Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35298)

Vierailija
12721/35298 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoralta kädeltä vastapuolen tuomitseva ja kommentin kumoova ei omaa hyviä keskustelutaitoja. Silloin ei anna tilaa keskutelun rakentumiselle. Pitäisi osata tarkastella asioita kanssakeskustelijan näkökulmista tai edes kuunnella tämän mielipiteitä ja kommentteja niin, että hän tulee kohdatuksi, ei tyrmätyksi. Keskustelu ei ole sitä kumpi tyrmää kommenteillaan ensin ja taitavammin, vaan moniulotteista tarkastelua.

Vierailija
12722/35298 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on aina taipumus väittää hulluksi sellaisia, joita ei ymmärrä. Tai noidaksi. Ei mitään uutta auringon alla.😌

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12723/35298 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suoralta kädeltä vastapuolen tuomitseva ja kommentin kumoova ei omaa hyviä keskustelutaitoja. Silloin ei anna tilaa keskutelun rakentumiselle. Pitäisi osata tarkastella asioita kanssakeskustelijan näkökulmista tai edes kuunnella tämän mielipiteitä ja kommentteja niin, että hän tulee kohdatuksi, ei tyrmätyksi. Keskustelu ei ole sitä kumpi tyrmää kommenteillaan ensin ja taitavammin, vaan moniulotteista tarkastelua.

Se onko jollain ollut puoliso 26 vuotta ei ole mielipide vaan joko tosi tai valhe. ;)

Vierailija
12724/35298 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se onko jollain ollut puoliso 26 vuotta ei ole mielipide vaan joko tosi tai valhe. ;)

Se, että tyrmäät sen suoraan valheeksi ei ole keskustelua vaan kilpailua voitosta ja itsesi ylentämistä.

Vierailija
12725/35298 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, jos haluat vaihtelua tai vaihtoehdon ni mun luo voi aina tulla. Siihen asti unelmoin kuinka ihanaa meil olis kaikki. Mä en pystyis olemaan hemmottelematta sua.

Vierailija
12726/35298 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että tyrmäät sen suoraan valheeksi ei ole keskustelua vaan kilpailua voitosta ja itsesi ylentämistä.

Kuten sanoin, näen mitä näen. Peace vaan.

Vierailija
12727/35298 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukavaa viikonloppua kullalle. Paljon haleja <3 <3

Kiitos paljon ja samoin sulle.

Vierailija
12728/35298 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen, jos haluat vaihtelua tai vaihtoehdon ni mun luo voi aina tulla. Siihen asti unelmoin kuinka ihanaa meil olis kaikki. Mä en pystyis olemaan hemmottelematta sua.

Millaista hemmottelua olisi luvassa?

Vierailija
12729/35298 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaista hemmottelua olisi luvassa?

Herkkuja, hyvää ruokaa, hyvää juomaa, läheisyyttä, iha mitä vaa haluat.

Vierailija
12730/35298 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kerropas vähän, miten häntä hemmottelisit?

Vierailija
12731/35298 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurinosa täällä ei edes kaipaa vaan alapeukuttaa ,keksii ties mitä aiheita ja arvostelee muiden viestejä jne.

Kaatopaikka.

Kaikki kaipausviestit kuuluvatkin kaatopaikalle. Typerät ihmiset vinkumassa tyhjyyteen.

En vieläkään ymmärrä pakottaako joku sinut lukemaan tätä ketjua? Palstalla on tuhansia ketjuja eikä minulla ole mitään mielenkiintoa mennä ilmoittamaan jokaiseen ketjuun, miten aihealue ei kiinnosta minua lainkaan ja viestit joutaisivat roskiin. 

Se on sama häirikkö joka eilen poistatti koko illan viestejä, ja ainoat mitkä sai jäädä oli hänen pyllyreiän nuolenta viestit. Toisessa ketjussa oli samaa p*rsereiän nuolenta suositusta, ja kuinka se on normaalia, ja kuinka ahdasmielisiä ne on jot

Se on mode itse.

Vierailija
12732/35298 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurinosa täällä ei edes kaipaa vaan alapeukuttaa ,keksii ties mitä aiheita ja arvostelee muiden viestejä jne.

Kaatopaikka.

Kaikki kaipausviestit kuuluvatkin kaatopaikalle. Typerät ihmiset vinkumassa tyhjyyteen.

En vieläkään ymmärrä pakottaako joku sinut lukemaan tätä ketjua? Palstalla on tuhansia ketjuja eikä minulla ole mitään mielenkiintoa mennä ilmoittamaan jokaiseen ketjuun, miten aihealue ei kiinnosta minua lainkaan ja viestit joutaisivat roskiin. 

Se on sama häirikkö joka eilen poistatti koko illan viestejä, ja ainoat mitkä sai jäädä oli hänen pyllyreiän nuolenta viestit. Toisessa ketjussa oli samaa p*rsereiän nuolenta suositusta, ja kuinka

Ei tarvi kovinkaan kummosia taitoja vaatia, et pääsee modeksi. 😳

Vierailija
12733/35298 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osotetaan, mitä keksii täksi päiväksi. Toivottavasti siirtyy toiseen aiheeseen, pylly on jo käsitelty, täälläkin.

Vierailija
12734/35298 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mukavaa viikonloppua kullalle. Paljon haleja <3 <3

Kiitos paljon ja samoin sulle.

Pääseeks kolmen kimppaan?

Vierailija
12735/35298 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

i love you

Vierailija
12736/35298 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

i love you

I fuck you

Vierailija
12737/35298 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

i love you

I fuck you

😂 Kuulostaa ihan mun entisen kaivatun ja mun vuoropuhelulta. Sivusta

Vierailija
12738/35298 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se se syy, miksi on ex sulle?

Vierailija
12739/35298 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johdonmukaisuutta ja rohkeutta tuohon sinun toimintaasi, niin kaikki menee hyvin👌

Johdonmukaisesti ja rohkeasti pysyn kaukana.

Ikävä kyllä tuo ei ollut sinulle. Hän lähestyy minua säännöllisesti. 

Vierailija
12740/35298 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

i love you

I fuck you

Oliko tää lupaus?

Ketju on lukittu.