Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35298)

Vierailija
12701/35298 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin tässä aamukahvia juodessani mietin sinua ja sitä, että onkohan niiden katseiden ja kohtaamisten takana sinulla samat syyt kuin minullakin. Luulen että molemmat kyllä tiedostamme, että jos nähtäisiin jo ennen elokuuta, vähintään minä olisin ison askelen lähempänä jotain sellaista elettä, jota ei hyvällä tahdollakaan voi enää selittää kaverilliseksi. Kaipa kysymys nyt onkin vain, onko se sitä mitä sinäkin haluat. Jos on, niin no... tiedät varmaan.

Miksi sä näkemistä panttaat elokuulle? Elämä on nyt

Enhän minä panttaakaan. Ap

No hieno juttu🙂

Vierailija
12702/35298 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveiset kaivatulleni täältä metsän siimeksestä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12703/35298 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johdonmukaisuutta ja rohkeutta tuohon sinun toimintaasi, niin kaikki menee hyvin👌

Vierailija
12704/35298 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, pusaillaan illalla. 

Vierailija
12705/35298 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta, missä kävitte pyöräilemässä? Oliko kylmää vettä?

Vierailija
12706/35298 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos seurastasi ja mukavasta illasta =) hyvää kesän jatkoa.

Eikö muuta? Sivukysymys

Vierailija
12707/35298 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveiset kaivatulleni täältä metsän siimeksestä. 

Sinulle täältä toisesta (tai siten samasta)!

Vierailija
12708/35298 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa nähdä, näenkö sinua koko kesänä. Typerä kaipaus, kun ei todeksi tule eikä todeksi tekemisen mahdollisuuksia.

Vierailija
12709/35298 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon kasvoja, mutta ei sinua. 

Vierailija
12710/35298 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivusta laitan että lomauduin ainakin vasta itse juuri.. :P

Vierailija
12711/35298 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin tässä aamukahvia juodessani mietin sinua ja sitä, että onkohan niiden katseiden ja kohtaamisten takana sinulla samat syyt kuin minullakin. Luulen että molemmat kyllä tiedostamme, että jos nähtäisiin jo ennen elokuuta, vähintään minä olisin ison askelen lähempänä jotain sellaista elettä, jota ei hyvällä tahdollakaan voi enää selittää kaverilliseksi. Kaipa kysymys nyt onkin vain, onko se sitä mitä sinäkin haluat. Jos on, niin no... tiedät varmaan.

Joskus tuntuu siltä että jotkin asiat ei tapahdu millään, kohtaloa vai mitä lie. Yritin järjestellä, ei tainnut onnistua. Ja suurella todennäköisyydellä menee ohi / väärälle henkilölle tämäkin viesti... 

Vierailija
12712/35298 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän pitää vain totutella. Vain muistella, ei ikävöidä. Sivusta. 

Vierailija
12713/35298 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sillä on väliä, jos kukaan ei kaipaa. Ei täällä muita varten ja muiden kautta eletä. Elämä ei pitäisi olla riippuvainen muista ihmisistä.

Vierailija
12714/35298 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurinosa täällä ei edes kaipaa vaan alapeukuttaa ,keksii ties mitä aiheita ja arvostelee muiden viestejä jne.

Kaatopaikka.

Kaikki kaipausviestit kuuluvatkin kaatopaikalle. Typerät ihmiset vinkumassa tyhjyyteen.

Sinunlaista ei kukaan kaipaakaan joten olet väärässä ketjussa.Pilaat vaan ilman siellä missä olet,huomaatkohan itse?

Ei tarvitse kaivata ketään, puoliso vieressä jo 26 vuotta. Hankkikaa oikea elämä 😚

Ja lehmätkin lentää. :)

Sinun kaltaiset ihmiset ovat todella raskaita. Ei edes keskustelua saa aikaan, kun kommentointi on tuota tasoa.

Vierailija
12715/35298 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johdonmukaisuutta ja rohkeutta tuohon sinun toimintaasi, niin kaikki menee hyvin👌

Johdonmukaisesti ja rohkeasti pysyn kaukana.

Vierailija
12716/35298 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurinosa täällä ei edes kaipaa vaan alapeukuttaa ,keksii ties mitä aiheita ja arvostelee muiden viestejä jne.

Kaatopaikka.

Kaikki kaipausviestit kuuluvatkin kaatopaikalle. Typerät ihmiset vinkumassa tyhjyyteen.

Sinunlaista ei kukaan kaipaakaan joten olet väärässä ketjussa.Pilaat vaan ilman siellä missä olet,huomaatkohan itse?

Ei tarvitse kaivata ketään, puoliso vieressä jo 26 vuotta. Hankkikaa oikea elämä 😚

Sinun kaltaiset ihmiset ovat todella raskaita. Ei edes keskustelua saa aikaan, kun kommentointi on tuota tasoa.

Keskustelen ihan mielellään mutta mulla on yliluonnollinen kyky nähdä valheet. Raskastahan se onkin nähdä miten ihmiset jatkuvasti elää valheessa asiassa tai toisessa. En tajua miten kukaan jaksaa.

Vierailija
12717/35298 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaatopaikka.

Sinun kaltaiset ihmiset ovat todella raskaita. Ei edes keskustelua saa aik

Mulla on sama kyky. Ja rehellisyys on voimavara. 

Vierailija
12718/35298 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Keskustelen ihan mielellään mutta mulla on yliluonnollinen kyky nähdä valheet. Raskastahan se onkin nähdä miten ihmiset jatkuvasti elää valheessa asiassa tai toisessa. En tajua miten kukaan jaksaa."

yliluonnilinen kyky vähätellä vastapuolen kommentointia suoralta kädeltä valheeksi, samalla ylennät itsesi toisen yläpuolelle? Ok.

Vierailija
12719/35298 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaatopaikka.

Sinun kaltaiset ihmise

Herran pieksut! Jo toinen palstalainen myöntää avoimesti olevansa hullu

Vierailija
12720/35298 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Keskustelen ihan mielellään mutta mulla on yliluonnollinen kyky nähdä valheet. Raskastahan se onkin nähdä miten ihmiset jatkuvasti elää valheessa asiassa tai toisessa. En tajua miten kukaan jaksaa."

yliluonnilinen kyky vähätellä vastapuolen kommentointia suoralta kädeltä valheeksi, samalla ylennät itsesi toisen yläpuolelle? Ok.

Näen mitä näen, ei se mitään ylentämistä ole. 

Ketju on lukittu.