Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Armoa ei Siperiaan (laita pilkku mieleiseen kohtaan)
- ja huuda minua, Jumalaasi, apuun hädän hetkellä. Minä pelastan sinut, ja sinä kunnioitat minua.
Vierailija kirjoitti:
- ja huuda minua, Jumalaasi, apuun hädän hetkellä. Minä pelastan sinut, ja sinä kunnioitat minua.
Kohtaaminen uskovaisen kanssa. En tuntenut mutta alkoi kertoa miten Jumala auttoi häntä. Hän itki ja huusi Herraa kun erilaisia ulosteita alkoi lopulta tulla. Selitti oikein perusteellisesti tilanteet. Ja oli vielä tosissaan. En yleistä kaikkiin, mutta meitä on moneksi.
Pentti (nimi muutettu), 44, kaipaa Mairea (nimi muutettu), 41. Hevonen on jo valjastettu. Matka-aski pakattu. Puhdas paita vaihdettu. Kulloin olisi aikamme tavata? Ilmoitathan pian! Karautan matkaan hetimiten.
Vierailija kirjoitti:
Lämpöisiä haleja synkeään päivään kulta.. 🤍🤗
Olet ajatuksissani ihana kulta.. Paljon haleja <3 <3
Nimenomaan olen koettanut etsiä muita vaihtoehtoja, ja sitten neuvot, että voi valita, kääntyykö oikealle vai vasemmalle. Ei kannata neuvoa niin hanakasti, jos ei neuvoa kysytty ja jos ei edes tiedä kontekstia.
Mieheltä, joka on tuntenut ja tuntee. Mieheltä, jota käytöksensä perusteella todennäköisesti halveksut. Aikaa kulunut. Siitä huolimatta ensimmäiselle ja ainoalle rakkaudelleni ja en ole nuori. Sannalle. Oli pakko kirjoittaa ulos, johonkin ja en vastaile tähän.
Vierailija kirjoitti:
Mieheltä, joka on tuntenut ja tuntee. Mieheltä, jota käytöksensä perusteella todennäköisesti halveksut. Aikaa kulunut. Siitä huolimatta ensimmäiselle ja ainoalle rakkaudelleni ja en ole nuori. Sannalle. Oli pakko kirjoittaa ulos, johonkin ja en vastaile tähän.
Mitä sitten teit jos hän sua halveksuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta, nainen. En tiedä muistatko enää, miltä mun viestit näyttää, mutta tässä taas yksi. Mitenhän sun aamu on alkanut?
Kenelle naiselle kirjoitat?
Viime tapaamisesta on jo yli vuosi.
Terkut ja ihanaa lomaa hänelle. Nyt se sitten alkoi minullakin, se kauan odotettu chillailu.n
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta, nainen. En tiedä muistatko enää, miltä mun viestit näyttää, mutta tässä taas yksi. Mitenhän sun aamu on alkanut?
Kenelle naiselle kirjoitat?
Viime tapaamisesta on jo yli vuosi.
Onpa siitä sitten, ehkä aika haalentaa muistoja. Kaunis aurinkoinen päivä. Sivusta eri kuin kysyjä.
Kaipaavat terveiset yhdelle linnulle. Yhdelle linnunpoikaselle. En unohda sinua koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaavat terveiset yhdelle linnulle. Yhdelle linnunpoikaselle. En unohda sinua koskaan.
En minäkään sinua, jos kerran menet. 💔😢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole menossa mihinkään. Ikävöin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole menossa mihinkään. Ikävöin.
🤗
Irl-yhteys ekana.