaan.
Oliko tämä tai muu useamman lauseen horina terveisten lähettämistä typerys !!
Vierailija kirjoitti:
Maria, haluaisin nuolla sua pienen ikuisuuden ja tietysti tehdä muutakin. 😘
Avpd?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä perustuu kilpailuun, jossa vahvemmat syövät heikommat. Kasvit koettavat vallata elintilaa toisiltaan, eläimet syövät toisiaan. Syö tai tule syödyksi, siitä on kaikessa pohjimmiltaan kyse. Julma maailma. Alkukantaiset aistit luovat meille harhaanjohtavia tunne-elämyksiä, jotta suorittaisimme tehtävämme elämän jatkumossa. Riisu vaistot pois, ja kaikki on täysin järjetöntä ja turhaa, julmaa ja raakaa. Elämä on hedonisti, joka pyrkii säilymään.
Kun emme pyristele vaistojen yläpuolelle, koemme miellyttäviä tunteita ja näemme asioita kauniina. Elämän on pakko luoda tällainen mielikuva, tai se lakkaa olemasta, koska sitä ei nähtäisi säilyttämisen arvoisena.
Maailma on. Kaikki muu on tulkitsijasta kiinni.
Niin, voiko sinivalas olla kaunis, jos sen olemassa olon edellytys on miljardien elämien päättymisen, jotta valas saa ravintonsa ja säilyy elossa. Mikä logiikka on, että ihminen kokee elämänsä arvokkaammaksi kuin kanan, ja päättää kanan elämän syömällä sen? Voidaanko elämää arvottaa? Jos arvottaa oman elämänsä kanan elämän yläpuolelle, eikö pitäisi hyväksyä, että itseä vahvemmat tekevät saman sinulle?
Hetkittäin mitä kaunein.