Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Terveiset kaivatulleni täältä metsän siimeksestä.
Johdonmukaisuutta ja rohkeutta tuohon sinun toimintaasi, niin kaikki menee hyvin👌
Huomenta, missä kävitte pyöräilemässä? Oliko kylmää vettä?
Vierailija kirjoitti:
Kiitos seurastasi ja mukavasta illasta =) hyvää kesän jatkoa.
Eikö muuta? Sivukysymys
Vierailija kirjoitti:
Terveiset kaivatulleni täältä metsän siimeksestä.
Sinulle täältä toisesta (tai siten samasta)!
Saa nähdä, näenkö sinua koko kesänä. Typerä kaipaus, kun ei todeksi tule eikä todeksi tekemisen mahdollisuuksia.
Paljon kasvoja, mutta ei sinua.
Vierailija kirjoitti:
Sivusta laitan että lomauduin ainakin vasta itse juuri.. :P
Vierailija kirjoitti:
Minäkin tässä aamukahvia juodessani mietin sinua ja sitä, että onkohan niiden katseiden ja kohtaamisten takana sinulla samat syyt kuin minullakin. Luulen että molemmat kyllä tiedostamme, että jos nähtäisiin jo ennen elokuuta, vähintään minä olisin ison askelen lähempänä jotain sellaista elettä, jota ei hyvällä tahdollakaan voi enää selittää kaverilliseksi. Kaipa kysymys nyt onkin vain, onko se sitä mitä sinäkin haluat. Jos on, niin no... tiedät varmaan.
Joskus tuntuu siltä että jotkin asiat ei tapahdu millään, kohtaloa vai mitä lie. Yritin järjestellä, ei tainnut onnistua. Ja suurella todennäköisyydellä menee ohi / väärälle henkilölle tämäkin viesti...
Vierailija kirjoitti:
Tähän pitää vain totutella. Vain muistella, ei ikävöidä. Sivusta.
Mitä sillä on väliä, jos kukaan ei kaipaa. Ei täällä muita varten ja muiden kautta eletä. Elämä ei pitäisi olla riippuvainen muista ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurinosa täällä ei edes kaipaa vaan alapeukuttaa ,keksii ties mitä aiheita ja arvostelee muiden viestejä jne.
Kaatopaikka.
Kaikki kaipausviestit kuuluvatkin kaatopaikalle. Typerät ihmiset vinkumassa tyhjyyteen.
Sinunlaista ei kukaan kaipaakaan joten olet väärässä ketjussa.Pilaat vaan ilman siellä missä olet,huomaatkohan itse?
Ei tarvitse kaivata ketään, puoliso vieressä jo 26 vuotta. Hankkikaa oikea elämä 😚
Ja lehmätkin lentää. :)
Sinun kaltaiset ihmiset ovat todella raskaita. Ei edes keskustelua saa aikaan, kun kommentointi on tuota tasoa.
Vierailija kirjoitti:
Johdonmukaisuutta ja rohkeutta tuohon sinun toimintaasi, niin kaikki menee hyvin👌
Johdonmukaisesti ja rohkeasti pysyn kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurinosa täällä ei edes kaipaa vaan alapeukuttaa ,keksii ties mitä aiheita ja arvostelee muiden viestejä jne.
Kaatopaikka.
Kaikki kaipausviestit kuuluvatkin kaatopaikalle. Typerät ihmiset vinkumassa tyhjyyteen.
Sinunlaista ei kukaan kaipaakaan joten olet väärässä ketjussa.Pilaat vaan ilman siellä missä olet,huomaatkohan itse?
Ei tarvitse kaivata ketään, puoliso vieressä jo 26 vuotta. Hankkikaa oikea elämä 😚
Sinun kaltaiset ihmiset ovat todella raskaita. Ei edes keskustelua saa aikaan, kun kommentointi on tuota tasoa.
Keskustelen ihan mielellään mutta mulla on yliluonnollinen kyky nähdä valheet. Raskastahan se onkin nähdä miten ihmiset jatkuvasti elää valheessa asiassa tai toisessa. En tajua miten kukaan jaksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaatopaikka.
Sinun kaltaiset ihmiset ovat todella raskaita. Ei edes keskustelua saa aik
Mulla on sama kyky. Ja rehellisyys on voimavara.
"Keskustelen ihan mielellään mutta mulla on yliluonnollinen kyky nähdä valheet. Raskastahan se onkin nähdä miten ihmiset jatkuvasti elää valheessa asiassa tai toisessa. En tajua miten kukaan jaksaa."
yliluonnilinen kyky vähätellä vastapuolen kommentointia suoralta kädeltä valheeksi, samalla ylennät itsesi toisen yläpuolelle? Ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaatopaikka.
Sinun kaltaiset ihmise
Herran pieksut! Jo toinen palstalainen myöntää avoimesti olevansa hullu
Vierailija kirjoitti:
"Keskustelen ihan mielellään mutta mulla on yliluonnollinen kyky nähdä valheet. Raskastahan se onkin nähdä miten ihmiset jatkuvasti elää valheessa asiassa tai toisessa. En tajua miten kukaan jaksaa."
yliluonnilinen kyky vähätellä vastapuolen kommentointia suoralta kädeltä valheeksi, samalla ylennät itsesi toisen yläpuolelle? Ok.
Näen mitä näen, ei se mitään ylentämistä ole.
No hieno juttu🙂