Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkijä mitä näet mulle loppuvuosi?
Suuri rakkaus saapuu elämääsi kuun ollessa kaakossa. Rahahuolet helpottavat. Varo kärmeksiä lähelläsi, ne ovat myrkyllisiä, mutta kavalia koska eivät sihaja ääneen. Pieniä onnenpotkuja luvassa. Muista huolehtia terveydestäsi ja eritoten kiinnittää huomiota hammas- ja aakenushygieniaan.
Kuka olet?
Näkijä 👀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuri rakkaus saapuu elämääsi kuun ollessa kaakossa. Rahahuolet helpottavat. Varo kärmeksiä lähelläsi, ne ovat myrkyllisiä, mutta kavalia koska eivät sihaja ääneen. Pieniä onnenpotkuja luvassa. Muista huolehtia terveydestäsi ja eritoten kiinnittää huomiota hammas- ja aakenushygieniaan.
Kuka olet?
Näkijä 👀
Oletko somessa?
T, minua väsyttää tämä kaipaaminen. En oikeastaan jaksa enää odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt lonkero sihahti auki
Ostin juuri Château Lamarsalle 2019 punkkua ja Moët & Chandon Impérial Brut kuohuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on hulvattomat häpärit, kaipaan myös ylvästä klittaasi.
Piposaru siellä runoilee?
Ei, mä oon normaali.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka olet?
Näkijä 👀
Oletko somessa?
Näen irl
Vierailija kirjoitti:
Sinut kätken muniin kauniisiin.
Ei, älä.
Kesä 2021 oli niin upea kun muutimme ja elimme täyttä kesää koko kesän. Terveisiä S&L.
Kun löytäis sen oikean. Yksin on vähän huono olla 😟
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka olet?
Näkijä 👀
Oletko somessa?
Näen irl
Ok. Ajattelin vain onko sinulla somekanavaa jota pidät yllä. Kiinnostaisi vain seurata ihmisiä jotka tekevät asioita.
Tahdon ratsastella sinulla 🏇🏻 🎶
Vierailija kirjoitti:
Ensin hyvä yksin. Ehkä sitten. Kaikille ei löydy sitä oikeaa. Muista joustaa tarpeen vaatiessa.
Menetin ilmeisesti yksityisyyteni yksien treffien takia.
Ikävä. En oikein tiedä mitä nyt tapahtuu.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka olet?
Näkijä 👀
Oletko somessa?
Näen irl
Ok. Ajattelin vain onko sinulla somekanavaa jota pidät yllä. Kiinnostaisi vain seurata ihmisiä jotka tekevät asioita.
Niin siis minä olen nähnyt muiden kirjoittamia näkemisiä ja kirjoitin samanlaisen. Ne pätee yleensä melkein jokaiseen lukijaan.
Vierailija kirjoitti:
Mies jonka kanssa juttelin aiemmin Tinderissä oli treffeillä sun exän kanssa. Aika huvittavaa. Maailma on pieni.
Et kai oo niin alas vajonnut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka olet?
Näkijä 👀
Oletko somessa?
Näen irl
Ok. Ajattelin vain onko sinulla somekanavaa jota pidät yllä. Kiinnostaisi vai
Niin niin siis pelleilette täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin hyvä yksin. Ehkä sitten. Kaikille ei löydy sitä oikeaa. Muista joustaa tarpeen vaatiessa.
Mulla joustot on ihan tapissa. Kelpaa vaikka mummo vaipoissa vanhaikodista.
Vierailija kirjoitti:
T, minua väsyttää tämä kaipaaminen. En oikeastaan jaksa enää odottaa.
Ei mitään velvollisuuksia, sinun pitää mennä omien tuntemuksiesi mukaan.
Potkuri edelleen paketissa. Katotaan syssymmällä tulleeko kuntoon.
Setä