Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Vierailija kirjoitti:
Mammoille olis donitseja jos kiinnostaa.
Ai Pride-donitseja?
Vaikka olisit neliraajahalvaantunut, sydämeni haluaisi olla sinun lähellä.
Tipahdin jo kelkasta, ketä ei enää kiinnosta ja niin edelleen. Tässä tulee silti hyvänyön toivotukset Kehä kolmosen sisäpuolelle tai mistäs minä tiedän, missä hän tällä hetkellä reissaa. Öitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi mikä läski yrittää saada sänkyyn aina vaa.
Ai unissasi?
Joo siis sil o salee joku taso ni ei riitä tol ap:eella edes vähää alusta.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos! Yritän pitää jumalaisesta vartalostani huolta.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olisit neliraajahalvaantunut, sydämeni haluaisi olla sinun lähellä.
Tätä olen joskus miettinyt. Kaunis ajatus. Ja samoin. 💗
Vierailija kirjoitti:
Jos ei olisi niin riippuvainen toisesta, voisi jättää täällä kaipailut ja katsoa, kiinnostaako tarpeeksi eli ottaako hän yhteyttä. Turhapa tuota on testailla, koska vastauksen tietää muutoinkin.
Mun kaivattua kiinnosti kysyä kuulumisia. Siihenpä se keskustelu tyssäsi taas. Ehkä halusi varattuna vain huomiota? 🤷
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi mikä läski yrittää saada sänkyyn aina vaa.
Ai unissasi?
Joo siis sil o salee joku taso ni ei riitä tol ap:eella edes vähää alusta.
Sil o salee fr tos kuuma helteil ku niis ihrois ei ilma kierrä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään donitseista. T. Lez
donitsit on hyviä
Toiset etsivät sitä kirjoista, minä sinusta.
Rakastan siua. Ihanalle naiselle.
Olen myös miettinyt, että jos sairastuisin vakavasti ja edessä olisi lähtö, tulisitko katsomaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei olisi niin riippuvainen toisesta, voisi jättää täällä kaipailut ja katsoa, kiinnostaako tarpeeksi eli ottaako hän yhteyttä. Turhapa tuota on testailla, koska vastauksen tietää muutoinkin.
Mun kaivattua kiinnosti kysyä kuulumisia. Siihenpä se keskustelu tyssäsi taas. Ehkä halusi varattuna vain huomiota? 🤷
Ehkä ei osaa aloittaa tai jatkaa keskustelua. Olisitko sinä voinut kysyä jtn?
Vierailija kirjoitti:
Toiset etsivät sitä kirjoista, minä sinusta.
Mitä? Vastauksia?
Väsyin haaveilemaan ja suljin silmäni. Siellä sinä olit, kuin unessa, onnellisena perheesi kanssa.
Kuka minä olen anomaan rakkautta häneltä, jonka kädenlämpöinen elämä on sitä mitä hän tahtoo.
Sinä siellä, minä täällä. Aina ja ikuisesti.
Ette taidakaan ihan vielä kirmailla kesälaitumilla. Ei hätää, aina voit kirmailla luokseni hellään huomaan. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hemmetti mitkä pahat vibat säteilee tuosta korjailijasta. Ihmisellä voi olla puheentuotannon häiriö, se vaikuttaa myös siihen kuinka kirjoittaa. (Kirjoitustapaan, yhdyssanoihin, välimerkkeihin ymv). Korjaatko irl myös tällaisia puheentuotannon häiriön omaavia ihmisiä, kun lause ei ole oikein muodostettu, tai on korvaavilla sanoilla muodostettu.
Kyllä isoimmat ongelmat on sillä joka ei mitenkään pääse yli siitä että sen viestiä vähän joku korjasi monta tuntia sitten :D
ihan sivullinen ja takuulla virheitä itsekin tekevä
Hän pääs kyllä yli, siis se alkuperäinen kohde. Minä tartuin tuohon korjailijaan sori vaan. Sivusta ja sivusta tartuin.
Juu, selvästi pääsi yli, kaikki huomasi :D
😁👍