Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Millaisia uusia tuoksuja hankitkaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aika iso ongelma. Panettaa aika huolella !
Lohdullista huomata, etten ole ainoa tämän äärellä.
Nyt pitäisi keksiä jotain
Emiliat ottaisin sänkyyni tänä yönä. Olen tosin todella väsynyt, joten muuhunkin kykenisi kuin suudelmaan ja nukahtaisin autuaasti. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei olisi niin riippuvainen toisesta, voisi jättää täällä kaipailut ja katsoa, kiinnostaako tarpeeksi eli ottaako hän yhteyttä. Turhapa tuota on testailla, koska vastauksen tietää muutoinkin.
Mun kaivattua kiinnosti kysyä kuulumisia. Siihenpä se keskustelu tyssäsi taas. Ehkä halusi varattuna vain huomiota? 🤷
Jep, vilkuili varmaan olisko jotain vehreämpää aidan toisella puolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnut nyt niin vieraalta ja oudolta. En muista ääntäsi enää.
Aika tekee tehtävänsä. Sitähän halusit. Sivusta.
Kiitos, että kunnioitit toivettani.
Ei oo multa tuo. Sivu
Naisen luominen oli varmaan aika työlästä
Vierailija kirjoitti:
Olen myös miettinyt, että jos sairastuisin vakavasti ja edessä olisi lähtö, tulisitko katsomaan..
Tottakai tulisin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on todennäköisyys kuulla sinusta enää nyt, kun ajattelee mitä on tapahtunut ja kuinka kauan hiljaisuus on jatkunut sen jälkeen? Niinpä...
Olisiko osuutta sillä, miten kohtelit?
Vielä tulee se päivä, kun katson sinua silmiin. Silloin sinä näet minut.
Vierailija kirjoitti:
Toivotaan 🙏🏼
Vierailija kirjoitti:
Toivotaan.
Vieras tuntuu tutulle ja turvalliselle. Ja seurassa on hyvä olla, tätä haluaa lisää.
Nyt on mammat reppu lyönnissä. poika valmis matkaan vaikka heti.
Oon yrittänyt luovuttaa, mutta näköjään haluan sua liikaa.
Hyvää heinäkuun 1. iltaa ja yötä naiselle lounaaseen, oisinpa voina viettää päivän kanssais. Toivottavasti päiväsi oli hauska, olitpa lomalla eli työssä. Yritin soittaa, en päässyt läpi, ees vastaajaan. Löysin käyttämättömän kertalipun, meno, sinne lounaaseen ja aattelin ensin lähteä vyörymään sinne päin ja pyörimään oletetuille kulmilleis ja valistamaan kahteita ylös korkeuksiin akkunoihin tuntemattomiin, sitten realiteetit iskit päin naamain ja piti toimittaa asioita, mm. tilata lääkettä, joka on loppumassa, ja jota täkäläisellä apteekilla ei oo varastossa. Lenkki, kauppailua, meistä haaveilua. Hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on todennäköisyys kuulla sinusta enää nyt, kun ajattelee mitä on tapahtunut ja kuinka kauan hiljaisuus on jatkunut sen jälkeen? Niinpä...
Olisiko osuutta sillä, miten kohtelit?
Hän oli se, joka kohteli minua huonosti. Järjellä ajatellen etäisyys on hyvä asia.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole julkisuudessa nainen mutta saa enemmän reaktioita aikaan kuin julkisuuden henkilö. Aika helvetin kova.
Todellakin.