Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Hyvää kansainvälistä suutelupäivää tänään 6.7.! 💋 Happy International Kissing Day! 💋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen jo pitkällä tuolla hiljaisuuden tiellä. Terveisiä.
Minäkin. Pisimmät hiljaisuuden tiet menevät jo 20 vuodessa. Muut tulee perässä. Jos sille tielle lähden niin siellä pysyn. Syystä. Niissä ihmisissä on jotain mitä en tahdo enää ikinä kohdata.
Ne ihmiset heijastavat sinun itsesi ajatuksia ja ominaisuuksia. Ne ovat ne asiat mitä et halua ikinä kohdata.
Voi pöljä.
Sehän minä olen. Kaikki jotka eivät edes tunne minua sanovat samaa. Enemmistö eli demokratia on oikeassa. Aina.
Vierailija kirjoitti:
Unohdit mut.
Mahdotonta, koska tunteet.
Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamalasti toisten syyttelyä tässä ketjussa. Aina on muka se toinen syypää kaikkeen.
Itseensä käpertyminen ja jatkuva omien tunnetilojen havainnointi vääristää helposti sisäistä maailmaa. Perspektiiviharha, jossa lähtökohtaisesti tulkitaan maailmaa siten, että itse on katalyytti ympäristön tapahtumille ja ihmisten toiminnalle. Etenkin haaveiden kohde on niin suuri asia pään sisällä, ettei hoksata ajatella, että se kohde toimii ylivoimaisesti suurimman ajan miettimättä harhailijaa lainkaan eli kaipaaja ei vaikuta tekemisiin ollenkaan, eikä mikään ole suunnattu viestiksi hänelle.
Samaa tapahtuu muidenkin ilmiöiden ympärillä. Egosentrisyys taitaa olla vahvasti kasvanut, eivätkä ihmiset osaa asemoitua havannoijiksi keskittämättä tietoisuuttaan itseensä ja etsimättä viestejä siitä, miten tulee otetuksi vastaan. Maailma on monella hyvin vääristynyt.
Liian älykästä ketjuun, menee suurimmalta osalta täysin yli hilseen.
Kuka se kirjoitteli eilen, että ihminen käyttätyy huonosti sitä kohtaan josta haluaa eroon?
Vierailija kirjoitti:
Mitäs kuuluu ?
Tuu lukemaan runoja yllä olevaan linkkiin 🙌🥳
Kiitti, mulle riiti palstailu.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs kuuluu ?
Irl kuuluu pelkkää hiljaisuutta.
Välillä se on tuskaa yrittää kestää.
Vierailija kirjoitti:
Kuka se kirjoitteli eilen, että ihminen käyttätyy huonosti sitä kohtaan josta haluaa eroon?
Varmaan sama joka kirjoitteli vain merkityksettömästä panostaan.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua.
Minä myös sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs kuuluu ?
Tuu lukemaan runoja yllä olevaan linkkiin 🙌🥳
Kaikkia varmaan kiinnostaakin lukea jonkun egosentrisen Gogyohka runoilijan (sellaiseksi itsensä julistaneen) runoilijan diipadaapa lässyn lää juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt juhlistelemaan! Älä ihmettele, jos ei kuulu. Minun puoleltani lupaukset ovat voimassa.
Kunnioittavasta ihmisestä kuuluu, vaikka olisi juhlimassa. Hän myös kertoo juhliin menosta irl.
Oletteko jotenkin vammaisia? Jos on tosissaan kirjoitettu, niin ei kannata ihmetellä, miksi olette yksin. Melko vahvaa talertumista ja yritystä kontrolloida. Olisi älyttömän raskasta olla tekemisissä kanssasi.
Raskas ja kunnioittamaton ihminen viestii kautta. Ei täällä palstalla esitetyt lupaukset merkkaa mitään. Ihmisen, jonka kanssa on hyvä ja helppoa olla, sujuu vuorovaikutus ja yhteys irl, puhelimitse ja kasvokkain mutkattomasti. Ei se katoa juhlinna
Terveen ihmisen ei tarvitse täällä menojaan ilmoitella eikä yhteyttä ole edes syntymässä, jos tätä kautta ilmoitellaan.
Ainoa epäterve langassa olet sinä itse. Anna muiden kirjoitella terveisensä rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs kuuluu ?
Siis mitä pitää kestää ja miksi ?
Maria, haluaisin nuolla sua pienen ikuisuuden ja tietysti tehdä muutakin. 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tarkoitus käyttäytyä huonosti tai loukata. Minä todella haluan päästä tästä yli ja unohtaa sinut kokonaan.
Miksi et sano sitä hänelle.
Olen sanonut. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs kuuluu ?
Siis mitä pitää kestää ja miksi ?
Siksi koska joidenkin mielestä huonosta kohtelusta ei pidä loukkaantua vaan unohtaa ja mennä eteenpäin.
Tärkein meinas unohtua taas. Terveiset kaivatulleni !
Voi pöljä.