Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot hyvässä piilossa, kun ei nähdä.
😘Tuu panee 👌
Oon töissä !
No eihän se sitten onnistu, vaikka haluaisikin kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Kuumalta sedältä piilossa ;)
Kuumempaa ei oo nähty ystäväin🍑💦😘
Viimeinen kerta kun nähtiin. Muistelin sitä tänään hetken ennen sadetta.
Vierailija kirjoitti:
Me mokattiin jo meidän tilaisuus.
Juu. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Makaan vanhusten sohvalla, doggo vieressä, väsyttää, mut ei tässä piilossa olla
Vierailija kirjoitti:
Tilaisuuksia ei mokata, kaksi ihmistä ajautuu toistensa luo jos ei voi olla ilman. Jos voi olla ilman niin eipä siinäkään mitään epäselvää sitten ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😘Tuu panee 👌
Oon töissä !
No eihän se sitten onnistu, vaikka haluaisikin kovasti.
Totta ja tiedän...🏨 🥂🐉🦂
Tunteelliselle miehelle 🤍+🤍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilaisuuksia ei mokata, kaksi ihmistä ajautuu toistensa luo jos ei voi olla ilman. Jos voi olla ilman niin eipä siinäkään mitään epäselvää sitten ole.
Tää oli harvinaisen kivasti kirjoitettu. Tajusin, et mä en voi olla ilman kaivattuani. En enää. -sivusta-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää oli harvinaisen kivasti kirjoitettu. Tajusin, et mä en voi olla ilman kaivattuani. En enää. -sivusta-
Sivusta sama ,paitsi vieläkään..
Mukavaa iltaa päiväunelleni
Mä tunnen välillä itseni kyl aika pervoksi, enkä ees hyvässä mielessä. Mitäköhän kaivattukin ajattelee niistä kaikista mun avautumisista häneen liittyen? Olisinpa ollut vaan hiljaa.
Katson autiota hiekkarantaa paitsi se on metsä, pienen pienet peipposet mun seuranain, mut et sä.
Vierailija kirjoitti:
Mä tunnen välillä itseni kyl aika pervoksi, enkä ees hyvässä mielessä. Mitäköhän kaivattukin ajattelee niistä kaikista mun avautumisista häneen liittyen? Olisinpa ollut vaan hiljaa.
Tuskin ajattelee mitään ja jos ajatteleekin, niin mitä väliä? Itsekin olen käyttäytynyt joskus elämässäni nolosti, mutta ihan sama. Myös jotkut miehet käyttäytyneet minua kohtaan sillä tavalla nolosti, että hävettäisi jos itse olisi niin käyttäytynyt, mutta en minä silti ajattele heistä mitään pahaa. Eli tuskin minunkaan tarvitsee hävetä, tai sinunkaan.
Ja aina parempi olla vaikka "pervo" ja nolo, kuin ilkeä :D Se minua harmittaa, jos olen joskus ollut inhottava jollekin ilman mitään kunnollista syytä edes.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään susta! 🧡
Kenestä? Kuka? IRL!
Vierailija kirjoitti:
Tykkään susta! 🧡
Mä tykkään jädestä. Ainakin näin kuumalla säällä kiva lipoa, kiva kun se pallo sulaa näpeille. Kun on niin kuuumaaaah