Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Pyöräilin tänään tenniskentän ohitse, missä oli muutamia ihmisiä pelaamassa tennistä. Tajusin, että minulla ei tule koskaan olemaan sellaista kaveria tai ystävää, jolle voisin soittaa ja pyytää harrastamaan jotakin kanssani. Ei ole koskaan ollut.
Tässä mielessä me olemme erilaisia. Sinulla on paljon kavereita tai ystäviä, joille voit soittaa ja pyytää jonnekin kanssasi. Minulla taas ei ole ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä sun lähelle, ikävä sua. Tahtoisin nähdä sinut. Rakastan sitä miten katsot minua hieman alta kulmien. Mitä mahdat puuhata vapaa-aikana? Haluaisitko tavata kahden?
Kenelle?
Miehelle menee. Nähdään välillä työssä. Meillä on tunteita, se ei ole epäselvää. Mutta haluaako hän minua, kuten minä häntä? Tiedän, etten ole ainoa häneen ihastunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuodet kuluu, mutta tunne on ja pysyy. Järki kuitenkin alkaa palailla pätkittäin.
Ketä kaipaat?
Onko täällä kukaan koskaan antanut mitään tunnisteita ? Sanotaan näin, että olen mies ja kaipaan naista. Mitä muuta voin sanoa ?
Kyllä on selkeitä tunnisteita annettu. Naisen etunimi ja paikkakunta.
Etunimi ja paikkakunta 😂 ohho. Onpas s e l k e ä tunniste.
No ainakin tämän ketjun mittakaavassa on. Älä siinä naura ja pilkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä sun lähelle, ikävä sua. Tahtoisin nähdä sinut. Rakastan sitä miten katsot minua hieman alta kulmien. Mitä mahdat puuhata vapaa-aikana? Haluaisitko tavata kahden?
Kyllä haluan.
Harva aspa muistaa mun naaman noin hyvin
Kiitos päivän piristyksestä iloiselle tyypille
Iltaa mammoille. Kyllä oli hyvä ruoka. Te sitten ette ymmärrä hyvän päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelin sun ystävällisyyden joksikin muuksi 😔
Oikeastihan haluan vain hyväksikäyttää after eight suklaatiryppyreikääsi ahnaasti
En oo Johanna. Enkä usko, että Johannakaan arvostaa sun ryppyreikä juttuja.
Onpa tiukkapipo taas liikkeellä. Musta tuo oli hauska 🙊
Joo, suklaaryppyreikä ja vastaavat jutut oli tosi hassuja silloin ekalla luokalla 🙊
eri
Tässä tulee tunnisteellinen viesti: Miikalle Lahteen. Olit jotain jota en koskaan saanut. Kaikki menee kuitenkin niin kuin on tarkoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Mitä siinä hatussa lukee? 🤔
naiselle
Ei mitään. Siinä on logo.
Kultsi, pakaralihakset on kipeät.😌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä haluan.
Miten voitais treffata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuodet kuluu, mutta tunne on ja pysyy. Järki kuitenkin alkaa palailla pätkittäin.
Ketä kaipaat?
Onko täällä kukaan koskaan antanut mitään tunnisteita ? Sanotaan näin, että olen mies ja kaipaan naista. Mitä muuta voin sanoa ?
No ainakin naisen nimikirjaimet voisit ja vähän kuvailla häntä! Eri
Juu, minä kutsun häntä täällä nimeltä. Siis ihanaiseksi, silmiinpistäväksi valoksi elämässäni, jumalatar jne. On varmaan tunnistanut itsensä. -sivusta
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, ihana olet.
I m your sugardaddy. Good night my darling
Jos vain tuut mun luo niin lupaan opettaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä siinä hatussa lukee? 🤔
naiselle
Ai mun pyöräilykypärässäkö?
Mä oon aika ihana. Jospa pikkuhiljaa huomaisit sen
t
Vierailija kirjoitti:
Kultsi, pakaralihakset on kipeät.😌
Lihassolmujen purkaminen pakaroista ei sit ole mitään miellyttävän tuntuista puuhaa. Helv etin moista kipua aiheuttavaa.
Sinua vaan mietin, ja että mitäköhän ajattelet.
Noin siinä joskus käy. Jotkut ovat vaan niin ihanan lämpimiä käytökseltään, ja huomioonottavia. Ajatukset lähtevät helpostui laukalle. Itsekin tuon kokenut. Eri