Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Olit unessani vaikken muista oikein mitä siinä tapahtui mutta surumieli siitäjäi
Vierailija kirjoitti:
*Raskas ja kunnioittamaton ihminen viestii palstan ja somen kautta. Jos ei muuta yhteyttä ole, on se merkki siitä ettei yhteyttä irl haluta.
🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt juhlistelemaan! Älä ihmettele, jos ei kuulu. Minun puoleltani lupaukset ovat voimassa.
Kunnioittavasta ihmisestä kuuluu, vaikka olisi juhlimassa. Hän myös kertoo juhliin menosta irl.
Oletteko jotenkin vammaisia? Jos on tosissaan kirjoitettu, niin ei kannata ihmetellä, miksi olette yksin. Melko vahvaa talertumista ja yritystä kontrolloida. Olisi älyttömän raskasta olla tekemisissä kanssasi.
Raskas ja kunnioittamaton ihminen viestii kautta. Ei täällä palstalla esitetyt lupaukset merkkaa mitään. Ihmisen, jonka kanssa on hyvä ja helppoa olla, sujuu vuorovaikutus ja yhteys irl, puhelimitse ja kasvokkain mutkattomasti. Ei se katoa juhlinnan aikana.
Otatkohan n
Terveen ihmisen ei tarvitse täällä menojaan ilmoitella eikä yhteyttä ole edes syntymässä, jos tätä kautta ilmoitellaan.
Ei ole tarkoitus käyttäytyä huonosti tai loukata. Minä todella haluan päästä tästä yli ja unohtaa sinut kokonaan.
Ikävä. Huomenta. Anteeksi, eilen en päässyt viestimään kun olin kesämenoilla. Olit kuitenkin ajatuksissani. Olet rakas.
Kivaa päivää, tärkeä<3
Oi mikä ihana aamu. Kuka voisi seisauttaa kellot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisiö kaivatulle?
Miksi ne on kaivattuja? Eikö yhteys pelitä muuta kautta? Teidät estetty kenties eikä me perille, ettei yhteyttä haluat?
On ,sekä irl ,että täällä.Siinä sinulle miettimistä.
Sinulla , olis miettimistä.vähän muissakin .asioissa,
Vierailija kirjoitti:
Ikävä. Huomenta. Anteeksi, eilen en päässyt viestimään kun olin kesämenoilla. Olit kuitenkin ajatuksissani. Olet rakas.
Kivaa päivää, tärkeä<3
Terassilta löytyi parempaa seuraa😉
Huomenta luonnonmaalaiselle.
Vierailija kirjoitti:
Oi mikä ihana aamu. Kuka voisi seisauttaa kellot?
Onnittelut🙂 viimein
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivaa päivää, tärkeä<3
Terassilta löytyi parempaa seuraa😉
Onnea teille.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta luonnonmaalaiselle.
Huomenta rakas.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tarkoitus käyttäytyä huonosti tai loukata. Minä todella haluan päästä tästä yli ja unohtaa sinut kokonaan.
Miksi et sano sitä hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et sano sitä hänelle.
Eihän sitä ilman yhteyttä sanota.
Minusta on mukavaa että muut ovat onnellisia.
Vierailija kirjoitti:
Olin näkevinäni silmissäsi rakkauden loistetta,tuskin näin väärin
Näi ihan oikein. En yritä enää olla yhteydessä koska ymmärrän vähemmälläkin että olen väärä sinun rakkaudellesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen jo pitkällä tuolla hiljaisuuden tiellä. Terveisiä.
Minäkin. Pisimmät hiljaisuuden tiet menevät jo 20 vuodessa. Muut tulee perässä. Jos sille tielle lähden niin siellä pysyn. Syystä. Niissä ihmisissä on jotain mitä en tahdo enää ikinä kohdata.
Ne ihmiset heijastavat sinun itsesi ajatuksia ja ominaisuuksia. Ne ovat ne asiat mitä et halua ikinä kohdata.
Vierailija kirjoitti:
Terveisiö kaivatulle?
Miksi ne on kaivattuja? Eikö yhteys pelitä muuta kautta? Teidät estetty kenties eikä me perille, ettei yhteyttä haluat?
Onhan se aika absurdia kaivata ihmistä jonka on estänyt. Kummallinen maailma.
Minäkin. Pisimmät hiljaisuuden tiet menevät jo 20 vuodessa. Muut tulee perässä. Jos sille tielle lähden niin siellä pysyn. Syystä. Niissä ihmisissä on jotain mitä en tahdo enää ikinä kohdata.