Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Vierailija kirjoitti:
Meidän välissä oli sillon yks ankea sekoittaja joka pilasi meidän välit. Ota yhteyttä niin selvitetään kaikki. Miehelle
Nimi tälle ankealle sekoittajalle?
Vierailija kirjoitti:
Tehosekoitin. ;)
Ok. Eli selvästi pelkkää pelleilyä.
Tökeröllä käytöksellä ja pelleilyllä kerjäät hiljaisuutta niin, sitä sitten saat. Ei mua kohdella miten vaan.
Se, kun itse kohtelee kauniisti ja kunnioittavasti, helpottaa päästämään irti epäkuinnioitavasta ja kiusaa tekevästä ihmisestä. Tuo ihminen varmasti elämässään takaisin saa sen ilkeyden vielä mitä muille jakaa.
Olen jo pitkällä tuolla hiljaisuuden tiellä. Terveisiä.
Kaikista viisaimmat pitävät suunsa kiinni eivätkä lainkaan osallistu näihin trollotrolli-loisien moottoriturpa kilpailuihin.
Jostainhan nimittäin tuo kertoo, kun nämä hakevat äänekkäästi näkyvyyttä palstalla näille perfomansseilleen.
Nyt juhlistelemaan! Älä ihmettele, jos ei kuulu. Minun puoleltani lupaukset ovat voimassa.
Vierailija kirjoitti:
Välillä on hyvä hiljentyä ajattelemaan miten huonosti kohtelit toista ihmistä. Virheistä voi ottaa opiksi.
Vierailija kirjoitti:
Täytynee minunkin lähteä sille tielle. Terkkuja myös.
Vierailija kirjoitti:
Nyt juhlistelemaan! Älä ihmettele, jos ei kuulu. Minun puoleltani lupaukset ovat voimassa.
Hävettää näin isänä oikein kun meillä on sukujuhlat tässä tulossa ja sinäkin poikaseni vain jäit pansion rannalle ruikuttamaan kaukaiseksi haaveeksi kuin vettynyt syyskuun lehtinen. Jätänkin sinut perinnöttä ja hylkään sinut. En jaksa katsella moista luopiota.
Vierailija kirjoitti:
Mulle kuuluvuus luotettavissa ihmissuhteissa on tärkeää. Ne lujittavat lupauksia.
Godmorgonkram till läraren i Åbo.
Du är vacker 🔥
Nyt olis tonnikalapiirakka uunissa.Maistuu aamukahvin kanssa..ja ei en leivo joka aamu😁.
Mieskaivatulle suukkoja.😁😊
Huomenta. Aurinkoinen aamu sateen jälkeen. Halaus sinulle mies ja rentoa sunnuntaita! Voisinpa viettää päivän sinun kanssasi, tahtoisin sukeltaa silmiisi ja kokea hellyyttä kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnioittavasta ihmisestä kuuluu, vaikka olisi juhlimassa. Hän myös kertoo juhliin menosta irl.
Epäkunnioittava unohtaa juhlien keskellä.
Yritän nyt ryhdistäytyä ja tehdä sellaisiakin asioita jotka pelottavat minua.
Rakastan sinua.